Druk druk druk.. buren zijn weer helemaal hersteld met waarschuwing etc.. mooi verhaal

Ondertussen een overlijden in de straat..
Werd wakker met een boot error en meteen geconfronteerd met een Ziggo monteur, een IT nerd type.. 1 van de weinige mensen waar ik mee kan "praten"
Was leuk.. en hij kreeg de router niet aan de gang en heb ik ff korte discussie met hem over gehad en hij kwam met advies voor betere nieuwere router etc.. maarja, deze is simpel maar ik heb hem wel geflashed en hij werkt prima naja.. heel verhaal allemaal.. Hij kwam er niet uit, gaf advies voor nieuw duur spul, ik zeg ik red het wel..
Dus die man de deur uit.. ik net een kwartier wakker, en omdat modem eindelijk weer online was ging meteen de telefoon.. TADAAA!!! huisarts.. goed gesprek.. en naja.. meteen weer veel regelen, en toen kwam ook dat overlijden.. en ik moest douchen en boodschappen doen.. ondertussen loopt mijn eigenwijze pa proberen het netwerk te instaleren en faalt daar hopenloos bij.. waardoor zijn eigen comp weer offline ging etc etc.. Dus ik moest omschakelen.. ff spoedcursus geven, alles fixen.. Toen zelf mijn eigen gekke brein doorbooten en proberen de cache te legen.
GO GO GO.. geen tijd voor buffers, geen tijd voor nachecken, hyper hyper.. Quote van de huisarts, ja maar auti... je zegt dat het heel goed gaat maar je praat behoorlijk onrustig...
Ja euh.. monteur, internet, router, sociaal.nl, regelen euh.. gaat goed hoor.. ff druk, maar gaat goed hoor.
"Auti, ga je even een afspraak maken bij het GGZ? " Ja was ik al van plan hoor, ik ben allemaal dingen aan het regleen... ik moet ook kopieeren en het is heel druk maar nu is alles weer normaal ik moet het alleen nog regelen... "Auti.. we spreken af dat je woensdag belt voor nieuwe diazepam en dan geef je door wanneer je een afspraak hebt" .. alleen dan allemaal nog even wat dieper. Maarja..
Alles is dus geregeld mensen.. want toen ik zelf eenmaal helemaal geboot was en mijn lijstje had afgewerkt en ik ff mijn eigen cache kon legen en ff kon hyperfocussen (LOVE IT) ging ik dus maar even aan de slag met het netwerk.. 4 computers. welgeteld 7 minuten en 32 seconden.. ja, ik had het getimed
En dat soort zaken houd de boel hier in huiselijk in stand enzo, er is vaak een hoop narigheid.. bij lange na niet alleen door mij.. en vroeger is dat ook altijd zo geweest, ook met mijn andere broertjes.
En iedere leeft een soort van langs elkaar heen.. echt behoorlijk anders dan bij andere mensen hoor, dat weet ik omdat dat vroeger al duidelijk was op school en bij vriendjes thuis etc.
Ook een keer dat we op de basisschool hadden over vloeken of mopperen thuis en of je een lijstje kon maken van dingen die vaak werden gezegd thuis. Iedereen in de klas had 1 of 2 dingetjes. Ik had 2 a5'jes vol
Ik en mijn broertjes hebben als kind ook jaren altijd aan moeten horen dat we pokkekoters waren hoor.
En wij waren ook lastig.. maar bij mij is nu al zoveel duidelijk waarom ik zo was. En later keerde ik meer
in mezelf en de onbeschrijvelijke en onverzadigende drang naar kennis.. en met Oop.. Ultimate Oop..
Ik moet nog steeds een website over hem bouwen, dat is ook mijn plicht en dat ben ik hem verplicht.
Hij was een hele belangrijke man, en uiterst intelligent en kunstzinnig..
Maarja, dan komt de middelbare school.. en puberteit.. en foute "vrienden" .. en een geest dat een beetje in een soort van droomwereld leeft en heel druk is en uitlaatkleppen en spanning zoekt en impulsief en en
en..
Maarja, ik ga ff rustig zitten en verder druk afblazen.. daar is deze post eigenlijk ook mee begonnen, en ik wil ook beter inhoudelijker reageren op sommige posts, maar dat doe ik later nog ff..
Ik moet nu ff zitten en alles wat vandaag gebeurt is even opnieuw beleven en in het juiste register zetten, en dat 4 keer want mijn hoofd werkt quad pumped
warrig heh, of zoals de dokter zegt.. erg onrustig... thats me.. dit is mijn hoofd. Maar dan maar een heel klein stukje uit de map system256
Een handboek? Een HANDBOEK??? neuh.. sorry.. ik heb een hoofd.