je moet niet posten als je een hersenscheet hebt maar je moet posten als er daadwerkelijk iets gaat gebeurenquote:Op maandag 17 mei 2010 02:06 schreef Turquaz52 het volgende:
Het wordt misschien toch een 2.8 met 2.5 spruitstuk als het doorgaat
Als je 1 op 10 rijdt ja......quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:46 schreef k_man het volgende:
Wat een gedoe over dat bezninelampje. Dat is toch met elke auto zo? Als het lampje gaat branden heb je nog zeker 5 liter in de tank, dus minstens 50 km te gaan.
Ben al aan het onderhandelen met iemand die hem mij voor en mooi prijsje wilt weg doen..quote:Op maandag 17 mei 2010 09:16 schreef rival het volgende:
[..]
je moet niet posten als je een hersenscheet hebt maar je moet posten als er daadwerkelijk iets gaat gebeuren
Vriend van me rijdt een cheap ass turbo setup van 250 euroquote:Op maandag 17 mei 2010 09:12 schreef rival het volgende:
[..]
geloof je het zelf? Met Comp. Of SC ben je veel meer kwijt man.
O god, was 't maar zo. Dan hoorden we de komende paar jaar niks meer, heerlijk.quote:Op maandag 17 mei 2010 09:16 schreef rival het volgende:
[..]
je moet niet posten als je een hersenscheet hebt maar je moet posten als er daadwerkelijk iets gaat gebeuren
turq, ik heb zelf een eaton m45 liggen. Ik geef jou 300 euro en jij zorgt dat hij passend is op mijn blok?quote:Op maandag 17 mei 2010 11:58 schreef Turquaz52 het volgende:
300 euro:
http://link.marktplaats.nl/342338004
En als looks je niks interesseert dan kun je voor dit ding gaan voor 6 tientjes:
http://auto-onderdelen.ma(...)er.html#photoGallery
als ie maar rijdt tochquote:Op maandag 17 mei 2010 13:14 schreef YoshiBignose het volgende:
Hier de 316. Zie die ruimte tussen de wielenecht een 4x4. Die vlekken zijn ook lelijk, maar hebben maar besloten om niks aan te doen. Al dat roest en de krassen gaan alleen maar meer opvallen als je alles polijst en om er nou zoveel tijd en geld in te steken is echt zonde. Lekt ook nog eens olie.
[ afbeelding ]
Uhh... ja, "best wel"quote:Op maandag 17 mei 2010 13:32 schreef YoshiBignose het volgende:
Het bleek ook dat de banden tegen de remslang(?) aanliepen, waardoor die half afgesleten waren. Best gevaarlijk
als het je carterpan is moet je die gewoon eraf schroeven als je oliebeurtje doet. Misschien is de pakking niet goed meer. Maar wat ik vaker tegen kom is dat het Carter gewoon niet goed vast zit, boutjes aandraaien en opgelost.quote:Op maandag 17 mei 2010 13:32 schreef YoshiBignose het volgende:
Ik weet niet precies waar, ben het alweer vergevencarterpan ofzo. Was ook nog wel een redelijke klus dus hebben besloten maar zo te laten en af en toe wat olie bijvullen. Het stroomt er ook weer niet uit.
Het bleek ook dat de banden tegen de remslang(?) aanliepen, waardoor die half afgesleten waren. Best gevaarlijk
hoe heb je het opgelost? Of loopt het nog aan haha?quote:Op maandag 17 mei 2010 13:58 schreef YoshiBignose het volgende:
Ja, maar dat kwam dus door die nieuwe velgen want die waren wat breder en daardoor liep het blijkbaar aan, daarvoor nog niet.
Ja carterpan eraf, maar je weet nooit of dat het is. Misschien wel pakking niet goed of erger. Is toch een werk om dat uit te zoeken weer, geen zin.
hoezo niet? Zelf runt een maat zijn BMW op een S/C van 250 euroquote:Op maandag 17 mei 2010 12:56 schreef rival het volgende:
[..]
turq, ik heb zelf een eaton m45 liggen. Ik geef jou 300 euro en jij zorgt dat hij passend is op mijn blok?
zo werkt het helaas niet gap. Leuk dat je marktplaats weet te vinden maar zo makkelijk kom je er niet mee weg
Oké dat is dan een deal!quote:
Wat is mijn deelquote:Op maandag 17 mei 2010 14:27 schreef rival het volgende:
[..]
Oké dat is dan een deal!
Ik heb sc, blok en 300 euro klaar liggen. Het kan allemaal in mijn garage. Gereedschappen heb ik liggen.
Wanneer kom je het doen?
Is opgelost, ik denk beetje andere kant opgebogenquote:Op maandag 17 mei 2010 14:21 schreef rival het volgende:
[..]
hoe heb je het opgelost? Of loopt het nog aan haha?
Alle olie de lekt komt langs allemaal rubberen slangetjes ed die niet van olie houden
stel het is je Carter, kleine moeite voor resultaat.
Welke regio zit je ook alweer?
dacht ik al, kom anders ff langs van de week kijken we ff naar dat oliegebeurenquote:Op maandag 17 mei 2010 14:42 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Is opgelost, ik denk beetje andere kant opgebogenIk ken iemand die dat allemaal wel weet, maar ik vergeet het altijd weer als hij vertelt wat hij gedaan heeft.
Regio Amsterdam he
300 euro waarvan jij hooguit 250 nodig hebt voor onderdelen toch?quote:Op maandag 17 mei 2010 14:39 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Wat is mijn deel
En ik neem aan dat 300 euro mijn budget is?![]()
Komt voor elkaar![]()
Nice! Had alleen wel een 6 pitter mogen wezenquote:
Yay, mooie velgen, heb ik ook. Wat heb je er voor betaalt, als ik vragen mag?quote:
Doe geen moeitequote:Op maandag 17 mei 2010 15:46 schreef rival het volgende:
[..]
dacht ik al, kom anders ff langs van de week kijken we ff naar dat oliegebeuren
300 euro er bovenop en ik stap zometeen in de 318 en kom met een collega samen.quote:Op maandag 17 mei 2010 15:47 schreef rival het volgende:
[..]
300 euro waarvan jij hooguit 250 nodig hebt voor onderdelen toch?
Voor een paar uur werk?quote:Op maandag 17 mei 2010 18:31 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
300 euro er bovenop en ik stap zometeen in de 318 en kom met een collega samen.![]()
Gekke wous, ga niet voor 50 euro me mijn handen vies maken
redelijk uniek en overschat.quote:Op maandag 17 mei 2010 18:42 schreef YoshiBignose het volgende:
Echt ongelooflijk trouwens. Zag gisteren een rode Z1 op een parkeerplaats en toevallig vandaag in de file een groene Z1. Heb ze in m'n hele leven nog nooit zien rijden. Masterbak![]()
[ afbeelding ]
Wow die Z8, 99.950 euro haha.quote:Op maandag 17 mei 2010 19:45 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
redelijk uniek en overschat.
Maar als je geld over hebt: http://www.kleissler-automobile.de/
Zag er vandaag toevallig ook één. Kom er zo af en toe nog wel eens tegen moet ik zeggen. Rondom de nurburgring wel eens een clubje van die auto's gezien... Vind het zelf niet zo bijzonder al is het wel een aparte verschijning.quote:Op maandag 17 mei 2010 18:42 schreef YoshiBignose het volgende:
Echt ongelooflijk trouwens. Zag gisteren een rode Z1 op een parkeerplaats en toevallig vandaag in de file een groene Z1. Heb ze in m'n hele leven nog nooit zien rijden. Masterbak![]()
[ afbeelding ]
Ik heb er zelf nooit in gereden... Sowieso heb ik maar bijzonder weinig BMW's gereden in mijn leven eigenlijk. Wat voor E46 rij je ? (waarschijnlijk al 2354x voorbij gekomen maargoedquote:Op maandag 17 mei 2010 21:30 schreef YoshiBignose het volgende:
Ach, het is geen spectaculaire auto inderdaad, maar je ziet ze niet zo vaak meer. Een stuk minder vaak dan de E30 in ieder geval, maar ze rijden veel lekkerderEchte cruise bak. Als ik het geld had dan had ik hem zelf gekocht, maar m'n E46 is al duur zat
Prima auto! Puike velgen zoals ik eerder al zeiquote:
Ik moet altijd wel giechelen om dat soort "familieauto's"quote:Op maandag 17 mei 2010 22:33 schreef YoshiBignose het volgende:
Zal inderdaad wel zelfde zijn als de normale M5 dus rond de 6 ja. En de hond kan nog achterin ook. Echt een familieauto.
RIchtprijsje? Heb zeker interesse..quote:Op maandag 17 mei 2010 19:48 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Wow die Z8, 99.950 euro haha.
Oh iemand nog een interesse in een oldtimertje? Heb even geen betere foto dan dit:
[ afbeelding ]
E28 525i uit 1982. APK tot 21-04-2011. LPG en 151.xxx km. Open dak, centrale vergrendeling, elektrische ramen, sportstoelen en goed onderhouden.
Ik vind het een masterbak![]()
Baas hier rijdt een RS4 cabrio met voorin een kinderzitje. Ook een S8 (nieuwe type) met achterin een kinderzitje. Is inderdaad wel humor allemaalquote:Op maandag 17 mei 2010 22:48 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik moet altijd wel giechelen om dat soort "familieauto's".
Ik rijd wel eens voor m'n voormalige baas, en die kerel rijdt een S6. Ondertussen staat er een kinderstoeltje op de achterbank
Ja nou.. lachenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:17 schreef YoshiBignose het volgende:
Ja en dan wat roest accenten overal en nooit wassen. Einddemper een beetje scheef hangen en wat barsten in de ruiten slaan. Dan is het pas lachen
Hij wordt juist op dit moment volledig gereinigd van binnen en buiten. Daarnaast zal de deur gespoten worden omdat er een klein beetje roest zichtbaar was aan de binnenkant. Wil hem wel zo netjes mogelijk hebben eigenlijkquote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:17 schreef YoshiBignose het volgende:
Ja en dan wat roest accenten overal en nooit wassen. Einddemper een beetje scheef hangen en wat barsten in de ruiten slaan. Dan is het pas lachen
Roest zichtbaar aan de binnenkant? En dan spuit je alleen de buitenkant? Ik hoop dat die hele deur dan wordt aangepakt?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:50 schreef jackson het volgende:
[..]
Hij wordt juist op dit moment volledig gereinigd van binnen en buiten. Daarnaast zal de deur gespoten worden omdat er een klein beetje roest zichtbaar was aan de binnenkant. Wil hem wel zo netjes mogelijk hebben eigenlijk. Zodra ik hem een aantal dagen in mijn bezit heb zal ik een aantal foto's maken.
De hele deur gaat eruit en er komt dus een nieuwe inquote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:00 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Roest zichtbaar aan de binnenkant? En dan spuit je alleen de buitenkant? Ik hoop dat die hele deur dan wordt aangepakt?
Ah, ik snap.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:58 schreef jackson het volgende:
[..]
De hele deur gaat eruit en er komt dus een nieuwe in. Deze wordt helemaal gespoten en om kleurverschil te voorkomen wordt ook een deel van de zijkant mee gespoten.
Eventueel langs een velgenboer brengen. Hoeft niet de wereld te kosten.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:01 schreef jackson het volgende:
Enige wat echt jammer is dat de velgen niet zo mooi meer zijn. Het zijn wel de originele die er onder horen maar die zijn niet echt meer in beste staat helaas. Daar is wat corrosie (soort van?!) onder gekomen en dat maakt met name links achter zo uit mijn hoofd behoorlijk beschadigd.
Dat is aan de eigenaar... maar ik zal eens wat informatie inwinnen. Er is er één echt wel heel erg beschadigd, daar is met goed fatsoen weinig meer aan te redden gok ik.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:09 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Eventueel langs een velgenboer brengen. Hoeft niet de wereld te kosten.
Je zult verbaasd zijn over wat die velgenboeren soms wel niet kunnen. Velgen met scheuren, bulten of whatever er in kunnen nog wel eens gered worden.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:12 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat is aan de eigenaar... maar ik zal eens wat informatie inwinnen. Er is er één echt wel heel erg beschadigd, daar is met goed fatsoen weinig meer aan te redden gok ik.
Thnx for the tip!
vette bakquote:Op maandag 17 mei 2010 19:48 schreef YoshiBignose het volgende:
Oh iemand nog een interesse in een oldtimertje? Heb even geen betere foto dan dit:
[ afbeelding ]
E28 525i uit 1982. APK tot 21-04-2011. LPG en 151.xxx km. Open dak, centrale vergrendeling, elektrische ramen, sportstoelen en goed onderhouden.
Ik vind het een masterbak![]()
Nogmaals, ALS ik een e30 had zou ik dat bedrag er wel voor geven, maar jij vroeg zelfs 500 euro..quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:54 schreef rival het volgende:
Turq, toen ik je een soortgelijk bedrag vroeg voor een 2.7 6 cilinder blok kon je alles spotgoedkoop krijgen. En nu vraag je dit voor een 4 pitter?
Alles goed verder?
Is jou beslissing vriend, maar ik heb dat ding alleen aangeraakt om hem op te tillen in de auto en er weer uit..quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:56 schreef piekartz87 het volgende:
ik wil uiteindelijk wel een keer een m42 erin schroeven. maar dat moet nog wel een poosje wachten.
daarnaast vertrouw ik dat geknutsel van turquaz niet echt ^^
Tis te zien, dat ding staat op verfblikkenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:00 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Is jou beslissing vriend, maar ik heb dat ding alleen aangeraakt om hem op te tillen in de auto en er weer uit..
Heb er verder niet na omgekeken..
nee oke maar ik weet ook nie hoe er mee om is gegaan verder.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:00 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Is jou beslissing vriend, maar ik heb dat ding alleen aangeraakt om hem op te tillen in de auto en er weer uit..
Heb er verder niet na omgekeken..
Maar geen sportinterieur!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:14 schreef piekartz87 het volgende:
ik heb 2x een 2deurs, en 1 daarvan heeft nog een redelijk stoffen interieur, dus nee dankje
eerst maar eens een keer bezig met die achterzijde
ja oke, heel aantrekkelijk hoorquote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:14 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Maar geen sportinterieur!
En als ik zeg goedkoop, bedoel ik ook goedkoop![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |