abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 20 mei 2010 @ 16:29:31 #51
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_81679111
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 16:27 schreef opgebaarde het volgende:
ok ik kwijl enzulks maar hoezo kan ik iwork voor de ipad niet vinden in de itunes store?
In de US Store wel. Vraag me af of de internationale iPad store al volledig up and running zijn.
pi_81679254
ja dat is het, had ik zelf kunnen weten

zag wel een bericht op tweakers dat de Nederlandse itunes ipad store ofzoiets nu online komt, dus nog even geduld of ik moet maar eens energie gaan steken in een Amerikaanse account
  donderdag 20 mei 2010 @ 18:06:57 #53
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_81683326
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 16:29 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

In de US Store wel. Vraag me af of de internationale iPad store al volledig up and running zijn.
De "uitgelicht" (featured) pagina in de app store laat ook alleen nog maar iPhone apps zien in plaats van iPad apps, het lijkt er op dat de internationale stores nog niet af zijn.
It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
  vrijdag 21 mei 2010 @ 22:32:16 #54
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_81742472
Zijn er nog nadelen aan het pre-orderen van een iPad in Frankrijk. Ik kan het via een vriend laten doen.
Kan ik er gewoon de store mee op bijvoorbeeld? En hem activeren?
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  vrijdag 21 mei 2010 @ 22:33:57 #55
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_81742560
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 22:32 schreef Strolie75 het volgende:
Zijn er nog nadelen aan het pre-orderen van een iPad in Frankrijk. Ik kan het via een vriend laten doen.
Kan ik er gewoon de store mee op bijvoorbeeld? En hem activeren?
Er zit geen simlock op, dus je kunt doen wat je wil. Inloggen met welk iTunes account dan ook.
  vrijdag 21 mei 2010 @ 22:36:52 #56
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_81742776
Dat is mooi! Thanks!
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  vrijdag 21 mei 2010 @ 23:21:59 #57
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_81744928
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 18:06 schreef Aaargh! het volgende:

[..]

De "uitgelicht" (featured) pagina in de app store laat ook alleen nog maar iPhone apps zien in plaats van iPad apps, het lijkt er op dat de internationale stores nog niet af zijn.
Op de ipad of in itunes? Op de ipad laat ie netjes ipad apps zien. In itunes weet ik niet, heb ik niet meer gekeken sinds het ook op de ipad kan.

Ik vind de ipad trouwens te goed werken. Voorheen ging ik 's avonds na het tv kijken nog even internetten en een pilsje drinken. Nu zit ik ook al op de bank te internetten en weet ik af en toe niet meer wat ik moet dan zodra ik aan de mac zit .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_81924143
Heb een 32GB WiFi exemplaar uit New York meegenomen. Mooi ding hoor.

Oh, de iWorks apps staan nu ook in de Nederlandse store!
pi_81926973
Gefeliciteerd!

Heb je nog een Apple Case e.d. erbij gekocht?

Was je daar voor werk of vakantie of ben je speciaal voor de iPad erheen gegaan
want dan is het totaal gezien niet een echt goedkoop reisje met de alsmaar dalende
euro.

IWorks is op pages na niet echt een must als je verder er weinig mee werkt.
Met een beetje moeite zijn er nog alternatieve manieren om aan iWorks te komen.
scroll dit en de vorige topics maar eens door of google voor de gein
75 topics = FIN
pi_81931034
Wie reist er trouwens naar Duitsland dit weekend fur ein iPad?
Calmer than you are
pi_81933296
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 16:41 schreef FP128 het volgende:
Gefeliciteerd!

Heb je nog een Apple Case e.d. erbij gekocht?

Was je daar voor werk of vakantie of ben je speciaal voor de iPad erheen gegaan
want dan is het totaal gezien niet een echt goedkoop reisje met de alsmaar dalende
euro.

IWorks is op pages na niet echt een must als je verder er weinig mee werkt.
Met een beetje moeite zijn er nog alternatieve manieren om aan iWorks te komen.
scroll dit en de vorige topics maar eens door of google voor de gein
Ik was er voor vakantie. De iPad was trouwens overal in NY uitverkocht (alle versies!), maar je kunt in de Apple Stores er een reserveren en dan krijg je een mailtje als je gereserveerde iPad klaar ligt. Je moet hem dan binnen 24 uur ophalen, anders vervalt je reservering. Ik had op zondag en maandag bij 3 verschillende stores zo'n reservering gedaan en kreeg na 3 dagen (op donderdag) bericht van de laatste store waar ik had gereserveerd (die op West 14th Street) dat hij binnen was! Van de andere stores kreeg ik resp. op vrijdag en zaterdag een mail. De dollar staat inderdaad niet zo gunstig, maar heb nu voor ¤ 528,70 de 32GB WiFi versie, al met al niet slecht! Ik heb geen case erbij gekocht, na wat slechte recensies gelezen te hebben. Wel een iPad dock. Ik wilde eigenlijk ook de Camera Connection Kit, maar die was helaas nergens te krijgen.
  woensdag 26 mei 2010 @ 19:26:40 #62
240358 Ad_rem
bij de zaak
pi_81933968
Mercedes verspreidt iPads onder dealers VS
iPad woensdag, 26 mei 2010 08:32

Mercedes is in de VS begonnen met het verspreiden van iPads onder het personeel. Dealers krijgen een speciale applicatie voor prijzen, kortingen en andere verkoopgegevens.
Met de iPad kunnen dealers ook onderhoudsgegevens invullen over lease-auto's zonder dat men deze eerst hoeft op te schrijven en later achter de computer in te voeren.

De iPad-app kan ook gebruikt worden om op te zoeken of klanten in aanmerking komen voor een lening.
Volgens Mercedes is de iPad een consumenten-apparaat, maar zit er ook kant aan het apparaat die door bedrijven benut kan worden.

Bron: MacNN.com.

[ Bericht 41% gewijzigd door Ad_rem op 26-05-2010 19:32:23 ]
People demand freedom of speech as a compensation
for the freedom of thought which they seldom use.
  woensdag 26 mei 2010 @ 20:23:49 #63
50442 DaMook
pi_81936936
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 19:26 schreef Ad_rem het volgende:
Mercedes verspreidt iPads onder dealers VS
iPad woensdag, 26 mei 2010 08:32

Mercedes is in de VS begonnen met het verspreiden van iPads onder het personeel. Dealers krijgen een speciale applicatie voor prijzen, kortingen en andere verkoopgegevens.
Met de iPad kunnen dealers ook onderhoudsgegevens invullen over lease-auto's zonder dat men deze eerst hoeft op te schrijven en later achter de computer in te voeren.

De iPad-app kan ook gebruikt worden om op te zoeken of klanten in aanmerking komen voor een lening.
Volgens Mercedes is de iPad een consumenten-apparaat, maar zit er ook kant aan het apparaat die door bedrijven benut kan worden.

Bron: MacNN.com.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En zo begint het. Ik verwacht nog wel meer bedrijven die zoiets gaan doen.

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
pi_81982920
goedkoop alternatief voor de ipad?

Zit er aan te denken om deze aan te schaffen.
Omgerekend 111 euro. Site waar ik bestel is betrouwbaar meerdere malen goed verlopen (ook ds lite besteld)

pi_81983561
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 19:40 schreef Ssonic het volgende:

Omgerekend 111 euro. Site waar ik bestel is betrouwbaar meerdere malen goed verlopen (ook ds lite besteld)

[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]

Zo, da's een koopje. Gewoon doen joh! Kan je lekker al die sukkels die ¤500 euro of meer uitgeven aan een ipad die toch niet meer kan.
pi_81984094
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 18:15 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Wie reist er trouwens naar Duitsland dit weekend fur ein iPad?
Volgens mij liggen die al bedolven onder preorders. Ik zou wel willen, maar ik ben bang dat het al op is.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_82011200
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 20:04 schreef Pheno het volgende:

[..]

Volgens mij liggen die al bedolven onder preorders. Ik zou wel willen, maar ik ben bang dat het al op is.
Zijn de prijzen een beetje gunstig daar?
Volgens mij valt het nogal tegen namelijk
All management is Strategic Management.
pi_82011350
Voor de gunstige prijzen zal het niet boeien, het is ook een euroland. Het gaat erom dat je het sneller hebt
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_82011370
Haha, die snapte ik!
Maar aangezien mijn ouders deze zomer in de VS zijn is dat ook nog steeds een goede optie!
All management is Strategic Management.
  vrijdag 28 mei 2010 @ 10:42:09 #70
240358 Ad_rem
bij de zaak
pi_82011585
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 19:40 schreef Ssonic het volgende:

Zelfs al zou ik hem gratis krijgen nog niet.
People demand freedom of speech as a compensation
for the freedom of thought which they seldom use.
  vrijdag 28 mei 2010 @ 14:49:44 #71
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_82021879
Interessant leesvoer over Wired op iPad: http://informationarchite(...)-like-a-paper-tiger/
pi_82025483
Nederlandse iPad-concurrent volgende maand in de winkel
28 mei 2010, 12:00 uur | FD.nl
1
Door: Louis Hoeks
Op 28 juni brengt de Nederlandse ondernemer Hugo Leijtens (30) een concurrent voor de iPad op de markt: de nPad.

Waarom komt u met een nPad?

'Ik ben in februari 2008 opgestapt bij Microsoft om in het Chinese Chengdu het bedrijf Nexocial te beginnen. We maken software waarmee bedrijven met elkaar kunnen samenwerken, net als werknemers binnen een bedrijf. Toen de iPad werd aangekondigd, dacht ik: dat kan ik ook. Ik ben het bedrijf gestart met euro 30.000. Eind vorig jaar heeft een aantal Nederlandse investeerders zo'n euro 150.000 in Nexocial gestoken. Inmiddels werken er 20 mensen: 5 in Nederland en de rest in China.'

Wat doet u beter dan Apple?

'Ik vind de iPad een prachtig apparaat en geloof erg in een toekomst voor computers met touchscreens. Ik stel me voor dat hoogopgeleide werknemers met de nPad in de hand door het bedrijf lopen en die gebruiken bij hun communicatie met collega's. De nPad is zo veel lichter en gebruiksvriendelijker dan een laptop. Het grote voordeel ten opzichte van de iPad is dat de nPad draait op Windows en dat integreert veel beter dan de software van Apple. De achterkant van bijna alle grote bedrijven draait op Windows.'

Hoeveel nPad's denkt u te verkopen?

'Hij ligt volgende maand in de winkel in een oplage van 500 exemplaren. Ik hoop er dit jaar 5000 te verkopen. Deze week ben ik met Microsoft overeengekomen dat het ons steunt bij marketing en distributie. Dat helpt.'
  vrijdag 28 mei 2010 @ 18:40:19 #73
50442 DaMook
pi_82032304
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 14:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
Interessant leesvoer over Wired op iPad: http://informationarchite(...)-like-a-paper-tiger/
Ik heb wired vandeweek gekocht en het ziet er goed uit en werkt ook goed. Echt de manier waarop een magazine op de ipad moet zijn. Hoop dat er snel nlse tijdschriften op deze manier uitkomen .

pi_82034498
Cross-post:

Zojuist even in de Apple Store geweest en iPad uitgeprobeerd: fijn ding! Voelt veel sterker dan ik verwacht had, zeker in verhouding tot het gewicht.

Wel fijn overigens dattie van duurzaam papier is gemaakt :

Eins, zwei, hoeplakai.
pi_82045548
Digitaal papier!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')