dat ik pas op internet zat heb ik heel wat afgechat, en ook in de FOK! chat... uren, nachtenlang....quote:
Gewoon doorpraten, we praten tussendoor wel meequote:
Ja er zijn genoeg mensen die daar moeite mee hebben natuurlijkquote:
Okeequote:Op woensdag 12 mei 2010 22:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Gewoon doorpraten, we praten tussendoor wel mee
we kunnen ook het meisjesnamen ABC doen, of jongensnamen ABCquote:Op woensdag 12 mei 2010 22:37 schreef Symphonic het volgende:
Die films doe ik niet aan mee hoor, wist alleen Green Mile en Bevrly Hills cop gisteren...
Ja je hoort erbij en Symp doet ook niet meequote:
o nee hoeft niet hoor, ik vind het best wel een leuk spel, maar ik weet gewoon geen antwoorden.quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
we kunnen ook het meisjesnamen ABC doen, of jongensnamen ABC
Ik heb hem gezien, maar never nooit niet blijven hangenquote:
ik heb ook zooooveeeeel films gezien, maar ik herken ze ook nietquote:Op woensdag 12 mei 2010 22:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
o nee hoeft niet hoor, ik vind het best wel een leuk spel, maar ik weet gewoon geen antwoorden.
Ik ben echt een nitwit als het om films gaat terwijl ik er best veel gezien heb.
Met tom cruise toch?quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die heb ik wel gezien, toffe film was dat
Jij wist gister wel vrij veel toch?quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb ook zooooveeeeel films gezien, maar ik herken ze ook niet
Nee Matt Damonquote:
Die Vegas film van Johnny Deppquote:
Ja die welquote:
Die dusquote:
nee hoor grapjequote:
Huh, wat?quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:42 schreef ranja het volgende:
Fear and Loathing in Las Vegas, toch?
gave filmquote:Op woensdag 12 mei 2010 22:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Die Vegas film van Johnny Depp
Weet alleen de naam niet
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee hoor grapje
Ik doelde meer op de survival en de minpunten omdat ik gewoon geen Sumera fan ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |