quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:22 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ik was blij voor je geweest als ie op 'Out For Delivery' stond
Ik had 't niet anders verwacht... De telecommaatschappijen ruiken weer geld....quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:36 schreef __Saviour__ het volgende:
Die verschillende Europese dataplannen voor 3G die nu opduiken zien er toch een stuk minder interessant uit dan wat ze in de VS aanbieden.
quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
Apple: "We are pleased to inform you that one or more of your items has shipped." - IPAD WI-FI + 3G 64GB-USA Mooizo.
Die haal ik meteen ff binnen. Zal ik es proberen zodra ik de iPad binnen hebquote:Op donderdag 13 mei 2010 12:16 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Goede keus, ik ben aan het twijfelen of ik nog een iPad wilt kopen voor mijn ouders van 65+. De ipad heeft namelijk de app pressreader waar je voor 30 dollar onbeperkt kranten kan binnentrekken. Voor buitenlandse kranten is dat een lachertje
Even vraagje; hoe heb je het geregeld?quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
Apple: "We are pleased to inform you that one or more of your items has shipped." - IPAD WI-FI + 3G 64GB-USA Mooizo.
Via US doorstuuradres.quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:26 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Even vraagje; hoe heb je het geregeld?
meer info: http://www.marc.cn/2010/05/pressreader-on-the-ipad-amazing.htmlquote:Op donderdag 13 mei 2010 12:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die haal ik meteen ff binnen. Zal ik es proberen zodra ik de iPad binnen heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |