quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:33 schreef jakkop het volgende:
Cross-post:
Zojuist even in de Apple Store geweest en iPad uitgeprobeerd: fijn ding! Voelt veel sterker dan ik verwacht had, zeker in verhouding tot het gewicht.
Wel fijn overigens dattie van duurzaam papier is gemaakt:
[ afbeelding ]
Nee, er staat reccled content, dus 30% van watt je gaat lezen, zal je al eerder gelezen kunnen hebben.quote:
puur om het feit dat je als Nederlander als allerallerallerlaatste in de mogelijkheid gesteld wordt om dit ding te kopen (in een NL winkel), zou voldoende moeten zijn om dat ding niet te kopen.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:24 schreef draaijer het volgende:
Wanneer is dat stink hok hier nou leverbaar. Ik heb geen zin om te wachten
Rukker!quote:Op maandag 31 mei 2010 17:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een geweldig apparaat. Die iPad dus.
Als je een leuke zaak vindt, meld het dan hier svp ook evenquote:Op maandag 31 mei 2010 17:56 schreef Pheno het volgende:
Kan het ook koken? Nou ja, ik haal het ook in Duitsland, geen zin om zo lang te wachten. Ik heb geen tussenadres, dus een dezer dagen naar een appleshop. Zal er vast ook 1 dichtbij de grens te vinden zijn.
Owja, meteen ff doenquote:Op maandag 31 mei 2010 18:22 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Je mot nog wel ff je sig aanpassen
Dat lees ik dus ook overalquote:Op maandag 31 mei 2010 18:03 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Als je een leuke zaak vindt, meld het dan hier svp ook evenVolgens mij zijn ze in Duitsland toch aardig uitverkocht en/of gereserveerd.
Mijn volgende wordt denk ik ook een 3g en met wat meer geheugen dan de 16gb die mijn huidige ipad heeftquote:Op maandag 31 mei 2010 22:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo, 3G ook werkend. vodafone prepaid kaartje bijknippen, internet blox activeren en gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |