quote:Op donderdag 13 mei 2010 20:41 schreef Autidude het volgende:
Vanmiddag zat ik heel ff in een internetcafe, dat werkt ook niet.
En gister moest ik bankzaken doen, was ik in de bibliotheek.. komen dus gewoon mensen en/of kinderen bij je meekijken heh.. dat werkt niet.
Het is best wel een soort van ramp qua dingen die je wilt regelen of doen als je internet is weggevallen.
De TV doet het nu weer wel, maar kan ook zo weer wegvallen.. en dat al best lang dus. En toch vermaak ik mij wel en gaat het ook weer goed met mij.
Ik zit nu bij mijn broertje en ga straks offline en dan met hem spelen op de playstation.
En thuis kan ik ook op de playstation spelletjes doen die ik al lang niet heb gedaan en heb ik de formule 1 auto gehaald met gt5p.. en dat heeft de buurt geweten![]()
En gister moest ik zo hard lachen op straat, het was briljant. Ik liep langs een winkel en daar hing een papiertje op het raam dat ze een ASS filliaalmanager zochten.. 3 keer raden wat er toen allemaal door mijn kop ging![]()
Ik hoop dat ik snel weer internet thuis heb,
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 15:15 schreef robuust89 het volgende:
Wie helpt er met een spandoek maken?
"FOK! meet! hiero!"
Ontmoetingsplaats was er al de achterkant van Rotterdam CSquote:Op zaterdag 15 mei 2010 15:26 schreef francis998 het volgende:
[..]
wel zo handig een ontmoetingspunt afspreken.
Overigens denk ik niet erbij te kunnen zijnhad er wel graag bijgeweest
maar mezelf in 2 delen en op beide plaatsten zijn gaat niet lukken
![]()
why? Dan is t toch duidelijk voor iedereen?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 15:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ontmoetingsplaats was er al de achterkant van Rotterdam CS![]()
Dat spandoek is een slecht idee
Hoeveel mensen komen er nu precies morgen?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 15:53 schreef robuust89 het volgende:
[..]
why? Dan is t toch duidelijk voor iedereen?
5 sowieso. Spoortie weet ik nog niet, en ik hoor niks van sempron. Cassandra?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 16:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoeveel mensen komen er nu precies morgen?
Had Semp sowieso wel interrese in meeten?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 16:18 schreef robuust89 het volgende:
[..]
5 sowieso. Spoortie weet ik nog niet, en ik hoor niks van sempron. Cassandra?
Eerder had je al een uitgebreiden versie gepostquote:Op zaterdag 15 mei 2010 16:18 schreef ikke043 het volgende:
Ik kom niet, in pm heb ik kort(zéééééééér kort) omschreven waarom.
Ik mag niet mopperen, al was het weer verschrikkelijk. Het is in vele decennia niet zo slecht geweest in Zuid-Frankrijk. De zon scheen 60% minder dan gebruikelijk is voor deze tijd van het jaar. Toch nog een aantal plaatsen bezocht. De omgeving was heel mooi, veel groen ook. Klein minpuntje is dat er in deze regio weinig jongeren zijn (lees: weinig vrouwen van mijn leeftijd). Van de zomer hoop ik naar Nice te gaan, is ook gemakkelijk bereikbaar.quote:
ach, het weer is overal raar. In rusland is het momenteel warmer dan hier..wtfquote:Op zaterdag 15 mei 2010 16:58 schreef sempron2400 het volgende:
[..]
Ik mag niet mopperen, al was het weer verschrikkelijk. Het is in vele decennia niet zo slecht geweest in Zuid-Frankrijk. De zon scheen 60% minder dan gebruikelijk is voor deze tijd van het jaar. Toch nog een aantal plaatsen bezocht. De omgeving was heel mooi, veel groen ook. Klein minpuntje is dat er in deze regio weinig jongeren zijn (lees: weinig vrouwen van mijn leeftijd). Van de zomer hoop ik naar Nice te gaan, is ook gemakkelijk bereikbaar.
Ik ben benieuwd, lijkt me wel weer eens leerzaam om onder gelijkgestemden te zijn (mensen met ASS). Ik denk dat het ook geen kwaad kan om eens wat herkenning te vinden. En hoe anderen met ASS omgaan met hun autisme. Oké, het kan confronterend zijn, maar voor mij zijn de scherpe kantjes er wel van af.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:52 schreef francis998 het volgende:
[..]
Dat het weer invloed kan hebben op hoe je je voelt is duidelijk. Zelf heb ik daar ook wel last van.
Maar wat soms helpt is om te gaan bewegen, ivm. stoffen die je lichaam dan aanmaken die helpen tegen de dip, maar je moet je wel zover kunnen krijgen.
En hopelijk helpt die autisme soos je Sempron.!
Die soos vind ik erg tegen vallen. Voor mij is daar bijna geen herkenning. De meeste mensen die daar komen wonen begeleid en/of werken op de sociale werkplaats. Misschien dat dit voor jou anders is. Maar ik denk dat het vies zal tegen vallen. Die soos is erg laagdrempelig wat goed is natuurlijk maar daardoor is het niveau wel erg laag. Waarschijnlijk zal een groep autisten die meer op jouw niveau zit beter aansluiten bij jouw wensen.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 18:30 schreef sempron2400 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd, lijkt me wel weer eens leerzaam om onder gelijkgestemden te zijn (mensen met ASS). Ik denk dat het ook geen kwaad kan om eens wat herkenning te vinden. En hoe anderen met ASS omgaan met hun autisme. Oké, het kan confronterend zijn, maar voor mij zijn de scherpe kantjes er wel van af.
ja, tuurlijk confronteren is lastig en zwaar, hoewel in sommige gevallen is het duidelijk de moeite waard, je krijgt er een andere kijk opt en op de een of andere zorgt dat ervoor dat je je bewust wordt van de negatieve kanten ervan die je zelf ervaart, en vervolgens kan je daar weer mee aan de slag.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 18:30 schreef sempron2400 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd, lijkt me wel weer eens leerzaam om onder gelijkgestemden te zijn (mensen met ASS). Ik denk dat het ook geen kwaad kan om eens wat herkenning te vinden. En hoe anderen met ASS omgaan met hun autisme. Oké, het kan confronterend zijn, maar voor mij zijn de scherpe kantjes er wel van af.
hmm...tja ik was een beetje in de war..quote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:17 schreef Cassandra87 het volgende:
Volgens mij is ie net terug en gaat ie van de zomer naar nice
Dat klinkt positiefquote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:22 schreef francis998 het volgende:
[..]
hmm...tja ik was een beetje in de war..doordat ik dacht dat hij net terug was en iemand hiero wenste hem gelijk weer fijna vakantie..dus raakte ik ff in de war.
Zowieso loop ik vandaag met mijn hoofd ergens anders op aarde geloof ik, concentreer me de hele dag al niet, sinds ik met een beetje hyperactief begon te voelen
valt meee, want na zo'n hyper bui ga ik meestal naar extreem rustig soms een beetje downerig.quote:
Goed zoquote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:30 schreef francis998 het volgende:
[..]
valt meee, want na zo'n hyper bui ga ik meestal naar extreem rustig soms een beetje downerig.
En morgen wordt het druk maar relaxter dan vandaag.
Heb er namelijk wat centjes bijverdiend, voor mijn nieuwe fiepp...een ipod..door meehelpen aan voorbereidingen voor de comunie van morgen.
Ik moet wel zeggen dat de fiepen mij meestal wel giga weten te motiveren om het voor elkaar krijgen
Heeft iemand enig idee of je een fiep moet hebben, en hoe je eentje herkent?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:30 schreef francis998 het volgende:
Ik moet wel zeggen dat de fiepen mij meestal wel giga weten te motiveren om het voor elkaar krijgen
Een fiep is iets waar je niet zonder kunt.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:33 schreef ikke043 het volgende:
[..]
Heeft iemand enig idee of je een fiep moet hebben, en hoe je eentje herkent?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |