[WGR][SC] Waar MaW zijn belastingteruggave al heeftquote:Op donderdag 13 mei 2010 15:42 schreef Pharkus het volgende:
Niemand nog in WGR gevraagd of dit huwelijksaanzoek rechtsgeldig is?
quote:Op donderdag 13 mei 2010 15:50 schreef Five_Horizons het volgende:
Sinds wanneer zijn er regels voor een aanzoek?
ik weet niet wat voor duel, maar is goedquote:Op donderdag 13 mei 2010 18:12 schreef Federer-fan het volgende:
Is dat echt de caissière op die pi, TS? Zo ja, dan daag ik je hierbij uit voor een duel.
En gaat ze met alle andere verlepte wijven van achter de kassa naar de kamasutra beurs, lekker stoer, maar toch vrouwelijkquote:Op woensdag 12 mei 2010 20:03 schreef Penisbaard het volgende:
Over 5 jaar heeft ze een pittig kapsel en zit jij met twee huilende baggerkinderen, TS
Zo een als dit.quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
ik weet niet wat voor duel, maar is goed![]()
quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:12 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
En gaat ze met alle andere verlepte wijven van achter de kassa naar de huishoud beurs, lekker stoer, maar toch vrouwelijk
Verlepte wijven van achter de kassa? Dan ben je nog nooit naar de AH in mijn straat geweest.quote:
quote:Op donderdag 13 mei 2010 20:14 schreef LePoo het volgende:
Heb je d'r nummer? Weet je d'r naam? Waar ze woont? Hoe oud ze is?
Oke, PM ze me dan maar.quote:Op donderdag 13 mei 2010 20:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
![]()
Alle 4 kan ik met een 'Ja!' beantwoorden..
TVP voor de paintquote:Op donderdag 13 mei 2010 21:03 schreef Ensaf het volgende:
Ik begin ook een beetje verliefd te worden op een cassieré.
Ze glimlacht altijd zo lief naar me!
Liever dan naar anderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |