is het zo erg?quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:36 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Nee, ik schaam me er een beetje voor.
trap er nou niet in iBennyquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
is het zo erg?
dat ben ik niet gewend van je
oooooooooow ik dacht dagelijkquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Waarom dan?![]()
Oke niet dagelijks maar ....
Ja, en jij snapt mijn opmerking niet, ach nvmquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:34 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Haha nee ik bedoel dat jij dat dan denkt.. wat ook niet zo is, ach nvm
Hmm niet echt erg, gewoon schamendquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
is het zo erg?
dat ben ik niet gewend van je
ik kan dat wel dagelijks hoor..en ook nog wel vakerquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
oooooooooow ik dacht dagelijk
nee soms is het wel leuk 2 of 3 keer op een dag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
letterlijk of figgurlijk?quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:39 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Best een kut-TT als ik er zo over nadenk
Ik schrok al, ik denk je bent 5 jaar jonger dan ikquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
oooooooooow ik dacht dagelijk
nee soms is het wel leuk 2 of 3 keer op een dag
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:40 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ik kan dat wel dagelijks hoor..en ook nog wel vaker
Ook als je er gewone sex nog bij hebt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
ja hoorquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:40 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Ook als je er gewone sex nog bij hebt?
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:40 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ik kan dat wel dagelijks hoor..en ook nog wel vaker
Dagelijks vind ik echt teveelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En is ook niet goed voor de zaadjes![]()
als je vrouw zwanger wil raken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |