Jaquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:44 schreef no1uknow het volgende:
Is het mogelijk dat een vriend van mij nu op mijn PS3 inlogt met zijn PSN account en vervolgens een game voor de tweede keer download (kostte 10 euro) zonder dat het nog een keer geld kost? Zodat we dus dat spel kunnen spelen op mijn PS3?

Meeste games eisen alleen dat het oorspronkelijke account op de PS3 aanwezig is, dus hij kan zijn account achterlaten op je PS3, zelf z'n wachtwoord wijzigen, dan kun jij gewoon blijven spelen.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:52 schreef no1uknow het volgende:
Nevermind, is gelukt. Kan ik nu ook gewoon spelen onder mijn account of dat niet?
Die vriend stelde voor om z'n wachtwoord te geven, ook een optie, maar kan je tegelijkertijd ingelogd zijn op hetzelfde account?

Ja? Heb je 'm gespeeld?quote:

Ben ermee bezig, denk ik toch wel de beste rpg deze gen. Diepgaand battle systeem en goeie chars. En humorquote:

Vetquote:

)
 )

Dat is wel nodig, het battle systeem, het customizen van je wapens, het levelen van je chars laat staan de hexagons die je nodig hebt om de map vrij te spelen zorgen ervoor dat je er niet even doorheen bent.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:42 schreef Poit het volgende:
[..]
Vet
Vond de demo een beetje ingewikkeld maar ben wel nieuwsgierig naar de volledige game (met uitleg)

Vond het in de demo al vet om langs een unit te rennen, te springen en hem kapot te blaffen.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:48 schreef Griebus het volgende:
[..]
Dat is wel nodig, het battle systeem, het customizen van je wapens, het levelen van je chars laat staan de hexagons die je nodig hebt om de map vrij te spelen zorgen ervoor dat je er niet even doorheen bent.
Je wordt niet aan het handje geleid in een uiterst lineaire omgeving om het maar even duidelijk te maken

Ow okquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:45 schreef Wessiej het volgende:
[..]
afbeelding zegt RoF dus ik denk Renosansce of Fate.
 Zag ook al RoF maar dat zegt me niks...
 Zag ook al RoF maar dat zegt me niks... 

quote:PS3 : PS3-nieuws: flitsend nieuw op PlayStation in mei
Dit is een e-mail van Sony Computer Entertainment Europe. Klik op de volgende link om deze e-mail online te lezen:
http://eu.playstationmail.com/Key-143BLABLABLABLA.P.nFy0LJm

Nope..quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:53 schreef rakotto het volgende:
Kregen jullie ook een vaag mailtje van Sony/Playstation?
[..]

Ok, die game MOET ik hebben!!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:01 schreef Griebus het volgende:
Het gezelschap krijgt een vreemde quest van een dame met nogal...grote memmen
Check hoe Nolan North hierop reageert met briljante woordgrapjes
btw. je ziet zijn mond niet bewegen omdat je hoort wat ie denkt

Gekke Nathan!
 Gekke Nathan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |