Jouw fiep is detroit tochquote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:40 schreef Cassandra87 het volgende:
'Of je een fiep moet hebben'? Ja dat is tegenwoordig verplicht
sorry.....
Morgen reageer ik serieus, beloofd

Liever niet dan wel. Een fiep (preoccupatie, obsessie) is een typisch autismegerelateerd verschijnsel. Bij Asperger spreekt men wel van speciale interesse. Je kan een fiep herkennen bij iemand als hij heel veel over hetzelfde onderwerp praat. Of als iemand geprikkeld reageerd als je hem probeert uit zijn tent (lees: fiep) te lokken.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:33 schreef ikke043 het volgende:
[..]
Heeft iemand enig idee of je een fiep moet hebben, en hoe je eentje herkent?

Wat smurf jij me nou?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:49 schreef sempron2400 het volgende:
[..]
Liever niet dan wel. Een fiep (preoccupatie, obsessie) is een typisch autismegerelateerd verschijnsel. Bij Asperger spreekt men wel van speciale interesse. Je kan een fiep herkennen bij iemand als hij heel veel over hetzelfde onderwerp praat. Of als iemand geprikkeld reageert als je hem probeert uit zijn tent (lees: fiep) te lokken.

Alles heeft voor en nadelen, zo ook een Fiep.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:05 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Wat smurf jij me nou?![]()
Nee, alle gekheid, een fiep kan erg in je voordeel werken. Bijvoorbeeld, het is handig als je afstudeert in je fiep (de mijne is overduidelijk computers) wat meehelpt met motivatie en gedrevenheid. hoewel het menselijk gedrag me ook erg intrigeert, psychologie
en nee, je moet nikszie verder de post van die goeie processor (mooie tijden
)
@Kluivert
je nummer? mag ik m?![]()

Ben ik even blij dat ik geen fiep hebquote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:26 schreef francis998 het volgende:
[..]
Alles heeft voor en nadelen, zo ook een Fiep.
Hoewel het afhangt hoe je de dingen aanpakt, ermee omgaat. En natuurlijk ook wat voor fiep het is.
Want er zijn fieps die zeer schadelijk kunnen zijn!

Natuurlijk wel! 5 mensen die graag willen, heb ik liever dan 12 mensen die half half zijn.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:34 schreef Satsuma het volgende:
Heeft het nog wel zin die meet door te laten gaan? Volgens mij komen er maar vier mensen of zo. Beetje suf.

Die meet gewoon door laten gaan. Tot nu toe komen er steeds meer mensen naar een meet van dit topic.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:37 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Natuurlijk wel! 5 mensen die graag willen, heb ik liever dan 12 mensen die half half zijn.

Nou, het worden er dus al maar vier.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die meet gewoon door laten gaan. Tot nu toe komen er steeds meer mensen naar een meet van dit topic.![]()
De eerste meet waren er maar 2 personen. Tweede meet 4 en later 3. Dus als er morgen 5 mensen komen is dat weer een verbetering van de vorige meet.

Dat is toch ook goed.quote:

Hoezo niet?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:09 schreef Satsuma het volgende:
DeHovenier...
Maar goed, ik heb er zo niet zo veel zin in eigenlijk.

Ik word gewoon chago van al die afhakers, mensen die niet doen wat ze zeggen. Het is altijd en overal hetzelfde. blijkbaar hebben de mensen die op het laatste moment afzeggen geen problemen met verandering of zo maar ik word daar dus echt hels van...Verder ben ik nu gewoon sowieso chago en doodmoe van een hele lange week. En ik hou niet van kleine groepjes.quote:

Dat is goed meidquote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:16 schreef Satsuma het volgende:
[..]
Ik word gewoon chago van al die afhakers, mensen die niet doen wat ze zeggen. Het is altijd en overal hetzelfde. blijkbaar hebben de mensen die op het laatste moment afzeggen geen problemen met verandering of zo maar ik word daar dus echt hels van...Verder ben ik nu gewoon sowieso chago en doodmoe van een hele lange week. En ik hou niet van kleine groepjes.
Maar goed, ws is het ook gewoon omdat ik moe ben. Ben op het punt dat ik constant duizelig/misselijk ben van vermoeidheid, dus dat helpt niet. Misschien heb ik er morgen wel weer zin in. Zit alleen te twijfelen over de tijd. Want dat uurtje eerder... ik heb al de hele week geen dag normaal uit kunnen slapen. Dus mss kunnen we de oorspronkelijke tijd doen, of jullie gaan gewoon eerder en mss ben ik dan iets later. Of misschien ben ik wel gewoon op tijd, kan ook. Maar dat ligt er een beetje aan hoe ik me morgen voel, want vandaag viel ik 's middags al haast zittend in slaap en dat wordt geen succes als ik morgen rond moet lopen dan.
*gaat nog even verder piekeren*

Ik snap je frustraties. Die heb ik ook. Alleen ik heb geleerd mij er niet meer druk over maken want dat is toch zinloos.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:16 schreef Satsuma het volgende:
[..]
Ik word gewoon chago van al die afhakers, mensen die niet doen wat ze zeggen. Het is altijd en overal hetzelfde. blijkbaar hebben de mensen die op het laatste moment afzeggen geen problemen met verandering of zo maar ik word daar dus echt hels van...Verder ben ik nu gewoon sowieso chago en doodmoe van een hele lange week. En ik hou niet van kleine groepjes.
Maar goed, ws is het ook gewoon omdat ik moe ben. Ben op het punt dat ik constant duizelig/misselijk ben van vermoeidheid, dus dat helpt niet. Misschien heb ik er morgen wel weer zin in. Zit alleen te twijfelen over de tijd. Want dat uurtje eerder... ik heb al de hele week geen dag normaal uit kunnen slapen. Dus mss kunnen we de oorspronkelijke tijd doen, of jullie gaan gewoon eerder en mss ben ik dan iets later. Of misschien ben ik wel gewoon op tijd, kan ook. Maar dat ligt er een beetje aan hoe ik me morgen voel, want vandaag viel ik 's middags al haast zittend in slaap en dat wordt geen succes als ik morgen rond moet lopen dan.
*gaat nog even verder piekeren*

Gave filmpjesquote:
fiep... dat vind ik wel zo'n stom woord..quote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:33 schreef ikke043 het volgende:
[..]
Heeft iemand enig idee of je een fiep moet hebben, en hoe je eentje herkent?

quote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:27 schreef Green1 het volgende:
[..]
Gave filmpjes![]()
[..]
fiep... dat vind ik wel zo'n stom woord..![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |