abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 27 mei 2010 @ 19:49:11 #176
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_81983323
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 19:46 schreef mijsje het volgende:

[..]

ehm... rare bloeding, borsten opeens groter... ehm... weet je heel zeker dat je niet zwanger kunt zijn? (ms een doorbraakbloeding...)
Ik durfde het eigelijk niet te zeggen maar dacht het wel..
Be happy with the little things in life
pi_81985089
Tally, eendebek klinkt heel vrolijk maar het zijn rotdingen. Ik heb er geen pijn aan, maar leuk is anders.

Cisco, is testen inderdaad geen optie?! Het klinkt best spannend...

Droomvrouwtje, het is een heftig verhaal zeg. Hopelijk is het toch een 3 ipv 4 gradatie. Dat afvallen... Ik blijf erbij dat het uitmaakt. Heb zelfs nog steeds in mijn achterhoofd dat dat er hier ook mee te maken heeft. BMI hier 28 nu, maar nog steeds te zwaar dus.
  donderdag 27 mei 2010 @ 20:53:48 #178
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_81987057
@mijsje: ik moet 10 kilo afvallen en dan zat mijn BMI onder de 30.. Idd wel vreemd, de gyn en ook de life style verpleegkundige gaven allebei aan dat het voor je lichaam gewoon beter is om een BMI onder de 30 te hebben, overgewicht kon namelijk ook zorgen voor storingen in je cyclus, je hebt meer kans op complicaties voor en tijdens de zwangerschap. Er zijn zelfs onderzoeken die aantonen dat gewicht effect heeft op de zwangerschap en eventuele complicaties, maar ook op de vruchtbaarheidsproblematiek. Zodra het gewicht beter werd, verminderde de complicaties en heeft dit ook een gunstig effect op de vruchtbaarheidsproblematiek, sommigen hadden daardoor helemaal geen vruchtbaarheidsproblemen meer. Ik heb wel begrepen van die verpleegkundige dat elk ziekenhuis een andere BMI aanhoud voor het weigeren van IVF, hier is het dus boven de 30 is geen IVF behandeling..

@PZE ik denk ook wel dat het zal gaan uitmaken.. en het is voor een goed doel en natuurlijk ook mooi voor mezelf ga ik eindelijk daad bij woord zetten.
Ja ik hoop ook op 3, ben benieuwd wat er uit de MRI gaat komen..

[ Bericht 16% gewijzigd door droomvrouwtje op 27-05-2010 21:10:24 ]
pi_82021695
Zal ik er morgenochtend dan even een test tegenaan gooien.. genoeg liggen hier haha.
Nu testen lijkt me niet heel handig (geen ochtendurine)

Net ook de gyn gebelt voor nieuwe samenlevingstest, deze krijg ik maandag 7 juni

Wat een klote bericht droomvrouwtje.. wel fijn dat je jezelf goed voelt bij deze gyn
Succes met afvallen
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_82022482
Goedzo Cisco, ik ga vast duimen!
  vrijdag 28 mei 2010 @ 16:09:50 #181
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_82025343
Droomvrouwtje, wat een rotbericht, zeg... bah. Dit is niet wat je hoopt... maar ik ben altijd wel heel blij met duidelijke diagnoses en niet dat 'eromheen-gepraat'... je weet nu wel waar je staat en wat je kunt verwachten. Heel veel succes met het afvallen en de verdere behandeling!!

Mijsje, wat fijn dat je alle info nu hebt en dat jullie nu van start kunnen... ik ga hoe dan ook heel hard voor je duimen!!

Tally, het zit dus weer niet mee... shit...

Cisco, spannend...en het zou natuurlijk maar zo kunnen... toen ik net wist dat ik zwanger was, heb ik gelijk een nieuwe (lees: grotere) BH moeten kopen ...
**Life is e@sier with your eyes closed**
  vrijdag 28 mei 2010 @ 18:04:14 #182
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_82030856
oeh Cisco spannend hoor.. het zou wel super zijn als het zo is, ben je toch nog samen zwanger met je allerbeste vriendin Ik ga heel hard voor je duimen..

Dankjewel meiden , dat afvallen gaat vast lukken, lijkt mij juist het makkelijkste deel van allemaal. Hier vandaag een verlofdag gekregen van mijn baas, zag het vanmorgen helemaal niet zitten om te werken en voelde me belabberd, misselijk en hoofdpijn, dus eerst ziek gemeld (moest om 7u beginnen) en later bij mijn baas nog eens ziek gemeld en die vroeg naar gisteren, dus maar in grote lijnen verteld wat er gisteren gezegd is, en toen had hij zoiets van, neem een verlofdag dan kun je op jou manier alles op een rijtje zetten, hij kon zich goed voorstellen dat ik het vandaag even niet zag zitten. Ik was over zijn reactie echt verbaasd, hij is namelijk niet altijd zo meegaand. Dus ik heb vandaag eerst nog ff liggen dutten en ben daarna op de bank gaan hangen bij mijn beste vriendin. Was wel lekker, even afschakelen..

Hoe gaat het eigelijk met Ahava?? Heb al lang niks meer van je gehoord??
pi_82043762
@ droomvrouwtje: zou super zijn als fluugs en ik nog even samen zwanger zouden zijn inderdaad
Fijn dat je baas zo meegaand is

ahava inderdaad al tijdje stil vanaf jou kant, hoe gaat het met je?
pi_82045117
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 22:21 schreef Brighteyes het volgende:
Klinkt als een goede voorlichting mijsje!
En nu gewoon 'even' hup gelijk bij de eerste poging zwanger hoor! Het heeft nu echt wel lang genoeg geduurd.
Ja, idd, doe mij gewoon na Mijsje! Komt goed!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_82045769
Gaan gewoon voor 1ste keer raak bij ivf bij mijsje, 2de poging iui raak bij pze, iui tally ook raak, raak bij droomvrouwtje zodra ze start en ik deze cyclus ook raak (zonder hulp) en de rest ook gewoon zwanger! Met zijn alle weg hier!

pi_82052908
Test was negatief, haha had ook echt niet anders verwacht. Moet een andere verklaring zijn voor mijn borsten groei. En voor de rare bloedingen tijdens mijn menstruatie. Ga nu weer lekker verder slapen
pi_82052913
Ging iets fout sorry
pi_82053263
Jammer Cis, ik had het je vreselijk gegund. Wanneer is je nod eigenlijk?
pi_82053486
Jammer Cisco. Ik had stiekem wel op een wondertje gehoopt
  zaterdag 29 mei 2010 @ 09:32:47 #190
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_82053856
Cisco

droomvrouwtje

Jullie tijd gaat ook nog komen, ik weet het zeker. Er komt een tijd dat ik met Willem bij jullie op kraamvisite kan gaan!

En ieders tijd komt hier in dit topic! Ik blijf zo enorm voor jullie duimen. Er komt een streepjesregen aan die voortduurt tot het hele topic leeggelopen is

* Armen wijd uit spreidt en iedereen die het nodig heeft effe een stevige knuffel geeft
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_82054113
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 08:34 schreef prinseszondererwt het volgende:
Jammer Cis, ik had het je vreselijk gegund. Wanneer is je nod eigenlijk?
19/20 juni, weekend rondom onze trouwdag. Heb nog een hele cyclus om te gaan, zit nu op dag 10 geloof ik. Teste vanmorgen omdat ik raar verloop qua bloedingen had en meerdere mensen die zeiden, je borsten zijn groter en dit ook klopte na meeting
pi_82056186
bah Cisco, dat is naar... sorry als ik valse hoop gewekt had...
ik hoop dat je in ieder geval nu meer informatie kan halen uit de nieuwe samenlevingstest (dat die in ieder geval nu goed door kan gaan!) en dat je volgende menstruatie (die natuurlijk pas over een maand of 9 of nog langer weg komt) weer wat normaler verloopt...

* mijsje ook Flugel een stevige knuffel geeft en de armen open houdt voor meer knuffelgrage mensen...

Laura, heb je nog gouden tips? zodat ik je zeker weten achterna kan komen?
  zaterdag 29 mei 2010 @ 19:22:40 #193
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_82068992
Oh balen cisco wanneer had je de samenlevingstest?? (ik niet zo goed in data's onthouden)

* Droomvrouwtje Flugel en mijsje een stevige knuffel geeft en ook haar armen open houdt voor andere die een dikke knuffel willen
pi_82082110
* Ciscostar wil graag een knuffel van iedereen en wil ook iedereen een knuffel geven!!

Droomvrouwtje hij is maandag 7 juni om 10 uur
pi_82082907
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 11:48 schreef mijsje het volgende:

Laura, heb je nog gouden tips? zodat ik je zeker weten achterna kan komen?
Tsja... mijn eigen houding tegenover de IVF is me erg goed bevallen. Vol hoop, het zien als de eerste serieuze kans. En gewoon doen wat goed voelt. Was dat een wijntje en een sigaret, dan nam ik die (maar niet na de terugplaatsing, dat voelde niet goed). Wanneer ga je 'los'?
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_82085908
ik ga vrijdag m'n startgesprek in, en als het mag zou ik de zondag daarna kunnen beginnen met prikken met de decapeptyl... ik ben heel benieuwd wat er nou in het startgesprek nog besproken moet worden, aangezien ik al weet dat ik gonal moet gaan spuiten vanaf ongeveer dag 5 en de hoeveelheid weet ik ook al. (het dubbele van de IUI, dus 150 IE om mee te beginnen...) misschien dat er nog extra uitleg komt over de decapeptyl en de andere medicijnen, en misschien nog wat over de pijnbestrijding/roesje tijdens de punctie... we gaan het zien... ik moet zeggen, ik ben helemaal zenuwachtig en wil graag beginnen hiermee... en net wat je zegt, ik zie het nu ook als eerste serieuze kans, aangezien we bij de IUI eigenlijk al wisten dat er geen extra kansen gemaakt werden voor ons persoonlijk... (schijnt zo te zijn bij onbegrepen onvruchtbaarheid...)
pi_82086754
Mijsje, de eerste serieuze poging na zoveel jaar. Dat moet goed voelen. Ik duim mijn duimen stuk voor jullie.
pi_82087731
Spannend mijsje ik ga voor je duimen
pi_82092260
quote:
Op zondag 30 mei 2010 00:29 schreef mijsje het volgende:
ik ga vrijdag m'n startgesprek in, en als het mag zou ik de zondag daarna kunnen beginnen met prikken met de decapeptyl... ik ben heel benieuwd wat er nou in het startgesprek nog besproken moet worden, aangezien ik al weet dat ik gonal moet gaan spuiten vanaf ongeveer dag 5 en de hoeveelheid weet ik ook al. (het dubbele van de IUI, dus 150 IE om mee te beginnen...) misschien dat er nog extra uitleg komt over de decapeptyl en de andere medicijnen, en misschien nog wat over de pijnbestrijding/roesje tijdens de punctie... we gaan het zien... ik moet zeggen, ik ben helemaal zenuwachtig en wil graag beginnen hiermee... en net wat je zegt, ik zie het nu ook als eerste serieuze kans, aangezien we bij de IUI eigenlijk al wisten dat er geen extra kansen gemaakt werden voor ons persoonlijk... (schijnt zo te zijn bij onbegrepen onvruchtbaarheid...)
Heb je al contracten gekregen? Soort van prikinstructie van de andere medicatie?
Dat soort dingen kreeg ik te horen in het persoonlijke gesprek

Tuurlijk ga ik nu ook weer voor jullie duimen
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_82095472
dat zijn dan inderdaad vast de dingen waar het over zal gaan Tally gonal en pregnyl ken ik wat prikken betreft, maar decapeptyl heb ik nog nooit eerder gehad. (ik ga er vanuit dat dat niet heel anders zal zijn dan de pregnyl, maar dan iedere dag...)
bedankt voor het duimen weer meiden, ik heb echt het gevoel dat we nu pas echt van start gaan, ben weer bijna net zo zenuwachtig als toen we net waren gestopt met de pil...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')