quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:15 schreef PatriQue89 het volgende:
Nou, ik ga even panneoeken eten met m'n moeder! tot zoo!!EetzeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
PM me maar een keer, ik wil niet wegblijven uit XFA SC door een dom gedoetje dus ik wil het wel uitgepraat hebbenquote:
het is ook erg leuk een groot gezinquote:Op woensdag 12 mei 2010 22:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is geweldig toch![]()
Heerlijk zo'n groot gezin, ik zou ook nog wel een dochtertje willen
ik bedoel jou nietquote:Op woensdag 12 mei 2010 22:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Maar ik heb ook andere kwaliteiten hoor
Gewoon een lief klein zusje voor jou dan, die we niet gaan verwennenquote:
Ja want 6 kinderen zijn heel stilquote:Op woensdag 12 mei 2010 22:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het is ook erg leuk een groot gezin
Voordat ik haar leerde kennen moest ik er eigenlijk niet aan denken, maar nu ik er middenin zit zou ik het voor geen goud willen missen. Als er eentje niet thuis is vind ik het stil
zeker gezien je leeftijd vind ik dit een geweldige opmerking, en dat meen ik echtquote:Op woensdag 12 mei 2010 22:17 schreef Fairydust het volgende:
[..]
PM me maar een keer, ik wil niet wegblijven uit XFA SC door een dom gedoetje dus ik wil het wel uitgepraat hebben
Haha idd. Heb een hekel aan verwende aandachtslurpende mormels!quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Gewoon een lief klein zusje voor jou dan, die we niet gaan verwennen
Nou alles gaat hier in redelijke harmonie (natuurlijk is er wel eens wat, maar waar is dat niet?) en als ik naar mijn schoonzus en zwager kijk, die hebben 5 stuiterballen. Daar is hier echt geen sprake van. Dus als er meiden naar hun echte ouders zijn is het soms best stil hierquote:Op woensdag 12 mei 2010 22:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja want 6 kinderen zijn heel stil![]()
Nee hoor geweldig en fijn dat je dit hebt gevonden
Dat kan ze niet eensquote:
O ja dat, ja er zit echt verschil in kinderen idd.quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:21 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Haha idd. Heb een hekel aan verwende aandachtslurpende mormels!![]()
Ben benieuwd hoe het gaat ook want ik heb haar al een tijdje niet gezien. Als ze me niet herkent is het ook weer een drama
Ja dat kan ik me voorstellen, mijn knullen zijn wel stuiterballen, maar ja ik ben ook niet de rustigstequote:Op woensdag 12 mei 2010 22:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nou alles gaat hier in redelijke harmonie (natuurlijk is er wel eens wat, maar waar is dat niet?) en als ik naar mijn schoonzus en zwager kijk, die hebben 5 stuiterballen. Daar is hier echt geen sprake van. Dus als er meiden naar hun echte ouders zijn is het soms best stil hier
nou en of, zie mijn vorige postquote:Op woensdag 12 mei 2010 22:22 schreef Kally het volgende:
[..]
O ja dat, ja er zit echt verschil in kinderen idd.
O ja wacht, dat is anders natuurlijkquote:
Thanksquote:Op woensdag 12 mei 2010 22:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zeker gezien je leeftijd vind ik dit een geweldige opmerking, en dat meen ik echt![]()
Geloof mij, ze is niet zo onschuldig als het lijkt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |