ga een keer naar de kroeg en bestel het?quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja maar ik ga geen 15 euro uitgeven aan een fles, straks is het niet te zuipen
ik kan niet zo heel goed tegen alcohol hoorquote:Op woensdag 12 mei 2010 18:44 schreef DevilsWhore het volgende:
Zijn er geen miniflesjes van?
En samen een x drinken dan?
ik kom bijna nooit in de kroegquote:Op woensdag 12 mei 2010 18:46 schreef Giertje het volgende:
[..]
ga een keer naar de kroeg en bestel het?
Hoeveel zit erin?quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik kan niet zo heel goed tegen alcohol hoor
Hoe vaak verander jij van UI?quote:
Alles.quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:51 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wat is er zo onoverzichtelijk aan dan?
Nee.quote:
zeikmiepquote:
ik ookquote:
hoiquote:Op woensdag 12 mei 2010 18:49 schreef 8108139dpths het volgende:
geen idee, maar zoveel is er niet nodig om mij aangeschoten te krijgenquote:
Hij wil gewoon wat te zeuren op mij te hebbenquote:Op woensdag 12 mei 2010 18:51 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wat is er zo onoverzichtelijk aan dan?
Nee, het is gewoon onoverzichtelijk.quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hij wil gewoon wat te zeuren op mij te hebben
Oh dan ben je gewoon jaloers dat jij nog niet klaar bent met schoolquote:Op woensdag 12 mei 2010 18:54 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Nee, het is gewoon onoverzichtelijk.
Ik ben al klaar met school, sokkol.quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oh dan ben je gewoon jaloers dat jij nog niet klaar bent met school
Ja maar tot je 18de heb je leerplichtquote:Op woensdag 12 mei 2010 18:55 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik ben al klaar met school, sokkol.
Ik nietquote:Op woensdag 12 mei 2010 18:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ja maar tot je 18de heb je leerplicht
1 wijntje en je ligt om?quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zeikmiep
[..]
ik ook
[..]
hoi
[..]
geen idee, maar zoveel is er niet nodig om mij aangeschoten te krijgen
Oh, dan heb je gelijk. Ik lachte je uit om je TT, omdat ik jaloers ben dat jij geen leerplicht meer hebtquote:Op woensdag 12 mei 2010 18:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Mensen zijn raar, jij bent er eentje vanquote:Op woensdag 12 mei 2010 19:00 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Oh, dan heb je gelijk. Ik lachte je uit om je TT, omdat ik jaloers ben dat jij geen leerplicht meer hebt
FUCKING hell.
Tenzij je een mbo-niveau diploma hebt.quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik reageer maar niet meer.quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Mensen zijn raar, jij bent er eentje van
Of havo, of vwo diploma.quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Tenzij je een mbo-niveau diploma hebt.
Dan heb je mbo-niveauquote:
Maar meestal zodra je er eentje hebt ben je over het algemeen ook wel 18 of ouderquote:Op woensdag 12 mei 2010 19:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Tenzij je een mbo-niveau diploma hebt.
Dat klinkt zo.... raarquote:
Nee, ik was 16.quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar meestal zodra je er eentje hebt ben je over het algemeen ook wel 18 of ouder
mbo-NIVEAU. Als je havo of VWO diploma hebt, heb je mbo-niveau.quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar meestal zodra je er eentje hebt ben je over het algemeen ook wel 18 of ouder
Klopt. 1e fase havo en vwo staat gelijk aan 4 jaar vmbo, ofzo.quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:04 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat klinkt zo.... raarJe mag namelijk na havo 3 al naar het mbo...
Het slaat dus nergens op want ik durf te wedden dan je als havo/vwo student lang niet zo veel kan als een mbo studentquote:Op woensdag 12 mei 2010 19:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Klopt. 1e fase havo en vwo staat gelijk aan 4 jaar vmbo, ofzo.
Gaat om denk-niveau schatjequote:Op woensdag 12 mei 2010 19:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het slaat dus nergens op want ik durf te wedden dan je als havo/vwo student lang niet zo veel kan als een mbo student
Disciplinequote:Op woensdag 12 mei 2010 19:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oh zo, hoewel ik soms mij afvraag hoe sommige mensen hbo kunnen halen
Sommige MBO'ers kunnen ook niks hoor.quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het slaat dus nergens op want ik durf te wedden dan je als havo/vwo student lang niet zo veel kan als een mbo student
Nee niet zo maar dat ze nauwelijks weten hoe ze iets moeten printenquote:
Dat ontken ik ook nietquote:
Dan moet je gewoon doodgaan.quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nee niet zo maar dat ze nauwelijks weten hoe ze iets moeten printen![]()
[..]
Dat ontken ik ook niet
Wat voor inbreng heb je dan in de maatschappij?quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is wel erg rigoureus maar haast wel ja
Daarom snap ook al niet hoe die een hbo opleiding kunnen halenquote:Op woensdag 12 mei 2010 19:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wat voor inbreng heb je dan in de maatschappij?
Kontje verkopen voor goede cijfersquote:Op woensdag 12 mei 2010 19:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Daarom snap ook al niet hoe die een hbo opleiding kunnen halen
Buiten het begrijpen van de stof, is het weten hoe je iets moet printen ook wel erg noodzakelijk om een HBO-diploma te halen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Daarom snap ook al niet hoe die een hbo opleiding kunnen halen
Maar het hangt er ook vanaf hoor.quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:36 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Buiten het begrijpen van de stof, is het weten hoe je iets moet printen ook wel erg noodzakelijk om een HBO-diploma te halen.
Weten hoe je een werkstuk oid uit moet printen daarbuiten gelaten.
Bij mij op school ook al.quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:40 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Maar het hangt er ook vanaf hoor.Hier thuis weet ik wel hoe ik iets moet uitprinten, maar waar ik op school zat wist ik dat niet. Maar dat was ook heel ingewikkeld gewoon.
Nee, na VWO3 kan je MBO doen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:47 schreef naatje_1 het volgende:
Is na VWO3 dan ook al mbo diploma waardig?
Ja.quote:
Ik wil ;t proberen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:50 schreef Panda72 het volgende:
Die fles Bacardi Mojito(ja ik weet het spuit elf) ziet er jammie uit
Cointreauquote:Op woensdag 12 mei 2010 19:52 schreef Panda72 het volgende:
Ik heb een flesje cointreau van mijn collega gekregen. Ze is zwanger en mag dus niet drinken.
Ik ookquote:
Te zoet of vind je de smaak gewoon niet lekker. Ik heb het jaren niet meer gedronken. Weet niet meer hoe het smaakt. Maar als ik het niet lekker vind weet ik altijd wel visite blij te maken met een glaasje.quote:
Lekker he.quote:
Nou dat nou ook weer niet, maar er is nie veel drank voor nodigquote:
quote:
Hihi nou ja mijn lieve nicht ligt al onder de tafel na het eten van een kersenbonbon. Dus bij jou valt het meequote:Op woensdag 12 mei 2010 19:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou dat nou ook weer niet, maar er is nie veel drank voor nodig
[..]
Neej op zich niet eigenlijkquote:
Verse frambozen of zo'n vies zoet likeurtjequote:Op woensdag 12 mei 2010 19:59 schreef Furdinand het volgende:
[..]
je hebt ook mojito met framboos erin die is ook yummy
Dus die fles bacardi mojito is wel goed te doen?quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:59 schreef Furdinand het volgende:
[..]
je hebt ook mojito met framboos erin die is ook yummy
versequote:Op woensdag 12 mei 2010 20:00 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Verse frambozen of zo'n vies zoet likeurtje
Hoe maak je dat dan?quote:
De cola die ik nu drink is ook niet van top kwaliteit.quote:
Ik wou dat het morgen vrijdag is. Vrijdag 16:30 het liefst want dan weekendquote:
Ik vind ;t niks. Houd sowieso niet van likeurdingen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:54 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Te zoet of vind je de smaak gewoon niet lekker. Ik heb het jaren niet meer gedronken. Weet niet meer hoe het smaakt. Maar als ik het niet lekker vind weet ik altijd wel visite blij te maken met een glaasje.
3es? Aldi of andere shitcola?quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:04 schreef Gotrick het volgende:
[..]
De cola die ik nu drink is ook niet van top kwaliteit.
Kan je eerder cola limonade noemen dan echt cola
Oke, ernstig .. maar wie van jullie heeft een ander persoon (een soort kloon die irl ook bestaat?)quote:Mijn naam is Joost, Joost Kops
Aan mijn profiel foto te zien ben ik een vrij alternatief doch rijk persoon.![]()
Ik vroeg me altijd al af hoe het zou zijn om er zo maf uit te zien
Ik ben nu 16 jaar, (lang leve google).
en zit op de Mgr Frencken College voor Atheneum en Havo.
Ik ben gek op Golf, Snowboarden, Tennis, Voetbal.
Ik ga trouwens ook graag naar de efteling![]()
nee je moet het zelf maken met rum(bacardi razz ofzo), munt blaadjes, suiker(van die licht bruine is lekker) en limoenquote:Op woensdag 12 mei 2010 20:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dus die fles bacardi mojito is wel goed te doen?
vrijdag anders even naar de slijterij om te kijken of ze geen kleine probeerflesjes hebben...
Ik eigenlijk ook niet.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik vind ;t niks. Houd sowieso niet van likeurdingen.
ik heb al weekendgevoel, dus daar ligt het dan ook denk aanquote:Op woensdag 12 mei 2010 20:04 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik wou dat het morgen vrijdag is. Vrijdag 16:30 het liefst want dan weekend
Geef mij maar bier. Of wodka.quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:05 schreef Furdinand het volgende:
[..]
nee je moet het zelf maken met rum(bacardi razz ofzo), munt blaadjes, suiker(van die licht bruine is lekker) en limoen
Wodka het liefst puur of met een schijfje citroenquote:
en dan met je kont schudden.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:08 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Yep en dan de muntblaadjes fijn stampen met zo'n stamper
[ afbeelding ]
Ik klink als een vent.quote:
huh?quote:
Pics after nieuw haarquote:Op woensdag 12 mei 2010 20:07 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik neem een pony en ik laat het bruin verven
Maar maar als je dan te hard schud dan klotst de Mojito over je glas heen. Veels te zondequote:
Je hebt nog nooit een auto gezien?quote:
Met jou kan ik praten.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:08 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Wodka het liefst puur of met een schijfje citroen
je moet ook heel gecontroleerd met je kont schudden, soepele bewegingen zodat het glas niet al te veel beweegtquote:Op woensdag 12 mei 2010 20:09 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Maar maar als je dan te hard schud dan klotst de Mojito over je glas heen. Veels te zonde
Oh, wacht. Natuurlijkquote:
Nieuwe pruik?quote:
ach zoquote:Op woensdag 12 mei 2010 20:11 schreef Furdinand het volgende:
[..]
je moet ook heel gecontroleerd met je kont schudden, soepele bewegingen zodat het glas niet al te veel beweegt
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:07 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik neem een pony en ik laat het bruin verven
Nieuw kapsel, niet nieuw haar dus.quote:
ach zoquote:Op woensdag 12 mei 2010 20:11 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Oh, wacht. NatuurlijkEven uitleggen...
Ik woon niet aan de straat maar aan een grasveld met vijver en daarachter pas de weg. En nu staat er ineens een auto op de stoep voor ons huis
en wat doet ie daarquote:Op woensdag 12 mei 2010 20:11 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Oh, wacht. NatuurlijkEven uitleggen...
Ik woon niet aan de straat maar aan een grasveld met vijver en daarachter pas de weg. En nu staat er ineens een auto op de stoep voor ons huis
ach zoquote:Op woensdag 12 mei 2010 20:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nieuw kapsel, niet nieuw haar dus.
Ja maar dat vind ik leuker klinkenquote:Op woensdag 12 mei 2010 20:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nieuw kapsel, niet nieuw haar dus.
ach zoquote:
Ik ook.quote:
ach zoquote:
Geen idee. Hij staat bij de buren (de goeie kant) en hij heeft een kar. En zonet liepen er 3 mensen bij. Ik hou je op de hoogte!quote:
Ik houd niet van auto's voor mijn deur behalve als het iemand van de postcodeloterij is die een paar miljoen komt brengen dat mogen ze wel voor mijn deur staanquote:Op woensdag 12 mei 2010 20:15 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Geen idee. Hij staat bij de buren (de goeie kant) en hij heeft een kar. En zonet liepen er 3 mensen bij. Ik hou je op de hoogte!
piewpiewpiewquote:Op woensdag 12 mei 2010 20:15 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Geen idee. Hij staat bij de buren (de goeie kant) en hij heeft een kar. En zonet liepen er 3 mensen bij. Ik hou je op de hoogte!
quote:
ach zo.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Pas als je kanker hebt en aan de pruik gaat mag je dat zeggen.quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:16 schreef DeLuna het volgende:
[..]
ach zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zal het nooit meer doen ik vond mijzelf ook al irritant worden.
Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
If life gives you lemons make lemonade
Behind every bitch there is a man who made her that way :)
Suikertaartje heeft altijd gelijk
Dat deed ik expressquote:Op woensdag 12 mei 2010 20:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
misschien moet je wat minder ach zoën
quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Pas als je kanker hebt en aan de pruik gaat mag je dat zeggen.
Srsly.quote:
Ik heb ook gestemd!!1!!1quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:24 schreef naatje_1 het volgende:
Zijn er hier toevallig geïnteresseerd in lijstjes, want 3fm heeft nu de hemelse honderd weer samengesteld gekregen door de luisteraars...
Doe maar dan.quote:
in je mail en je geheugen?quote:
Ik vind jouw kat niet lief.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:27 schreef Gotrick het volgende:
Mijn kat heb trouwens een baby eend gevangen en opgegeten vanmiddag![]()
Wel zielig op zich.. had leuker geweest als het een vis oid was..
Niet in de mail hoor, en mijn geheugen is niet zo geweldigquote:Op woensdag 12 mei 2010 20:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
in je mail en je geheugen?
Edit: Iemand had zijn lijstje op FOK! gepost en kon hem daardoor terughalen, dacht dat hij mail had gekregen
Ik had in ieder geval Life In Cartoon Motion van Mikaquote:Op woensdag 12 mei 2010 20:29 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb niet gestemd overigens, ik ben geen albummens, vind altijd wel leuk ernaar te luisteren
Overigens, verder praten over de lijst doen we maar hier: [3FM #2068] Met morgen de Hemelse Honderd!quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:31 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Niet in de mail hoor, en mijn geheugen is niet zo geweldig
Ik kom daar nooitquote:Op woensdag 12 mei 2010 20:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Overigens, verder praten over de lijst doen we maar hier: [3FM #2068] Met morgen de Hemelse Honderd!
Ik nergens.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:34 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ben er overigens opgegroeifokt, in het 3fm topic
Omdat ik eigenlijk nooit 3fm luisterquote:Op woensdag 12 mei 2010 20:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar, wat is de reden dat je er niet komt
Ze zijn allebei kut.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:41 schreef naatje_1 het volgende:
5
NIRVANA NEVERMIND
23
NIRVANA UNPLUGGED
in vergelijking met
28
GUNS 'N' ROSES USE YOUR ILLUSION VOLUME 1 & 2
42
GUNS 'N' ROSES APPETITE FOR DESTRUCTION
Hah, stoep
Geen idee waar je het over hebt.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:41 schreef naatje_1 het volgende:
5
NIRVANA NEVERMIND
23
NIRVANA UNPLUGGED
in vergelijking met
28
GUNS 'N' ROSES USE YOUR ILLUSION VOLUME 1 & 2
42
GUNS 'N' ROSES APPETITE FOR DESTRUCTION
Hah, stoep
Dus? Ik wilde even bewijzen dat in de ogen van de Nederlandse bevolking Nirvana > Guns 'n Rosesquote:
Ik luister zeg maar alleen in de auto radioquote:Op woensdag 12 mei 2010 20:39 schreef naatje_1 het volgende:
Luister je wel EW, want dat is eigenlijk wel een soort van vereiste in mijn ogen
Geen idee, vraag het de switchende radio luisteraars van 538 naar 3fmquote:Op woensdag 12 mei 2010 20:44 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik luister zeg maar alleen in de auto radio
Trouwens, wat doet Lady Gaga in die lijst![]()
??
En ik zag dat sommige van jullie een hekel hebben aan Coldplayquote:Op woensdag 12 mei 2010 20:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Geen idee, vraag het de switchende radio luisteraars van 538 naar 3fm
Nee, kom gezellig, zullen ze vast leuk vinden, iemand die ook serieus over muziek denktquote:Op woensdag 12 mei 2010 20:46 schreef DeLuna het volgende:
[..]
En ik zag dat sommige van jullie een hekel hebben aan ColdplayIk blijf maar weg denk ik.
Ik heb er geen hekel aan, maar ik luister het ook niet dagelijksquote:Op woensdag 12 mei 2010 20:46 schreef DeLuna het volgende:
En ik zag dat sommige van jullie een hekel hebben aan ColdplayIk blijf maar weg denk ik.
GnR is beter dan Nirvana. Nirvana is voor 13-jarige emo;s die dood willen, GnR is voor echte mannen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dus? Ik wilde even bewijzen dat in de ogen van de Nederlandse bevolking Nirvana > Guns 'n Roses
Lady Gagaquote:Op woensdag 12 mei 2010 20:44 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik luister zeg maar alleen in de auto radio
Trouwens, wat doet Lady Gaga in die lijst![]()
??
13jarige die dood willen die luisteren niet naar 3fm, dus dat standpunt klopt nietquote:Op woensdag 12 mei 2010 20:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
GnR is beter dan Nirvana. Nirvana is voor 13-jarige emo;s die dood willen, GnR is voor echte mannen.
coldplay is kewlquote:Op woensdag 12 mei 2010 20:46 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Waarom staat Appetite for Destruction dan hoger in de lijst met meest verkochte aantal platen ter wereld?quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
De hemelse 100, met de 100 beste platen
How do I know you;re gay? You listen to Colplaayyyyy.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:46 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Maar Guns N' Roses is wel voor echte mannen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
13jarige die dood willen die luisteren niet naar 3fm, dus dat standpunt klopt niet
Omdat dat toen ook 'niet' 3fm luisteraars bereiktequote:Op woensdag 12 mei 2010 20:50 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Waarom staat Appetite for Destruction dan hoger in de lijst met meest verkochte aantal platen ter wereld?
Een breder publiek dus? Dat dacht ik al ja.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Omdat dat toen ook 'niet' 3fm luisteraars bereikte
Dus geen echte mannen, want het 'niet' 3fm publiek, is 538 publiek en is dus van de dampende en stampende beatsquote:Op woensdag 12 mei 2010 20:53 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Een breder publiek dus? Dat dacht ik al ja.
Onder andere echte mannen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dus geen echte mannen, want het 'niet' 3fm publiek, is 538 publiek en is dus van de dampende en stampende beats
13-jarige emo;s die dood willen luisteren wel naar Nirvana.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
13jarige die dood willen die luisteren niet naar 3fm, dus dat standpunt klopt niet
kan kloppenquote:Op woensdag 12 mei 2010 20:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
13-jarige emo;s die dood willen luisteren wel naar Nirvana.
Dan maar gay. Doet me niks.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
How do I know you;re gay? You listen to Colplaayyyyy.Jack
3fm luisteraars zijn niet de hele bevolking.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Omdat dat toen ook 'niet' 3fm luisteraars bereikte
Guns N' Roses was één van de grootste bands die er was. Het was ook één van de laatste grootste hard-rockbands. Nu wil jij beweren dat Guns N' Roses voor smakeloze mensen is?quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:55 schreef naatje_1 het volgende:
3fm luisteraars hebben over het algemeen ook 'smaak'
Dat zeg ik toch ookquote:Op woensdag 12 mei 2010 20:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
3fm luisteraars zijn niet de hele bevolking.
Hihi dat zei Jack van Will & Grace. Ik vond ;t geniaal.quote:
Nee, ik wil slechts beweren dat Guns n Roses net een kleiner smaakpubliek treft dan Nirvanaquote:Op woensdag 12 mei 2010 20:57 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Guns N' Roses was één van de grootste bands die er was. Het was ook één van de laatste grootste hard-rockbands. Nu wil jij beweren dat Guns N' Roses voor smakeloze mensen is?
Dat denk ik niet.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, ik wil slechts beweren dat Guns n Roses net een kleiner smaakpubliek treft dan Nirvana
Die GNRquote:Op woensdag 12 mei 2010 20:54 schreef Stoeprand het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Genoeg gezegd. Guns N' Roses is voor echte mannen.
Je kan er ook niks aan doen dat er minder 3fm luisteraars zijn die GNR leuk vinden in vergelijking met Nirvana, alsnog staan ze boven de streepquote:
Oké danquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je kan er ook niks aan doen dat er minder 3fm luisteraars zijn die GNR leuk vinden in vergelijking met Nirvana, alsnog staan ze boven de streep
Dus is ;t bullshit om te insinueren dat Nirvana geliefder is dan GnR, op basis van die lijst van 3FM.quote:
Een compliment? Heb je al gezien hoe Axl er hedendaags uitziet?quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:01 schreef laforest het volgende:
Hmm afgelopen zaterdag liep ik in Dublin 'savonds en toen dachten twee mensen dat ik Axl was LOL sloeg nergens op, maar zij waren overtuigd, maybe door de kleding, bril, etc ondanks dat ik het onzin vond, vond ik het ook wel een cool compliment.
Oude Guns N Roses ja dat is het voor mij helemaal, maar ik luister ook graag Nirvana, is ook stemming bepalend.
Maar Axl is mijn grote voorbeeld.
Ja afschuwelijk, maar zo loop ik er ook niet bijquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:02 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Een compliment? Heb je al gezien hoe Axl er hedendaags uitziet?
Axl is ook mijn held
Bij 2:40quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:04 schreef laforest het volgende:
Moet je even bij 0.24 ongeveer kijken.
Iedereen die mij een beetje in persoon kent.
nirvana vind ik rape me een geweldig nummerquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:01 schreef laforest het volgende:
Hmm afgelopen zaterdag liep ik in Dublin 'savonds en toen dachten twee mensen dat ik Axl was LOL sloeg nergens op, maar zij waren overtuigd, maybe door de kleding, bril, etc ondanks dat ik het onzin vond, vond ik het ook wel een cool compliment.
Oude Guns N Roses ja dat is het voor mij helemaal, maar ik luister ook graag Nirvana, is ook stemming bepalend.
Maar Axl is mijn grote voorbeeld.
Ik ken iemand die serieus verbaasd was toen hij bekende dat hij biseksueel is. Ze was ervan overtuigd dat hij hetero is.quote:
onmogelijk die uitstraling van em alleen al zegt al genoegquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ken iemand die serieus verbaasd was toen hij bekende dat hij biseksueel is. Ze was ervan overtuigd dat hij hetero is.
Wtf is MIKA?quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ken iemand die serieus verbaasd was toen hij bekende dat hij biseksueel is. Ze was ervan overtuigd dat hij hetero is.
Ik wist het al, ik geloofde juist niet dat hij 'alleen maar' homo was.quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Omdat ik deze figuur niet ken.quote:
Zeker als je deze SC een beetje volgtquote:
Grace Kelly zei al genoegquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:19 schreef Giertje het volgende:
[..]
onmogelijk die uitstraling van em alleen al zegt al genoeg
is dat niet een beetje aan de vroege kantquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:22 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Zeker als je deze SC een beetje volgtIk las ergens dat hij The Prince Of Pop wordt genoemd
Hem vergelijken met MJ, sorry luna, maar MJ is toch wel net 5 treden hogerquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:22 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Zeker als je deze SC een beetje volgtIk las ergens dat hij The Prince Of Pop wordt genoemd
Mja, ik pik nu zo de homohaters er tussen uit. Als ik zeg dat ik van MIKA hou en ze zeggen, oh, die vieze homoquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:19 schreef Giertje het volgende:
[..]
onmogelijk die uitstraling van em alleen al zegt al genoeg
Prince of Popquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:22 schreef DeLuna het volgende:
[..]
MJ is The KING Of Pop.quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hem vergelijken met MJ, sorry luna, maar MJ is toch wel net 5 treden hoger
Spice Girlsquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:24 schreef laforest het volgende:
[..]
Prince of Pop
WTF Spice Girls
Rules of POP
mijn 2 beste vrienden zijn heumeuquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:24 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Mja, ik pik nu zo de homohaters er tussen uit. Als ik zeg dat ik van MIKA hou en ze zeggen, oh, die vieze homodan praat ik al niet meer met ze
ik bedoel, die 5 treden kunnen zo door anderen worden opgevuldquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:24 schreef DeLuna het volgende:
[..]
MJ is The KING Of Pop.Vandaar dat hij de prins is.
Ja, maar die mensen die dat tegen mij zeiden hebben dan ook echt een hekel aan homo's.quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:26 schreef Giertje het volgende:
[..]
mijn 2 beste vrienden zijn heumeu
en die scheld ik ook regelmatig uit voor vieze heumeu
Homo;s zijn leuk.quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:26 schreef Giertje het volgende:
[..]
mijn 2 beste vrienden zijn heumeu
en die scheld ik ook regelmatig uit voor vieze heumeu
Ik heb dat artikel dan ook niet geschreven. En daarbij, wat maken die titels uit? Voor iedereen is iemand anders weer dehuppeldepup Of Pop.quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik bedoel, die 5 treden kunnen zo door anderen worden opgevuld
Madonna = Queen of Popquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:28 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb dat artikel dan ook niet geschreven. En daarbij, wat maken die titels uit? Voor iedereen is iemand anders weer dehuppeldepup Of Pop.
Maar wel leuk
oow zo nee dat heb ik nietquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:27 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, maar die mensen die dat tegen mij zeiden hebben dan ook echt een hekel aan homo's.
Dat is echt onzin. 'Zoveelste popzanger.' Er is nogal een verschil daartussenquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Madonna = Queen of Pop
Michael Jackson = King of Pop
Elvis Presley = King of Rock 'n Roll
Dat komt omdat ze speciaal waren en nieuw in het genre, maar dat kan je van mika niet zeggen, gewoon de zoveelste popzanger
ik vond emma mooierquote:
??quote:
Ook groter dan die van mij, kan ik er lekker in rollebollenquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Die tetten zijn groter dan haar hoofd
Omdat ik van borsten houd?quote:
helpquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:37 schreef DeLuna het volgende:
Trouwens, naatje, alles wat jij uit die lijst haalt en niet leuk vindt, vind ik wel leuk![]()
Dat zijn terminste echte borsten, noemswaardig, mooi, sexy etcquote:
Vrouwen die luisteren immers naar vrouwelijke muziek, en wat komt er dan beter in de buurt dan homo muziekquote:
Het is geen homomuziek. Er luisteren niet alleen homo's en vrouwen naar....quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Vrouwen die luisteren immers naar vrouwelijke muziek, en wat komt er dan beter in de buurt dan homo muziek
Gast dit meen je niet serieusquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Vrouwen die luisteren immers naar vrouwelijke muziek, en wat komt er dan beter in de buurt dan homo muziek
Nee. Kleine tieten.quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:39 schreef laforest het volgende:
[..]
Dat zijn terminste echte borsten, noemswaardig, mooi, sexy etc
Wat lul jij allemaal vandaag?quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Laat huppel dat maar niet horenquote:
Waarom niet?quote:
Nou die heeft epic boobsquote:
Ja dus? Ik val nu eenmaal op kleine tieten.quote:
Bedoel je de metrosexuele man van tegenwoordig of de machoman?quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:45 schreef DeLuna het volgende:
Waar moet het heen met jullie![]()
Mannen van tegenwoordig.
Waar valt naatje onder?quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:47 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Bedoel je de metrosexuele man van tegenwoordig of de machoman?
Wie?quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:47 schreef naatje_1 het volgende:
Wat, ik spreek de waarheid, ik zeg niet dat ik homo muziek verafschuw ofzo, of dat het een vuile homo is, maar het is nou eenmaal zo dat vrouwen naar vrouwen muziek luisteren en mannen naar mannen muziek.
Vandaar ook dat meiden nu helemaal gek zijn van Adam Lamburt (ofzo)
Mag ik daar even over denken?quote:
Wat is mannenmuziek dan?quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:47 schreef naatje_1 het volgende:
Wat, ik spreek de waarheid, ik zeg niet dat ik homo muziek verafschuw ofzo, of dat het een vuile homo is, maar het is nou eenmaal zo dat vrouwen naar vrouwen muziek luisteren en mannen naar mannen muziek.
sorry ?quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:47 schreef naatje_1 het volgende:
AC/DCquote:
Blijven er meer enorm grote tieten voor mij over.quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja dus? Ik val nu eenmaal op kleine tieten.
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:48 schreef DeLuna het volgende:
En dan ook beweren dat jij de waarheid spreekt![]()
Naatje valt sowieso niet onder de noemer 'mannen'quote:
Okéquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |