Wat een kul.quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:28 schreef RichardDawkins het volgende:
[..]
Je verwisseld hier objectiviteit met asociaal gedrag.
Zoals ik al zei, de realiteit is hard.

Hij weet hoe het is om een 'gehandicapte' zoon te hebben, hij hoeft zich dus niet in te leven in die andere voetballersquote:Op woensdag 12 mei 2010 22:47 schreef tong80 het volgende:
Hugo Borst heeft een boek geschreven over voetballers met een gehandicapt kind.
Hij heeft zelf een autistische zoon.
Hem een gebrek aan inlevingsvermogen verwijten is wel komisch.

Klopt hij ziet in één blik dat John de Wolf een latente homo is.quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:49 schreef Psyduck het volgende:
[..]
Hij weet hoe het is om een 'gehandicapte' zoon te hebben, hij hoeft zich dus niet in te leven in die andere voetballers

want het één sluit het ander uit?quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:47 schreef tong80 het volgende:
Hugo Borst heeft een boek geschreven over voetballers met een gehandicapt kind.
Hij heeft zelf een autistische zoon.
Hem een gebrek aan inlevingsvermogen verwijten is wel komisch.

volgende week hoor je nog sporadisch iets erover, en over 2 weken helemaal niets meer
 volgende week hoor je nog sporadisch iets erover, en over 2 weken helemaal niets meer 

Ik bedoelde eigenlijk 'families'. En dat 62 heb ik ook fout gezegd, het zijn er meer dan 100. Niet alleen de Nederlanders tellen natuurlijk mee.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:40 schreef wdn het volgende:
En hoe kom je bij 62 gezinnen? Misschien zijn die 62 doden wel volledige gezinnen (ik acht de kans groter dan dat er 62 gezinnen nu treuren)

Als het Afrikanen waren geweest was het niet eens in het nieuws gekomen dus hij had gewoon een volkomen terecht punt.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:29 schreef Walter81 het volgende:
Wat is die Hugo Borst een vreselijke achtelijke k#$%mongool.. zoals hij respectloos in De Wereld Draait Door tegenover de slachtoffers van de vliegramp deed..
Een of andere voetbalaap vindt hij interessanter dan dat er 62 gezinnen in onzekerheid zitten over het waarschijnlijke overlijden van hun familieleden.
Meneer was gepikeerd dat het programma daardoor iets anders van opzet was.
Ik hoop dat deze k*tmongool zelf een onbemand vliegtuig op zijn hoofd krijgt.
Ik heb het programma meteen afgezetl

En dat bedoel ik dus, je snapt objectiviteit niet.quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:48 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Wat een kul.
Als mensen iemand aan kanker hebben verloren en ze vragen je op te houden met schelden en je gaat gewoon door, dan functioneer je gewoon niet goed. Je zal zo iemand maar aan het werk hebben of een relatie hebben met zo'n persoon.
Klinkt mij als een of andere persoonlijkheidsstoornis in de oren. Je totaal niet kunnen inleven in een ander.

Ja, áls het geen Nederlanders waren.. maar dat zijn het wel....dus is het terecht dat er veel aandacht aan besteed wordt.quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:30 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Als het Afrikanen waren geweest was het niet eens in het nieuws gekomen dus hij had gewoon een volkomen terecht punt.
Lekker hypocriet om allemaal zogenaamd mee te voelen en allemaal in shock te zijn, en wanneer er bij een overstroming in China 50 mensen omkomen hoor je er niemand over

En die aandacht is er toch ook de hele dag geweest? Hugo vond het zwaar overdreven dat daarvoor een onderdeel als "de TV draait door" werd geschrapt en daar heeft hij, wat mij betreft, helemaal gelijk in.quote:Op donderdag 13 mei 2010 00:06 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Ja, áls het geen Nederlanders waren.. maar dat zijn het wel....dus is het terecht dat er veel aandacht aan besteed wordt.

. Moet je er de hele tijd over blijven praten zoals in veel andere programma's. Daar haal je die mensen niet mee terug
 . Moet je er de hele tijd over blijven praten zoals in veel andere programma's. Daar haal je die mensen niet mee terug

Want ? Nederlanders die ik niet ken die neerstorten zijn belangrijker dan mensen uit andere landen die neerstorten ?quote:Op donderdag 13 mei 2010 00:06 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Ja, áls het geen Nederlanders waren.. maar dat zijn het wel....dus is het terecht dat er veel aandacht aan besteed wordt.
 De mensen die roepen dat omdat het Nederlanders zijn het belangrijker is zijn een beetje ziek bezig vind ik persoonlijk. Het gaat hier om mensen die dood zijn. Of je het nou erg vind of niet nationaliteit zou er in  niets mee te maken moeten hebben.
  De mensen die roepen dat omdat het Nederlanders zijn het belangrijker is zijn een beetje ziek bezig vind ik persoonlijk. Het gaat hier om mensen die dood zijn. Of je het nou erg vind of niet nationaliteit zou er in  niets mee te maken moeten hebben.

Alleen in de eigen kring is fatsoen gepast??quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:44 schreef RichardDawkins het volgende:
[..]
En dat bedoel ik dus, je snapt objectiviteit niet.
Als iemand op het werk of iemand die je persoonlijk kent pas iemand aan kanker heeft verloren dan is het sociaal goed fatsoen om daar rekening mee te houden. Een onbekend iemand die schelt met kanker staat daar volledig buiten.

Als ik dan overschakel van een vliegtuigongeluk naar politiek, geef ik natuurlijk de voorkeur voor VVD'er Mark Rutte, en niet voor een PvdA'er. Maar goed, die keuze mogen we 9 juni maken, dit wijkt af van het ondewerp van dit topic.quote:Op donderdag 13 mei 2010 10:35 schreef S1nn3rz het volgende:
Hugo is gewoon de troll van de tv, niet naar luisteren en gewoon naar Cohen gaan kijken. Die meent tenminste wel wat ie zegt.

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |