ga een keer naar de kroeg en bestel het?quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja maar ik ga geen 15 euro uitgeven aan een fles, straks is het niet te zuipen
ik kan niet zo heel goed tegen alcohol hoorquote:Op woensdag 12 mei 2010 18:44 schreef DevilsWhore het volgende:
Zijn er geen miniflesjes van?
En samen een x drinken dan?
ik kom bijna nooit in de kroegquote:Op woensdag 12 mei 2010 18:46 schreef Giertje het volgende:
[..]
ga een keer naar de kroeg en bestel het?
Hoeveel zit erin?quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik kan niet zo heel goed tegen alcohol hoor
Hoe vaak verander jij van UI?quote:
Alles.quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:51 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wat is er zo onoverzichtelijk aan dan?
Nee.quote:
zeikmiepquote:
ik ookquote:
hoiquote:Op woensdag 12 mei 2010 18:49 schreef 8108139dpths het volgende:
geen idee, maar zoveel is er niet nodig om mij aangeschoten te krijgenquote:
Hij wil gewoon wat te zeuren op mij te hebbenquote:Op woensdag 12 mei 2010 18:51 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wat is er zo onoverzichtelijk aan dan?
Nee, het is gewoon onoverzichtelijk.quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hij wil gewoon wat te zeuren op mij te hebben
Oh dan ben je gewoon jaloers dat jij nog niet klaar bent met schoolquote:Op woensdag 12 mei 2010 18:54 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Nee, het is gewoon onoverzichtelijk.
Ik ben al klaar met school, sokkol.quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oh dan ben je gewoon jaloers dat jij nog niet klaar bent met school
Ja maar tot je 18de heb je leerplichtquote:Op woensdag 12 mei 2010 18:55 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik ben al klaar met school, sokkol.
Ik nietquote:Op woensdag 12 mei 2010 18:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ja maar tot je 18de heb je leerplicht
1 wijntje en je ligt om?quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zeikmiep
[..]
ik ook
[..]
hoi
[..]
geen idee, maar zoveel is er niet nodig om mij aangeschoten te krijgen
Oh, dan heb je gelijk. Ik lachte je uit om je TT, omdat ik jaloers ben dat jij geen leerplicht meer hebtquote:Op woensdag 12 mei 2010 18:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Mensen zijn raar, jij bent er eentje vanquote:Op woensdag 12 mei 2010 19:00 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Oh, dan heb je gelijk. Ik lachte je uit om je TT, omdat ik jaloers ben dat jij geen leerplicht meer hebt
FUCKING hell.
Tenzij je een mbo-niveau diploma hebt.quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik reageer maar niet meer.quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Mensen zijn raar, jij bent er eentje van
Of havo, of vwo diploma.quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Tenzij je een mbo-niveau diploma hebt.
Dan heb je mbo-niveauquote:
Maar meestal zodra je er eentje hebt ben je over het algemeen ook wel 18 of ouderquote:Op woensdag 12 mei 2010 19:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Tenzij je een mbo-niveau diploma hebt.
Dat klinkt zo.... raarquote:
Nee, ik was 16.quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar meestal zodra je er eentje hebt ben je over het algemeen ook wel 18 of ouder
mbo-NIVEAU. Als je havo of VWO diploma hebt, heb je mbo-niveau.quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar meestal zodra je er eentje hebt ben je over het algemeen ook wel 18 of ouder
Klopt. 1e fase havo en vwo staat gelijk aan 4 jaar vmbo, ofzo.quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:04 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat klinkt zo.... raarJe mag namelijk na havo 3 al naar het mbo...
Het slaat dus nergens op want ik durf te wedden dan je als havo/vwo student lang niet zo veel kan als een mbo studentquote:Op woensdag 12 mei 2010 19:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Klopt. 1e fase havo en vwo staat gelijk aan 4 jaar vmbo, ofzo.
Gaat om denk-niveau schatjequote:Op woensdag 12 mei 2010 19:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het slaat dus nergens op want ik durf te wedden dan je als havo/vwo student lang niet zo veel kan als een mbo student
Disciplinequote:Op woensdag 12 mei 2010 19:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oh zo, hoewel ik soms mij afvraag hoe sommige mensen hbo kunnen halen
Sommige MBO'ers kunnen ook niks hoor.quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het slaat dus nergens op want ik durf te wedden dan je als havo/vwo student lang niet zo veel kan als een mbo student
Nee niet zo maar dat ze nauwelijks weten hoe ze iets moeten printenquote:
Dat ontken ik ook nietquote:
Dan moet je gewoon doodgaan.quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nee niet zo maar dat ze nauwelijks weten hoe ze iets moeten printen![]()
[..]
Dat ontken ik ook niet
Wat voor inbreng heb je dan in de maatschappij?quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is wel erg rigoureus maar haast wel ja
Daarom snap ook al niet hoe die een hbo opleiding kunnen halenquote:Op woensdag 12 mei 2010 19:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wat voor inbreng heb je dan in de maatschappij?
Kontje verkopen voor goede cijfersquote:Op woensdag 12 mei 2010 19:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Daarom snap ook al niet hoe die een hbo opleiding kunnen halen
Buiten het begrijpen van de stof, is het weten hoe je iets moet printen ook wel erg noodzakelijk om een HBO-diploma te halen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Daarom snap ook al niet hoe die een hbo opleiding kunnen halen
Maar het hangt er ook vanaf hoor.quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:36 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Buiten het begrijpen van de stof, is het weten hoe je iets moet printen ook wel erg noodzakelijk om een HBO-diploma te halen.
Weten hoe je een werkstuk oid uit moet printen daarbuiten gelaten.
Bij mij op school ook al.quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:40 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Maar het hangt er ook vanaf hoor.Hier thuis weet ik wel hoe ik iets moet uitprinten, maar waar ik op school zat wist ik dat niet. Maar dat was ook heel ingewikkeld gewoon.
Nee, na VWO3 kan je MBO doen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:47 schreef naatje_1 het volgende:
Is na VWO3 dan ook al mbo diploma waardig?
Ja.quote:
Ik wil ;t proberen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:50 schreef Panda72 het volgende:
Die fles Bacardi Mojito(ja ik weet het spuit elf) ziet er jammie uit
Cointreauquote:Op woensdag 12 mei 2010 19:52 schreef Panda72 het volgende:
Ik heb een flesje cointreau van mijn collega gekregen. Ze is zwanger en mag dus niet drinken.
Ik ookquote:
Te zoet of vind je de smaak gewoon niet lekker. Ik heb het jaren niet meer gedronken. Weet niet meer hoe het smaakt. Maar als ik het niet lekker vind weet ik altijd wel visite blij te maken met een glaasje.quote:
Lekker he.quote:
Nou dat nou ook weer niet, maar er is nie veel drank voor nodigquote:
quote:
Hihi nou ja mijn lieve nicht ligt al onder de tafel na het eten van een kersenbonbon. Dus bij jou valt het meequote:Op woensdag 12 mei 2010 19:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou dat nou ook weer niet, maar er is nie veel drank voor nodig
[..]
Neej op zich niet eigenlijkquote:
Verse frambozen of zo'n vies zoet likeurtjequote:Op woensdag 12 mei 2010 19:59 schreef Furdinand het volgende:
[..]
je hebt ook mojito met framboos erin die is ook yummy
Dus die fles bacardi mojito is wel goed te doen?quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:59 schreef Furdinand het volgende:
[..]
je hebt ook mojito met framboos erin die is ook yummy
versequote:Op woensdag 12 mei 2010 20:00 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Verse frambozen of zo'n vies zoet likeurtje
Hoe maak je dat dan?quote:
De cola die ik nu drink is ook niet van top kwaliteit.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |