Ik durfde het eigelijk niet te zeggen maar dacht het wel..quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:46 schreef mijsje het volgende:
[..]
ehm... rare bloeding, borsten opeens groter... ehm... weet je heel zeker dat je niet zwanger kunt zijn? (ms een doorbraakbloeding...)

toen ik net wist dat ik zwanger was, heb ik gelijk een nieuwe (lees: grotere) BH moeten kopen
   toen ik net wist dat ik zwanger was, heb ik gelijk een nieuwe (lees: grotere) BH moeten kopen  
   ...
 ... 

Ik ga heel hard voor je duimen..
  Ik ga heel hard voor je duimen.. , dat afvallen gaat vast lukken, lijkt mij juist het makkelijkste deel van allemaal. Hier vandaag een verlofdag gekregen van mijn baas, zag het vanmorgen helemaal niet zitten om te werken en voelde me belabberd, misselijk en hoofdpijn, dus eerst ziek gemeld  (moest om 7u beginnen) en later bij mijn baas nog eens ziek gemeld en die vroeg naar gisteren, dus maar in grote lijnen verteld wat er gisteren gezegd is, en toen had hij zoiets van, neem een verlofdag dan kun je op jou manier alles op een rijtje zetten, hij kon zich goed voorstellen dat ik het vandaag even niet zag zitten. Ik was over zijn reactie echt verbaasd, hij is namelijk niet altijd zo meegaand. Dus ik heb vandaag eerst nog ff liggen dutten en ben daarna op de bank gaan hangen bij mijn beste vriendin. Was wel lekker, even afschakelen..
 , dat afvallen gaat vast lukken, lijkt mij juist het makkelijkste deel van allemaal. Hier vandaag een verlofdag gekregen van mijn baas, zag het vanmorgen helemaal niet zitten om te werken en voelde me belabberd, misselijk en hoofdpijn, dus eerst ziek gemeld  (moest om 7u beginnen) en later bij mijn baas nog eens ziek gemeld en die vroeg naar gisteren, dus maar in grote lijnen verteld wat er gisteren gezegd is, en toen had hij zoiets van, neem een verlofdag dan kun je op jou manier alles op een rijtje zetten, hij kon zich goed voorstellen dat ik het vandaag even niet zag zitten. Ik was over zijn reactie echt verbaasd, hij is namelijk niet altijd zo meegaand. Dus ik heb vandaag eerst nog ff liggen dutten en ben daarna op de bank gaan hangen bij mijn beste vriendin. Was wel lekker, even afschakelen.. 

Ja, idd, doe mij gewoon na Mijsje! Komt goed!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:21 schreef Brighteyes het volgende:
Klinkt als een goede voorlichting mijsje!
En nu gewoon 'even' hup gelijk bij de eerste poging zwanger hoor! Het heeft nu echt wel lang genoeg geduurd.

19/20 juni, weekend rondom onze trouwdag. Heb nog een hele cyclus om te gaan, zit nu op dag 10 geloof ik. Teste vanmorgen omdat ik raar verloop qua bloedingen had en meerdere mensen die zeiden, je borsten zijn groter en dit ook klopte na meetingquote:Op zaterdag 29 mei 2010 08:34 schreef prinseszondererwt het volgende:
Jammer Cis, ik had het je vreselijk gegund. Wanneer is je nod eigenlijk?

bah Cisco, dat is naar... sorry als ik valse hoop gewekt had...
 bah Cisco, dat is naar... sorry als ik valse hoop gewekt had...  

Laura, heb je nog gouden tips? zodat ik je zeker weten achterna kan komen?
 Laura, heb je nog gouden tips? zodat ik je zeker weten achterna kan komen?  

wanneer had je de samenlevingstest?? (ik niet zo goed in data's onthouden)
  wanneer had je de samenlevingstest?? (ik niet zo goed in data's onthouden) 

Tsja... mijn eigen houding tegenover de IVF is me erg goed bevallen. Vol hoop, het zien als de eerste serieuze kans. En gewoon doen wat goed voelt. Was dat een wijntje en een sigaret, dan nam ik die (maar niet na de terugplaatsing, dat voelde niet goed). Wanneer ga je 'los'?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 11:48 schreef mijsje het volgende:Laura, heb je nog gouden tips? zodat ik je zeker weten achterna kan komen?

ik ga vrijdag m'n startgesprek in, en als het mag zou ik de zondag daarna kunnen beginnen met prikken met de decapeptyl...  ik ben heel benieuwd wat er nou in het startgesprek nog besproken moet worden, aangezien ik al weet dat ik gonal moet gaan spuiten vanaf ongeveer dag 5 en de hoeveelheid weet ik ook al. (het dubbele van de IUI, dus 150 IE om mee te beginnen...) misschien dat er nog extra uitleg komt over de decapeptyl en de andere medicijnen, en misschien nog wat over de pijnbestrijding/roesje tijdens de punctie... we gaan het zien... ik moet zeggen, ik ben helemaal zenuwachtig en wil graag beginnen hiermee... en net wat je zegt, ik zie het nu ook als eerste serieuze kans, aangezien we bij de IUI eigenlijk al wisten dat er geen extra kansen gemaakt werden voor ons persoonlijk... (schijnt zo te zijn bij onbegrepen onvruchtbaarheid...)
 ik ga vrijdag m'n startgesprek in, en als het mag zou ik de zondag daarna kunnen beginnen met prikken met de decapeptyl...  ik ben heel benieuwd wat er nou in het startgesprek nog besproken moet worden, aangezien ik al weet dat ik gonal moet gaan spuiten vanaf ongeveer dag 5 en de hoeveelheid weet ik ook al. (het dubbele van de IUI, dus 150 IE om mee te beginnen...) misschien dat er nog extra uitleg komt over de decapeptyl en de andere medicijnen, en misschien nog wat over de pijnbestrijding/roesje tijdens de punctie... we gaan het zien... ik moet zeggen, ik ben helemaal zenuwachtig en wil graag beginnen hiermee... en net wat je zegt, ik zie het nu ook als eerste serieuze kans, aangezien we bij de IUI eigenlijk al wisten dat er geen extra kansen gemaakt werden voor ons persoonlijk... (schijnt zo te zijn bij onbegrepen onvruchtbaarheid...)  

Heb je al contracten gekregen? Soort van prikinstructie van de andere medicatie?quote:Op zondag 30 mei 2010 00:29 schreef mijsje het volgende:
ik ga vrijdag m'n startgesprek in, en als het mag zou ik de zondag daarna kunnen beginnen met prikken met de decapeptyl... ik ben heel benieuwd wat er nou in het startgesprek nog besproken moet worden, aangezien ik al weet dat ik gonal moet gaan spuiten vanaf ongeveer dag 5 en de hoeveelheid weet ik ook al. (het dubbele van de IUI, dus 150 IE om mee te beginnen...) misschien dat er nog extra uitleg komt over de decapeptyl en de andere medicijnen, en misschien nog wat over de pijnbestrijding/roesje tijdens de punctie... we gaan het zien... ik moet zeggen, ik ben helemaal zenuwachtig en wil graag beginnen hiermee... en net wat je zegt, ik zie het nu ook als eerste serieuze kans, aangezien we bij de IUI eigenlijk al wisten dat er geen extra kansen gemaakt werden voor ons persoonlijk... (schijnt zo te zijn bij onbegrepen onvruchtbaarheid...)

dat zijn dan inderdaad vast de dingen waar het over zal gaan Tally
 dat zijn dan inderdaad vast de dingen waar het over zal gaan Tally  gonal en pregnyl ken ik wat prikken betreft, maar decapeptyl heb ik nog nooit eerder gehad. (ik ga er vanuit dat dat niet heel anders zal zijn dan de pregnyl, maar dan iedere dag...)
 gonal en pregnyl ken ik wat prikken betreft, maar decapeptyl heb ik nog nooit eerder gehad. (ik ga er vanuit dat dat niet heel anders zal zijn dan de pregnyl, maar dan iedere dag...)  bedankt voor het duimen weer meiden, ik heb echt het gevoel dat we nu pas echt van start gaan, ben weer bijna net zo zenuwachtig als toen we net waren gestopt met de pil...
 bedankt voor het duimen weer meiden, ik heb echt het gevoel dat we nu pas echt van start gaan, ben weer bijna net zo zenuwachtig als toen we net waren gestopt met de pil...  

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |