quote:Op zondag 16 mei 2010 04:03 schreef myxomatosekonijn het volgende:Terug van een heel leuk feestje, alleen weer even met mijn hart (of neus) op de hartstochtelijke feiten gedrukt mbt liefde van een collega voor haar inmiddels vriend (wat ze dan aan mij uit gaat leggen), terwijl ik die collega juist heel leuk vind... au & zucht., het duurt altijd zo lang voordat ik iemand die ik echt leuk vind uit mijn hoofd/hart kan bannen
Zo jammer ook dat ik niet zo snel (open) reageer... (zie hier ook het feit dat ik nu pas uberhaupt hier een keer durf te reageren haha!)
![]()
Niemand hier zeker?
quote:
quote:
kom nu net thuis van een fok meet. In Utrecht.quote:Op zondag 16 mei 2010 04:03 schreef myxomatosekonijn het volgende:Terug van een heel leuk feestje, alleen weer even met mijn hart (of neus) op de hartstochtelijke feiten gedrukt mbt liefde van een collega voor haar inmiddels vriend (wat ze dan aan mij uit gaat leggen), terwijl ik die collega juist heel leuk vind... au & zucht., het duurt altijd zo lang voordat ik iemand die ik echt leuk vind uit mijn hoofd/hart kan bannen
Zo jammer ook dat ik niet zo snel (open) reageer... (zie hier ook het feit dat ik nu pas uberhaupt hier een keer durf te reageren haha!)
![]()
Niemand hier zeker?
Het komt altijd wel goed maar niet met haarquote:Op zondag 16 mei 2010 04:38 schreef heiden6 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
You'll be okay!
Heb je ook lef genoeg om naar de meet te komen over een paar weken?![]()
quote:Op zondag 16 mei 2010 06:46 schreef capricia het volgende:
[..]
kom nu net thuis van een fok meet. In Utrecht.
Was super geslaagd, leuke mannen enzo Maar ik vindhet wel super relaxed als ik voor mijn vrouwenliefde uit kan komen! Wereld van verschil.
13 juni in Blijdorpquote:Op zondag 16 mei 2010 09:18 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Het komt altijd wel goed maar niet met haar![]()
Meet...hmmm...waar/wanneer is dat? *checkt*
Wanneer?? Telefoon doet nog steeds raar......quote:
hmmmm... Toen is een smsje van een collega ook al niet aangekomen.. Dus zal me telefoon toch maar eens op moeten laten sturen.....quote:
Dan heb je hem vast nog wel onder je verzonden items staan, stuur m nog eensquote:Op zondag 16 mei 2010 13:50 schreef Cyntiaa het volgende:
Dat is rot... En het was iets heel liefs!
Das niet goed, door de wijn en ibuprofen?quote:Op zondag 16 mei 2010 14:08 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik stuur hem straks even![]()
Lig wat ziekjes op bed... straks naar Kampen toe.
Das ook niet erg slim natuurlijk.. haha..quote:Op zondag 16 mei 2010 14:16 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik was al erg verkouden, last van mijn neus enzo.. Toch stoer doen en aan de wijn gaan natuurlijkHeb ook last van mijn keel... Voel me niet fijn nu.
Jan is wel goed voor mij aan het zorgen
Nee.. Ga nu weg, dus heeft weinig nut meer he..quote:
Ik? Sorry ik weet het niet of ik snap het niet. En ik mis nogal eens watquote:
Je moet Kai-Itza bij praten wat er in de afgelopen 32 topics is gebeurt volgens mij..quote:Op zondag 16 mei 2010 18:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik? Sorry ik weet het niet of ik snap het niet. En ik mis nogal eens wat
Ich habe es nicht gewust.quote:Op zondag 16 mei 2010 18:44 schreef nktc het volgende:
[..]
Je moet Kai-Itza bij praten wat er in de afgelopen 32 topics is gebeurt volgens mij..
Dat dusquote:Op zondag 16 mei 2010 19:19 schreef littledrummergirl het volgende:
amper iets gebeurt hier eigknur onzin en geblaat over koffie en thee
Hmm das idd niet veel verandering sinds dat ik weg ben danquote:Op zondag 16 mei 2010 19:19 schreef littledrummergirl het volgende:
amper iets gebeurt hier eigknur onzin en geblaat over koffie en thee
niet zo ongezelligquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |