Lul niet -.-quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:24 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Lul niet -.-
Maar iemand enig idee of het meer dan 1000 euro is? of 500 euro? ofwat? WAT kn ik verwachten?
quote:
Een boete.quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:24 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Lul niet -.-
Maar iemand enig idee of het meer dan 1000 euro is? of 500 euro? ofwat? WAT kn ik verwachten?
meer dan 500 euro heb ik niet aan, dat kan ook 10.000 euro zijn.quote:
BRUG, zonder fietsers, die hebben een aparte rijbaan, met metalen palen van 2 m dik er tussen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:28 schreef Ascendancy het volgende:
En ik ga toch zeiken![]()
Die regel hebben ze vast met een reden gemaakt. En zeker in het donker heb je zo een fietser tegen je voorruit.
Tussen de 5 en 8 honderd euro.quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:29 schreef appelsjap het volgende:
[..]
meer dan 500 euro heb ik niet aan, dat kan ook 10.000 euro zijn.
Ik kan ook wel verwachten dat het meer dan 50 euro wordt.
Of je het kunt weet ik niet, maar als je het kunt lijkt het me wel verstandig...quote:
Ok een wat gedetailleerdere redactie danquote:Op woensdag 12 mei 2010 23:29 schreef appelsjap het volgende:
[..]
meer dan 500 euro heb ik niet aan, dat kan ook 10.000 euro zijn.
Ik kan ook wel verwachten dat het meer dan 50 euro wordt.
Je kan altijd zitten voor je boete toch?quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:31 schreef appelsjap het volgende:
ik ga trouwens nog liever X aantal dagen zitten ipv de boete te betalen want ik heb ECHT geen geld, ben 18.. heb een parttime baan etc,
nee kannie meer, boete moe je gewoon betalen, of je vastzit of niequote:Op woensdag 12 mei 2010 23:33 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Je kan altijd zitten voor je boete toch?
Maar krijg je daar geen strafblad voor?
Dat is geen keuze ofzo hoorquote:Op woensdag 12 mei 2010 23:31 schreef appelsjap het volgende:
ik ga trouwens nog liever X aantal dagen zitten ipv de boete te betalen want ik heb ECHT geen geld, ben 18.. heb een parttime baan etc,
omgquote:Op woensdag 12 mei 2010 23:34 schreef appelsjap het volgende:
vandaag een boete binnengekregn van 146 euro voor gemeten snelheid van 76 km/u, en precies op dezelfde plek heb ik vorige week 120 gereden, DOM DOM DOM DOM.
Auto staat op naam van mijn moeder, maar ik was diegene die aan het rijden was.quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:33 schreef MentokTheMindtaker het volgende:
De reden dat niemand dat kan zeggen is dat het ook enorm afhangt van jouw overige overtredingen. Als dit de 10e keer is dat jij te hard rijdt, zal de boete vele malen hoger liggen dan voor iemand die voor de eerste keer een bekeuring krijgt.
Voor het gemak zou ik uit gaan van een boete van 500 euro. Voor vrij hoge snelheden op de snelweg (minder 'gevaarlijk' dan vergelijkbare overtredingen in de bebouwde kom) zit je al makkelijk aan de 300+ euro.
quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:34 schreef appelsjap het volgende:
vandaag een boete binnengekregn van 146 euro voor gemeten snelheid van 76 km/u, en precies op dezelfde plek heb ik vorige week 120 gereden, DOM DOM DOM DOM.
Dan is het opgelost: Jij betaald gewoon niet, mag je moeder zitten...quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:35 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Auto staat op naam van mijn moeder, maar ik was diegene die aan het rijden was.
Ik denk dat het trouwens meer dan 2x is, rijd daar standaard rond de 80, maar vraag me dus echt af waar die zit, het is volgens mijn moeder een extra kleine, maar ze weet niet waar precies.quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:36 schreef Toiletboy het volgende:
[..]
Ik stel voor dat je vrijwillig je rijbewijs inlevert voordat je iemand doodrijdt. Als je je in zo'n zone nog niet aan de snelheid kan houden (en je 2 keer laat flitsen door dezelfde paal) belooft dat weinig goeds op de snelweg
Fiets er eens een keer langs bij daglicht...of zodra je weet dat je geflitst bent, ONTHOU DAN WAAR, NITWIT!!!!!!!quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:37 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Ik denk dat het trouwens meer dan 2x is, rijd daar standaard rond de 80, maar vraag me dus echt af waar die zit, het is volgens mijn moeder een extra kleine, maar ze weet niet waar precies.
Vroegah wel, nu niet meer. Ze mogen je een aantal dagen gijzelen, afhankelijk van de hoogte van de boete, maar als je dan weer vrij komt staat nog steeds EXACT hetzelfde bedrag aan boete open. (En yep, ze mogen je daarna gewoon weer gijzelen als het hun schikt...)quote:
Als het hier is weet niet iedereen het: http://www.nijmegenleeft.(...)ders-op-de-bon/7840/quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:36 schreef larry91 het volgende:
Heel de regio Nijmegen weet toch dat je bij de lentse lus maar vijftig mag sinds kort en dat ze daar extra streng controleren
Neem maar aan van een politieagent dat ze je mogen gijzelen, maar dat je een keuze krijgt: of een onwijs aantal dagen zitten (kan echt veel zijn) of je boete betalen. Dat ligt eraan of het een OH (OnHerroepelijk feit) of NOH (Niet OnHerroepelijk feit) isquote:Op woensdag 12 mei 2010 23:39 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Vroegah wel, nu niiet meer. Ze mogen je een aantal dagen gijzelen, afhankelijk van de hoogte van de boete, maar als je dan weer vrij komt staat nog steeds EXACT hetzelfde bedrag aan boete open. (En yep, ze mogen je daarna gewoon weer gijzelen als het hun schikt...)
IK HOOP DAT DIT HET IS, dan heb ik nog kans dat ik die keer dat ik 120 reed niet geflitst ben!!!quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:39 schreef knep het volgende:
[..]
Als het hier is weet niet iedereen het: http://www.nijmegenleeft.(...)ders-op-de-bon/7840/
ALs je een transactievoorstel krijgt, krijg je eerst tig deurwaarders en ben je failliet verklaard als je dan alsnog niet betaalt. Pas als je het voor laat komen en de rechter bepaald dat je eventueel ook mag zitten, is dat een optie.quote:
18 jaar, dan heb je dus nog vrij kort je rijbewijs.quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:31 schreef appelsjap het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |