quote:
Op zondag 16 mei 2010 06:46 schreef capricia het volgende:[..]
kom nu net thuis van een fok meet. In Utrecht.
Was super geslaagd, leuke mannen enzo Maar ik vindhet wel super relaxed als ik voor mijn vrouwenliefde uit kan komen! Wereld van verschil.

Daar kan ik me wel iets bij voorstellen...slechts een enkele vriendin weet (sinds kort ook pas) dat ik naast mannen op vrouwen val. Ik heb het altijd een beetje weggewuifd, ook voor mezelf, totdat ik zo verliefd op die collega werd en zij (ook) bi bleek te zijn (en zij dus ondertussen verliefd is op een ander, zonder dat ze weet dat ik iets voor haar voel(de))... Gelukkig reageerden de vriendinnen die ik het onlangs vertelde heel positief en wilde ik het liefst van de daken schreeuwen, heb het jaaaaren geleden wel eens in een dronken bui aan een (gewone) vriendin opgebiecht, maar die reageerde niet heel positief en is er nooit op teruggekomen. Ik vertel het dus ook niet iedereen totdat er ooit misschien een relatie met een vrouw volgt (noem me wel bi omdat ik me aangetrokken voel tot vrouwen, een echte relatie is er dus nog nooit geweest).
Nou ja, zo dus
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!