Ich habe es nicht gewust.quote:Op zondag 16 mei 2010 18:44 schreef nktc het volgende:
[..]
Je moet Kai-Itza bij praten wat er in de afgelopen 32 topics is gebeurt volgens mij..
Dat dusquote:Op zondag 16 mei 2010 19:19 schreef littledrummergirl het volgende:
amper iets gebeurt hier eigknur onzin en geblaat over koffie en thee
Hmm das idd niet veel verandering sinds dat ik weg ben danquote:Op zondag 16 mei 2010 19:19 schreef littledrummergirl het volgende:
amper iets gebeurt hier eigknur onzin en geblaat over koffie en thee
niet zo ongezelligquote:
idem hierquote:
De oudste beweging ter wereld gemaakt onder invloed enzo... (dan heb ik het niet over alcohol)quote:
heb je vuur gemaaktquote:Op zondag 16 mei 2010 21:11 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
De oudste beweging ter wereld gemaakt onder invloed enzo... (dan heb ik het niet over alcohol)
Hij stond al in vuur en vlam en hij/zij ookquote:
'Er zijn maar weinig vrouwen die goed pijpen'quote:Op zondag 16 mei 2010 21:11 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
De oudste beweging ter wereld gemaakt onder invloed enzo... (dan heb ik het niet over alcohol)
Ik ontken allesquote:Op zondag 16 mei 2010 21:33 schreef heiden6 het volgende:
[..]
'Er zijn maar weinig vrouwen die goed pijpen'
Preciesquote:Op zondag 16 mei 2010 21:11 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
seks op drugsquote:Op zondag 16 mei 2010 22:58 schreef Kai-Itza het volgende:
[..]
PreciesAlcohol is zo'n ramp altijd <.> ander "spul" heeft me tot nu toe altijd bevorderd eigenlijk
(Mijn eigen ervaring dan
)
meestal wel eerst de drugs en dan de seksquote:
hihiquote:Op zondag 16 mei 2010 23:36 schreef littledrummergirl het volgende:
kwil batsenmaar weer nachtdienst @ work
gelukkig vanacht wel de best sex ever gehadmaar dat maakt me nu niet minder geil
*staat droog*quote:Op zondag 16 mei 2010 23:36 schreef littledrummergirl het volgende:
kwil batsenmaar weer nachtdienst @ work
gelukkig vanacht wel de best sex ever gehadmaar dat maakt me nu niet minder geil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |