abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81536474
Druk druk druk.. buren zijn weer helemaal hersteld met waarschuwing etc.. mooi verhaal
Ondertussen een overlijden in de straat..
Werd wakker met een boot error en meteen geconfronteerd met een Ziggo monteur, een IT nerd type.. 1 van de weinige mensen waar ik mee kan "praten"
Was leuk.. en hij kreeg de router niet aan de gang en heb ik ff korte discussie met hem over gehad en hij kwam met advies voor betere nieuwere router etc.. maarja, deze is simpel maar ik heb hem wel geflashed en hij werkt prima naja.. heel verhaal allemaal.. Hij kwam er niet uit, gaf advies voor nieuw duur spul, ik zeg ik red het wel..

Dus die man de deur uit.. ik net een kwartier wakker, en omdat modem eindelijk weer online was ging meteen de telefoon.. TADAAA!!! huisarts.. goed gesprek.. en naja.. meteen weer veel regelen, en toen kwam ook dat overlijden.. en ik moest douchen en boodschappen doen.. ondertussen loopt mijn eigenwijze pa proberen het netwerk te instaleren en faalt daar hopenloos bij.. waardoor zijn eigen comp weer offline ging etc etc.. Dus ik moest omschakelen.. ff spoedcursus geven, alles fixen.. Toen zelf mijn eigen gekke brein doorbooten en proberen de cache te legen.
GO GO GO.. geen tijd voor buffers, geen tijd voor nachecken, hyper hyper.. Quote van de huisarts, ja maar auti... je zegt dat het heel goed gaat maar je praat behoorlijk onrustig...
Ja euh.. monteur, internet, router, sociaal.nl, regelen euh.. gaat goed hoor.. ff druk, maar gaat goed hoor.
"Auti, ga je even een afspraak maken bij het GGZ? " Ja was ik al van plan hoor, ik ben allemaal dingen aan het regleen... ik moet ook kopieeren en het is heel druk maar nu is alles weer normaal ik moet het alleen nog regelen... "Auti.. we spreken af dat je woensdag belt voor nieuwe diazepam en dan geef je door wanneer je een afspraak hebt" .. alleen dan allemaal nog even wat dieper. Maarja..

Alles is dus geregeld mensen.. want toen ik zelf eenmaal helemaal geboot was en mijn lijstje had afgewerkt en ik ff mijn eigen cache kon legen en ff kon hyperfocussen (LOVE IT) ging ik dus maar even aan de slag met het netwerk.. 4 computers. welgeteld 7 minuten en 32 seconden.. ja, ik had het getimed

En dat soort zaken houd de boel hier in huiselijk in stand enzo, er is vaak een hoop narigheid.. bij lange na niet alleen door mij.. en vroeger is dat ook altijd zo geweest, ook met mijn andere broertjes.
En iedere leeft een soort van langs elkaar heen.. echt behoorlijk anders dan bij andere mensen hoor, dat weet ik omdat dat vroeger al duidelijk was op school en bij vriendjes thuis etc.
Ook een keer dat we op de basisschool hadden over vloeken of mopperen thuis en of je een lijstje kon maken van dingen die vaak werden gezegd thuis. Iedereen in de klas had 1 of 2 dingetjes. Ik had 2 a5'jes vol

Ik en mijn broertjes hebben als kind ook jaren altijd aan moeten horen dat we pokkekoters waren hoor.
En wij waren ook lastig.. maar bij mij is nu al zoveel duidelijk waarom ik zo was. En later keerde ik meer
in mezelf en de onbeschrijvelijke en onverzadigende drang naar kennis.. en met Oop.. Ultimate Oop..
Ik moet nog steeds een website over hem bouwen, dat is ook mijn plicht en dat ben ik hem verplicht.
Hij was een hele belangrijke man, en uiterst intelligent en kunstzinnig..

Maarja, dan komt de middelbare school.. en puberteit.. en foute "vrienden" .. en een geest dat een beetje in een soort van droomwereld leeft en heel druk is en uitlaatkleppen en spanning zoekt en impulsief en en
en..

Maarja, ik ga ff rustig zitten en verder druk afblazen.. daar is deze post eigenlijk ook mee begonnen, en ik wil ook beter inhoudelijker reageren op sommige posts, maar dat doe ik later nog ff..
Ik moet nu ff zitten en alles wat vandaag gebeurt is even opnieuw beleven en in het juiste register zetten, en dat 4 keer want mijn hoofd werkt quad pumped

warrig heh, of zoals de dokter zegt.. erg onrustig... thats me.. dit is mijn hoofd. Maar dan maar een heel klein stukje uit de map system256
Een handboek? Een HANDBOEK??? neuh.. sorry.. ik heb een hoofd.
pi_81536831
quote:
Op maandag 17 mei 2010 13:09 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

dat is makkelijker gezegd dan gedaan.

ik ervaar mijn dwangmatige gedrag vaak als een gevangenis (zo verwoord ik het vaker), zo sterk is het.
dan kun je me ook niet kwalijk nemen als ik me als gevangene opstel of uit.
dat kun je nou eenmaal niet zomaar veranderen.
Hm, dat is ook lastig hoor. ik zeg ook niet dat je het onder het tapijt moet vegen, het gaat erom dat je van bewust ben dat je het hebt, maar intussen je niet laat gijzelen. Want dan verlamt het je leven.
pi_81537010
hehe
auti
ik moet van de ha een hoofdpijndagboek bijhouden
Ik zal zetten: 17 mei 2010, 17.31, post van auti gelezen
pi_81537056
quote:
Op maandag 17 mei 2010 14:13 schreef sempron2400 het volgende:

[..]

Dat is idd niet slim, noch om ASS de hemel in te prijzen, noch om het te verafschuwen.
Mijn punt is iig dat het syndroom niet je leven gaat beheersen.

Ik het meest extreme geval zou je het syndroom PDD als onzin kunnen bestempelen. PDD is zo gradueel als wat. Er is een grens aangewezen, de DSM oa., waarbinnen het label wordt gegeven. Ieder mens heeft een uniek spectrum aan intelligenties dat uit meerdere dimensies bestaat. Ieder mens heeft bijzondere eigenschappen. De een is intelligent; de ander weer heel sociaal sterk. Etc. Het is een natuurlijk gegeven. Dat we sociale zwakte niet als wenselijk beschouwen is een ander verhaal.
quote:
Zojuist trouwens een autistische (?!) cassière ontmoet. Zei geeneens hallo of gedag, keek ook vrij sombertjes. Kan natuurlijk ook het maandagsyndroom zijn.
Zou kunnen. Of ze had een off day.
pi_81540035
quote:
Op zondag 16 mei 2010 20:41 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Ik zie dat je moet aanmelden. Kosteloos?
Is helemaal gratis
pi_81540051
quote:
Op maandag 17 mei 2010 15:43 schreef Cassandra87 het volgende:
hehe
auti

pi_81540162
quote:
Op maandag 17 mei 2010 15:43 schreef Cassandra87 het volgende:
hehe
auti

Haha, sorry.. Maar het gaat dus echt goed hoor mensen, het is ook een soort van het verhaal met de emmer denk ik. En ik wil mijn leven niet laten leiden door de stoornissen, maar het gebeurt wel voor een
groot deel.. en voor een groot deel moet ik bepaalde dingen mee leren om te gaan, aan toe geven, en daar
ben ik een goed deel mee op weg. Dat vind ik ook iedereen. Alleen blijkbaar is de BPS er dus nog steeds, en ik voelde het aankomen heh... en ik heb om hulp gevraagd.. te laat overigens, as always. Maar door schade en schande wordt men wijs.
Ik heb iig een super goede huisarts, echt ongekend. En geloof me, die houd mij dus echt in de gaten heh.
En ik ga ook wel weer ff bij het GGZ praten, er is nu ook al weer zoveel meer duidelijker en hun zijn achter de schermen ook weer zo op de hoogte gehouden en bezig geweest dat er nu wel beter contact gelegd kan worden denk ik.. Maarja, dat horen en zien we wel.. ik probeer het gewoon wéér eens met frisse moed en al.

----------------------

En met die buren.. zo mooi!! Het enige goede wat hun hadden gedaan was dat netwerkdetectie op hun computer(s) stond uitgeschakeld.. Ik kon dus niet makkelijk 123 in hun systeem komen, ben ik dus ook niet geweest.. Maar het had mij fijn geleken om exact te weten met wie ik te maken had zodat ik hun echt kan helpen.. misschien is het wel een leuke buurvrouw .. weet jij veel..
Ik heb ze toen, uiteraard tijdelijk, van het net afgepleurd en controlle over de router/netwerk overgenomen..
(ja dit is strafbaar, weet ik, maar ik kan niet vervolgd worden ivm de intentie en er is geen schade/privacy breuk) ... Ik heb de bewuste buren even heel hard laten zien in wat voor situatie ze zich bevinden en wat er kan gebeuren.. Ik wou het op gaan lossen met een beetje social enginering enzo.. ik wou ff checken wat ik kon doen en zien en horen in de buurt..

Dus... loopt vanmorgen die monteur van Ziggo naar buiten naar zijn bus..Zegt mij moeder inene, hey hij staat te praten met een vrouw, werdt ie aangesproken door een buurvrouw Hebbus denk!??
Ik zo grappig dat gesprek proberen na te doen
" ja euh, u bent van ziggo? ons internet doet het niet"
"euh ja ik ben van ziggo.. er is geen storing hoor"
"ja maar hij was al een beetje traag en nu vraagt hij om een WEB sleutel als ik de computer aanzet"
"dat deed hij eerder niet?"
"nee, en er staat nu HackTic en dat was eerst ook niet en het wachtwoord doet het ook niet meer"
"Mevrouw ik denk dat u gehacked bent, daar kan ik nu sowieso niets aan doen, daar moet u een afspraak voor maken"

zoiets zal het zijn gegaan...
Vervolgens komt een uurtje later de zoon van de buurvrouw opdraven en wordt er gerommeld op "HackTic" HEBBUS!!!

Nu hebben ze alles weer terug.. Maar wel met een mededeling dat ze beter moeten beveiligen.
En ik zal eens lief een handleiding door de brievenbus duwen, want voor de rest mag ik die mensen niet zo.
Dus dat is ook klaar en was ff leuk, had het ook echt wel nodig.. en ze hebben er hooguit 2 uurtjes ECHT last van gehad. Ik hoop dat ik ze wat geleerd heb.

En mijn buurman van paar huizen verderop is overleden.
En mijn broertje en zijn verloofde gaan waarschijnlijk uit elkaar.
Ik heb vandaag heel veel prikkels gehad. Daarom ben ik een beetje onrustig. Maar straks ben ik weer rustig, pilletje tijd..
pi_81541368
quote:
Op zondag 16 mei 2010 19:56 schreef sempron2400 het volgende:

[..]

Je bent wel een beetje druk he... mooie ambitie, heb je de juiste papieren om dat werk te doen?
Zou wel mooi zijn als je uit de uitkeringen kan komen, dan word je zeker gelukkiger en kun je ook mooier gaan wonen.
totaal geen papieren.. alles zelf geleerd. Ik ben sowieso zwaar autodidactisch.
En heb computerervaring sinds 1988 ofzo. praktisch non stop. Zo waren er nog 2 in de brugklas,
wij gaven de leraar informatica, informatica les .. Maar toen juist in de meest belangrijke IT periode, 1996-2001 heb ik mij er vrijwel niet mee bezig gehouden en was ik meer bezig met het verkeerde wereldje en drugs verkopen. Gamen ging wel door.. informatica/ICT niet meer..

Ik vind het heerlijk om te rommelen met computers en lezen en uitproberen en de techniek en alles.
Ook Phreaken, scanners.. HEERLIJK! lekker oldskool ook.. brings back good memorys.. goed voor de geest. Find your Centre..

Echt vroeger heh...
quote:
mail.hotmail.com
port:25
220-HotMail (NO UCE) ESMTP server ready at
220 EMSTP spoken here
helo hotmail.com
250 Requested mail action ok, completed
MAIL FROM:
RCPT TO:
DATA
SUBJECT:
TO:
FROM:
.

BAM!! Dat was toendertijd zooooo leuk en daar hebben we zoooo veel lol mee gehad.
"I Know Send Mail Technique!! Your KungFu very good!!!"

ach ja.. en dan komt er straks een topic ergens hier op fok.. WTF autistische hackers op FOK!!
en wordt alles weer uit zijn verband gerukt.
pi_81541757
quote:
Op maandag 17 mei 2010 16:49 schreef sempron2400 het volgende:

[..]

Is helemaal gratis
Mooi
  † In Memoriam † maandag 17 mei 2010 @ 17:58:21 #235
21636 Feestkabouter
pi_81543147
quote:
Op maandag 17 mei 2010 15:39 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Hm, dat is ook lastig hoor. ik zeg ook niet dat je het onder het tapijt moet vegen, het gaat erom dat je van bewust ben dat je het hebt, maar intussen je niet laat gijzelen. Want dan verlamt het je leven.
dat doet het ook inderdaad.
vertel mij maar eens hoe ik moet zorgen hoe ik me er niet door moet laten gijzelen........
pi_81546273
quote:
Op maandag 17 mei 2010 17:58 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

vertel mij maar eens hoe ik moet zorgen hoe ik me er niet door moet laten gijzelen........
Uitlaatkleppen..
Je kan ook naar de bouwmarkt gaan.. vragen om een ASS drukventiel, maar dan lachen ze je uit of ze kijken je schaapachtig aan.. ligt aan de persoon die je treft.
pi_81546484
Ze zien je aankomen auti
Hehe

Aargh ik haat t als mensen iets doms doen, ik ze ondanks dat zo goed als mogelijk help en ze nóg kwaad worden omdat t ze niet snel genoeg gaat. Ik had een hele rij, wilde een klant helpen maar heb gevraagd of ze even wilde plaatsnemen dan zou ik later bellen. Komt ze een halve minuut later boos naar me toe, waarom ik nog niet gebeld had. Dus ik zeg, mevrouw, u komt met een lastige situatie, ik wil graag alle tijd voor u nemen, vandaar dat ik vroeg of u kon plaatsnemen.
En wat denk je dat ze zegt?
Ja hallo, ik moet werken, wat denk jij nou???
Toen was t ook snel, dahaag, zak dr in... *heb ik uiteraard niet gezegd, netjes tot 10 geteld.. of tot 1000..
pi_81546548
quote:
Op maandag 17 mei 2010 17:58 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

Ik vermoed door de ervaring dat je helemaal niet anders of raar bent maar gewoon normaal functioneert. En ja, zie dát maar eens voor elkaar te krijgen. Als t voor je eigen gevoel al lukt om ook nog eens niet raar aangekeken te worden door je medemens
pi_81546864
quote:
Op maandag 17 mei 2010 19:07 schreef Cassandra87 het volgende:
Ze zien je aankomen auti
Hehe
Ik was/ben er gek genoeg voor... vind het wel humor, zie het zelf ook helemaal voor me.. Net als laatst met die ASS filiaalmanager.. Doosje bougievonkjes, takkebossezeefie.. Maar een auti om een ASS drukventiel sturen is wel hard.. (maar het is wel een leuk grapje.. je moet het alleen nooit serieus een auti zo op pad sturen)
quote:
Aargh ik haat t als mensen iets doms doen,
goh.. ssstt, dat ligt aan jezelf

Goed opgelost hoor!! Ik kan mevrouw ook wel begrijpen.. ze zal het meer snauwend bedoeld hebben van jah hallo ik werk me rot en toch heb ik problemen en ik heb helemaal geen tijd in al dat gedoe en gedraai met het problemen oplossen.. zoiets.. want soms is het heel frustrerend.. Maar jij bent als medewerker ook weer gebonden aan regels en afspraken. Jij hebt een hele moeilijke baan, maar jij bent wel het goede type mens ervoor.. alleen moet het niet aan jezelf gaan vreten en dat je alles mee naar huis neemt. Want het is zonde dat als jij door je goede wil en mensdienende instelling zelf stuk gaat.
  † In Memoriam † maandag 17 mei 2010 @ 19:24:23 #240
21636 Feestkabouter
pi_81547269
quote:
Op maandag 17 mei 2010 19:08 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Ik vermoed door de ervaring dat je helemaal niet anders of raar bent maar gewoon normaal functioneert. En ja, zie dát maar eens voor elkaar te krijgen. Als t voor je eigen gevoel al lukt om ook nog eens niet raar aangekeken te worden door je medemens
je eerste zin snap ik niet. en de 2e dus ook niet
raar aangekeken worden valt bij mij wel mee. ik kom erg normaal over, als ik vertel dat ik autist ben is men verbaasd. meeste rare blikken scoor ik door in allerlei situaties veel meer stappen vooruit te kunnen denken dan anderen en door dingen te zien die anderen nooit zouden herkennen/opmerken.

vanmorgen nog, ik was bij een podotherapeut, daar hing een diploma aan de muur waarop stond dat de betreffende persoon van datum1 tot datum2 die en die opleiding met succes had gevolgd.
handtekening eronder en een datum........... en die datum was 1 dag voor datum2 (dus 1 dag voor de einddatum van de opleiding).
bleek er toch al 18 jaar te hangen zonder dat het iemand ooit was opgevallen, ook de therapeut zelf had het nog nooit opgemerkt. dit soort dingen zijn voor mij heel normaal.
pi_81547825
ooh jongens.. de nostalgie.. ik zit weer oude troep op te zoeken..
HEERLIJK!!!
Wel eens een cola automaat gehacked? Of sigaretten flessen.. Of uiteindelijk zelfs LTS'ers "muntjes" laten maken voor automaten? Zo ging dat vroeger heh.. en het bestaat allemaal nog steeds.. Er zitten zelfs verborgen menu's en hele root menu's op je telefoon en zelfs TV... ... voor de service monteurs.
Backdoors...

Reverse enginering.. social enginering.. hacken/phreaken/scannen .. Kevin Mitnick, HackTic, Xs4All...
Nostalgie.. En vroeger heh.. vroeger als je computergek was.. was je nerd/geek.. nu doet iedereen het en als je er verstand van hebt ben je god... Hield je van rapmuziek.. kon je klappen krijgen van gabbers.. 80% van die gabbers luisterde 8 jaar later naar 50 cent en gingen naar concert van Eminem
Was je een skater/skateboarder, ongeacht mad tricks, was je ook een emo/alto en kneus... Als je nu een extreme sporter bent dan ben je een held..

Ben ik raar? Of gewoon anders, zeg maar een stukje verder ofzo.. trendsetter stijl? ik weet het niet..
Ik hoor nergens bij... maar ben wel vaak de eerste.. Ik, en mijn gestoorde vrienden van vroeger kregen altijd super veel respect voor onze skills.. want wij waren neutraal.. we deden dan wel van die rare dingen, maar ook gekke dingen en niet alleen rap maar ook gabber, en zo wordt je "baas"
Geflipte zware criminelen die zeggen "jij bent mijn enige contact met de buitenwereld" omdat je verstand van computers en contra spionage etc hebt en die gasten in die tijd nog allemaal digibeet waren.
Zware fucked up mixed up wereldje en tijd was dat. Heel dubbel. Heel surrealistisch, maar wel keihard feitelijk. Het is echt een rare wereld mensen, echt waar..
30 jaren oud en ik heb alle stijlen wel geproefd.. mijn boek wordt mooi
pi_81549062
quote:
Op maandag 17 mei 2010 19:35 schreef Autidude het volgende:
Ben ik raar? Of gewoon anders, zeg maar een stukje verder ofzo.. trendsetter stijl? ik weet het niet..
Doet me denken aan

op 6-7 minuten als je het geouwehoer wilt skippen(geupload in augustus 2007 haha)
pi_81553884
quote:
Op maandag 17 mei 2010 19:58 schreef ScarFace- het volgende:

[..]

Doet me denken aan

op 6-7 minuten als je het geouwehoer wilt skippen(geupload in augustus 2007 haha)
WTF.. nee.. het enige wat overeenkomt is "computerhol" en ik heb dikkere equip, ook toen al en ben bij lange na niet te vergelijken met die pepgek.. Ik ben sowieso drukker, of doodstil, veeeel scherper en helderder, duidelijk kort krachtig met alleen de belangrijke details en als je het niet snapt een jip en janneke uitleg in sneltreinvaart. Ik moest na ruim 2 minuten ook echt skippen en daarna zie ik de link nog niet.
Wat een mongool en wat een "offline" space shite.

Check dit nou maar gewoon

En dit is waar gebeurd. Zo ging dat, Oldskool feelings.. en het gaat om het euh.. gevoel. Het is een ding.
"I just need to know"
Niet zo'n debiele doorgesnoven pepgek met zijn partyflock.. partyflock staat in mijn host file jong
pi_81554252
quote:
Op maandag 17 mei 2010 19:16 schreef Autidude het volgende:

[..]

Ik was/ben er gek genoeg voor... vind het wel humor, zie het zelf ook helemaal voor me.. Net als laatst met die ASS filiaalmanager.. Doosje bougievonkjes, takkebossezeefie.. Maar een auti om een ASS drukventiel sturen is wel hard.. (maar het is wel een leuk grapje.. je moet het alleen nooit serieus een auti zo op pad sturen)
[..]

goh.. ssstt, dat ligt aan jezelf

Goed opgelost hoor!! Ik kan mevrouw ook wel begrijpen.. ze zal het meer snauwend bedoeld hebben van jah hallo ik werk me rot en toch heb ik problemen en ik heb helemaal geen tijd in al dat gedoe en gedraai met het problemen oplossen.. zoiets.. want soms is het heel frustrerend.. Maar jij bent als medewerker ook weer gebonden aan regels en afspraken. Jij hebt een hele moeilijke baan, maar jij bent wel het goede type mens ervoor.. alleen moet het niet aan jezelf gaan vreten en dat je alles mee naar huis neemt. Want het is zonde dat als jij door je goede wil en mensdienende instelling zelf stuk gaat.
er zit een verschil tussen iets dom doen en dom zijn (en dit ook zeggen)
Maar ik vind hoge schulden toch veelal bijv een domme actie, en al helemaal om een dag voor uitzetting pas te eisen dat de schulden worden betaald.
Offe je legitimatie laten verlopen en piepen als je een boete krijgt
Offe je paspoort een dag voor dat je gaat vliegen zoeken, tot de conclusie komen dat die kwijt is en met spoed een nieuwe eisen, ja nog voor je vertrekt.
Snap je? Dat zijn domme acties die met eigen verantwoordelijkheid te maken hebben.
Ik heb collega's die ook letterlijk zeggen, sorry, pech gehad.
En ik kan dat (nog) niet. Ik blijf echt heel vriendelijk maar begin beetje bij beetje te leren dat ik ook grenzen heb
pi_81554732
Wat diegene zegt is, hey ik heb internet op mn telefoon, mensen reageren met hey is dat niet te duur ofzo, maar het kost slechts een tientje.
Zegt die ander: Ja de mensen moeten er nog aan wennen dat dit de toekomst is.

Jij voelt je toch "trendsetter stijl" ? Hm nou laat ook maar
pi_81555252
Nu trouwens een interessant boek aan t lezen over Dissociatieve Identiteits Stoornis. Vanuit t perspectief van de psychiater. Interessant. Begint vanuit t perspectief van de vrouw, zij beschrijft dat dissociatie is begonnen tijdens de bevalling van haar tweede telg. Rijst bij mij gelijk vragen op. Ik weet dat iets dergelijks kan gebeuren bij mentale trauma, om letterlijk afstand te nemen van bijv. structureel misbruik, maar ik vroeg mij direct af of fysiek trauma als pijn bij een bevalling je geest letterlijk kan verscheuren.
Maar gaandeweg leer je dat de overheersende persoon bij de bevalling naar voren is gekomen (Beschreven als een vrouw van rond de 30 die kampt met depressies en fysieke klachten) en die haar wérkelijke persoonlijkheid naar achteren heeft gedrukt: Dus de persoon die ook in haar jeugd meerdere trauma's heeft meegemaakt. Intrigerend. Erg aangrijpend maar intrigerend.

Maar goed, buiten de proloog is alles dus vanuit t perspectief van de psychiater geschreven. En hij begint t eerste hoofdstuk met t feit dat hij irritatie en weerzin voelt als de vrouw bij hem op gesprek komt. 4 gesprekken lang. Ze kruipt in de slachtoffer rol, wilt niet verder komen, geen kansen aangrijpen, alles is kut. En ook dat is intrigerend want a) ik herken de ergernis, gecombineerd met de wil om iemand te helpen, zó dondersgoed. En b) hoe kan het dat iemand die hier speciaal voor heeft geleerd zich kan laten leiden door dergelijke gevoelens?
En nu ben ik dat ze 4 jaar verder zijn en ondertussen 11 persoonlijkheden hebben ontdekt samen.

Ik ben helemaal in mijn sas met t boek en ondertussen hard op zoek naar verdere carriere mogelijkheden want dergelijke vakgebieden zijn toch wel helemaal mijn dingetje. Al is psychiatrie wel een droombaan.. Denk dat dat te hoog gegrepen is. Dus maar op zoek naar aansluitende opleidingen. Nu moet ik bekennen dat ik stiekem alles aan t uitstippelen ben, wat mogelijk is en wanneer, en dat ik mij er ondertussen op betrap van, oh ja, ik heb ook nog een gezinnetje in de toekomst hopelijk

Maar ja ik ga weer verder in mijn sas, boekje lezen. Weltrusten allemaal
pi_81555423
quote:
Op maandag 17 mei 2010 21:30 schreef ScarFace- het volgende:
Wat diegene zegt is, hey ik heb internet op mn telefoon, mensen reageren met hey is dat niet te duur ofzo, maar het kost slechts een tientje.
Zegt die ander: Ja de mensen moeten er nog aan wennen dat dit de toekomst is.

Jij voelt je toch "trendsetter stijl" ? Hm nou laat ook maar
Ach, wij kraakten greenpoint kermit telefoons vroegah.. ICT is geen trendsetterij.. dat is gewoon evolutie.
Het zijn de andere dingetjes. Dingen die later pas algemeen bekend worden of door de meerderheid worden toegepast die ik zelf al jaren doe of deed/wist.. Waaronder dus ook sommige dingen waarop je vroeger werd afgekeurd, maar wat inmiddels helemaal hip is.
pi_81555931
quote:
Op maandag 17 mei 2010 21:23 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

er zit een verschil tussen iets dom doen en dom zijn (en dit ook zeggen)
Maar ik vind hoge schulden toch veelal bijv een domme actie, en al helemaal om een dag voor uitzetting pas te eisen dat de schulden worden betaald.
Offe je legitimatie laten verlopen en piepen als je een boete krijgt
Offe je paspoort een dag voor dat je gaat vliegen zoeken, tot de conclusie komen dat die kwijt is en met spoed een nieuwe eisen, ja nog voor je vertrekt.
Snap je? Dat zijn domme acties die met eigen verantwoordelijkheid te maken hebben.
Ik heb collega's die ook letterlijk zeggen, sorry, pech gehad.
En ik kan dat (nog) niet. Ik blijf echt heel vriendelijk maar begin beetje bij beetje te leren dat ik ook grenzen heb
Ik snap je heel goed, en ik heb zelf ook een hekel aan dat soort mensen.. Ik begrijp het echt.
Daarom zeg ik ook dat je een zware baan hebt. Ik heb er respect voor, je krijgt behoorlijk wat voor je
kiezen en heel veel verschillende soorten mensen.. Maar jij hebt wel een goede mensenkennis en communicatievermogen voor jouw baan denk ik.
Maar ik ben dus zelf ook heel erg van die regeltjes en zoek altijd ook alles zelf uit en lul ook absoluut niet uit mijn nek als het om belangrijk gedoe gaat.. En ik wil dat allemaal heel goed doen dus ik steek daar alle energie in en aandacht.. En als het dan vanaf de andere kant helemaal fout gaat, wat dus inmiddels bewezen is.. gelijk gekregen, excuses etc, dan is dat voor mij echt een keiharde bom..
Net zoiets denk ik als wat jij voelt bij zo'n domme klant.. maar dan ff erger ofzo en met minder remkracht.
Maar ik ga niet zo flippen.. dat is echt pas als het heel erg is maar dan gebeurt het toch thuis zoals pas geleden. Ik loop gewoon weg, vroeger was wel erger, maar dat heb ik niet meer.. ik loop gewoon weg..
Wel schreeuwen en mijn statement maken.. maar ik ga niets slopen of slaan of spugen of wat dan ook.
En de beveiligingsbejaarde in een hoek blaffen, dat hoort er ook altijd bij.. amateurs.
Maar dat komt niet meer voor, ik nam/neem het mee naar huis.. maar nog ff en dan is alles weer anders en sta ik onder bewind.
pi_81557166
Het komt wel goed hoor Autidude je kan het.
pi_81560155
quote:
Op maandag 17 mei 2010 09:51 schreef robuust89 het volgende:
Bedankt Satsuma en Tijnbrein voor de leuke dag was top

hovv, baklap, waarom meld je je niet af?!

[ Bericht 7% gewijzigd door Satsuma op 18-05-2010 02:30:12 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')