Doe ik ookquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:25 schreef Danseresje84 het volgende:
[..]
ja, klopt. maar denk dat ik eerst een paar keer gewoon 30 minuten (of iets langer) wil gaan lopen alvorens door te gaan.
Bovendien....hoor heel veel 'slechte' verhalen over de muziekkeuze bij Evy2. Misschien moet ik er gewoon eens een gaan afluisteren, heb ze toch al op mijn computer staan. we gaan het wel zien. in ieder geval nog iets langer dan 3 weekjes met evy!
Ik moest hardop lachen toen in les 27 wéér dat nummer kwamquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:39 schreef Adelante het volgende:
Nog slechtere muziek??? Hoeveel albums heeft Bob "world hold on" Sinclar gemaakt dan??
Ik heb 8 lessen gehad, en ik heb volgensmij al 3 keer hetzelfde nummer gehoord.quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:39 schreef Adelante het volgende:
Nog slechtere muziek??? Hoeveel albums heeft Bob "world hold on" Sinclar gemaakt dan??
Ik heb geen lessen dubbel gedaan, thank godquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:42 schreef Dwab het volgende:
Ja ik vond het wel echt slecht... misschien kom je er wel doorheen als je alle lessen 1 keer doet, maar ik heb toen ook lessen dubbel gelopen, omdat er dingen tussen kwamen. Dan wordt je op een bepaald moment wel echt gek. De muziek wordt sowieso heel veel herhaald en het is afschuwelijk. Ik merkte echt dat als er dan wel een keer een goed nummer kwam dat ik gelijk helemaal opleefde. Maar bij een slecht nummer kon ik me echt dood ergeren, want je kunt niet skippen, je wilt zo'n training toch gewoon serieus uitlopen....
Ik denk dat ik nu maar vast zelf goede muziek ga downloaden zodat ik er klaar voor ben wanneer ik over 2 weken klaar ben met Evy. Alle tips zijn meer dan welkom!
Dus de conclusie die ik hieruit trek is:quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:46 schreef DeLuna het volgende:
Ja het is goed voor je, het programma, maar de muziek is een beetje jammer.
Inderdaad.quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:48 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dus de conclusie die ik hieruit trek is:
Hetzelfde schema in elkaar zetten, maar dan met goede muziek. Am I right?
In theorie klinkt dat heel makkelijk .... Al wat we nodig hebben, is goede muziek en de aanmoedigingen van Evy.quote:
Ja maar iedereen heeft een andere muzieksmaak. Dus dan krijg je wel heel veel varianten daar op.quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:50 schreef Flappekz het volgende:
[..]
In theorie klinkt dat heel makkelijk .... Al wat we nodig hebben, is goede muziek en de aanmoedigingen van Evy.
Gooi het in de muziekmixer, en we hebben een hit
Dan zouden we een Evy-template moeten maken, waarbij je zelf je muziek tussen de aanmoedigingen in kunt voegenquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:51 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar iedereen heeft een andere muzieksmaak. Dus dan krijg je wel heel veel varianten daar op.
Jaaaaaaquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:52 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dan zouden we een Evy-template moeten maken, waarbij je zelf je muziek tussen de aanmoedigingen in kunt voegen
En aan het einde: Kutles, slotje!quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:54 schreef Flappekz het volgende:
Hallo, en welkom bij Fok! Start met rennen. Vandaag gaan we aan de slag met les EINZZ!!@@#!@!. Dus kom met je luie reet achter de pc vandaan, en doe wat, gij lui varken!
Die is beter om naar te kijken dan om naar te luisterenquote:Op donderdag 20 mei 2010 00:05 schreef Adelante het volgende:
Ach, het is niet allemaal slecht hoor die muziek: vandaag had ik nog Belle Perez
Dat zou wel ideaal zijn.quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:52 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dan zouden we een Evy-template moeten maken, waarbij je zelf je muziek tussen de aanmoedigingen in kunt voegen
quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:54 schreef Flappekz het volgende:
Hallo, en welkom bij Fok! Start met rennen. Vandaag gaan we aan de slag met les EINZZ!!@@#!@!. Dus kom met je luie reet achter de pc vandaan, en doe wat, gij lui varken!
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |