In de US Store wel. Vraag me af of de internationale iPad store al volledig up and running zijn.quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:27 schreef opgebaarde het volgende:
ok ik kwijl enzulks maar hoezo kan ik iwork voor de ipad niet vinden in de itunes store?
De "uitgelicht" (featured) pagina in de app store laat ook alleen nog maar iPhone apps zien in plaats van iPad apps, het lijkt er op dat de internationale stores nog niet af zijn.quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
In de US Store wel. Vraag me af of de internationale iPad store al volledig up and running zijn.
Er zit geen simlock op, dus je kunt doen wat je wil. Inloggen met welk iTunes account dan ook.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:32 schreef Strolie75 het volgende:
Zijn er nog nadelen aan het pre-orderen van een iPad in Frankrijk. Ik kan het via een vriend laten doen.
Kan ik er gewoon de store mee op bijvoorbeeld? En hem activeren?
Op de ipad of in itunes? Op de ipad laat ie netjes ipad apps zien. In itunes weet ik niet, heb ik niet meer gekeken sinds het ook op de ipad kan.quote:Op donderdag 20 mei 2010 18:06 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
De "uitgelicht" (featured) pagina in de app store laat ook alleen nog maar iPhone apps zien in plaats van iPad apps, het lijkt er op dat de internationale stores nog niet af zijn.
Ik was er voor vakantie.quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:41 schreef FP128 het volgende:
Gefeliciteerd!
Heb je nog een Apple Case e.d. erbij gekocht?
Was je daar voor werk of vakantie of ben je speciaal voor de iPad erheen gegaan
want dan is het totaal gezien niet een echt goedkoop reisje met de alsmaar dalende
euro.
IWorks is op pages na niet echt een must als je verder er weinig mee werkt.
Met een beetje moeite zijn er nog alternatieve manieren om aan iWorks te komen.![]()
scroll dit en de vorige topics maar eens door of google voor de gein
En zo begint het. Ik verwacht nog wel meer bedrijven die zoiets gaan doen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:26 schreef Ad_rem het volgende:
Mercedes verspreidt iPads onder dealers VS
iPad woensdag, 26 mei 2010 08:32
Mercedes is in de VS begonnen met het verspreiden van iPads onder het personeel. Dealers krijgen een speciale applicatie voor prijzen, kortingen en andere verkoopgegevens.
Met de iPad kunnen dealers ook onderhoudsgegevens invullen over lease-auto's zonder dat men deze eerst hoeft op te schrijven en later achter de computer in te voeren.
De iPad-app kan ook gebruikt worden om op te zoeken of klanten in aanmerking komen voor een lening.
Volgens Mercedes is de iPad een consumenten-apparaat, maar zit er ook kant aan het apparaat die door bedrijven benut kan worden.
Bron: MacNN.com.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo, da's een koopje. Gewoon doen joh! Kan je lekker al die sukkels die ¤500 euro of meer uitgeven aan een ipad die toch niet meer kan.quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:40 schreef Ssonic het volgende:
goedkoop alternatief voor de ipad?
Zit er aan te denken om deze aan te schaffen.![]()
Omgerekend 111 euro. Site waar ik bestel is betrouwbaar meerdere malen goed verlopen (ook ds lite besteld)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Volgens mij liggen die al bedolven onder preorders. Ik zou wel willen, maar ik ben bang dat het al op is.quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:15 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Wie reist er trouwens naar Duitsland dit weekend fur ein iPad?
Zijn de prijzen een beetje gunstig daar?quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Volgens mij liggen die al bedolven onder preorders. Ik zou wel willen, maar ik ben bang dat het al op is.
Zelfs al zou ik hem gratis krijgen nog niet.quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:40 schreef Ssonic het volgende:
goedkoop alternatief voor de ipad?
Zit er aan te denken om deze aan te schaffen.![]()
Omgerekend 111 euro. Site waar ik bestel is betrouwbaar meerdere malen goed verlopen (ook ds lite besteld)
Ik heb wired vandeweek gekocht en het ziet er goed uit en werkt ook goed. Echt de manier waarop een magazine op de ipad moet zijn. Hoop dat er snel nlse tijdschriften op deze manier uitkomenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
Interessant leesvoer over Wired op iPad: http://informationarchite(...)-like-a-paper-tiger/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |