Fox is de Amerikaanse Telegraaf.quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:30 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Viel me ook al op ja. Vreemde kop van Fox.
En als het uit de motoren komt.....mss had die anonieme e-mail die RTL vanmiddag aan het voorlezen was dan toch gelijk. Die was van een persoon die half april met dat toestel zou vliegen, die vlucht werd gecancelled omdat er vogels in de motor waren gevlogen. Motor werd gemaakt, maar na negen dagen werd er nog steeds niet met het ding gevlogen, volgens de mail, omdat er nog steeds problemen waren met de motor.quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:54 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat kan het nog wel steeds om een technisch mankement gaan.
Ik dacht eigenlijk dat een motor werd vervangen als er een probleem mee is. Dat is goedkoper dan de kist aan de grond houdenquote:Op woensdag 12 mei 2010 22:57 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
En als het uit de motoren komt.....mss had die anonieme e-mail die RTL vanmiddag aan het voorlezen was dan toch gelijk. Die was van een persoon die half april met dat toestel zou vliegen, die vlucht werd gecancelled omdat er vogels in de motor waren gevlogen. Motor werd gemaakt, maar na negen dagen werd er nog steeds niet met het ding gevlogen, volgens de mail, omdat er nog steeds problemen waren met de motor.
Maar goed anonieme bron....we pakken er nog een speculaasje bij
Ja leek me ook al vaagheid...ook dat ie negen dagen ging wachten op zn terugvlucht en toen maar met een andere maatschappij ging. Had dat toch iets eerder gedaan.quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:01 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat een motor werd vervangen als er een probleem mee is. Dat is goedkoper dan de kist aan de grond houden
Sorry, maar dat kun je niet menen...echt?quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:05 schreef Mestras het volgende:
Hart van Nederland liet net al een vakantiefoto zien van een van de mogelijke slachtoffers.
Dat is gewoon dikke onzin. Zo'n vliegtuig kan gewoon vliegen op 1 motor. Helemaal bij een landing waar hij niet full thrust hoeft te geven.quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:57 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
En als het uit de motoren komt.....mss had die anonieme e-mail die RTL vanmiddag aan het voorlezen was dan toch gelijk. Die was van een persoon die half april met dat toestel zou vliegen, die vlucht werd gecancelled omdat er vogels in de motor waren gevlogen. Motor werd gemaakt, maar na negen dagen werd er nog steeds niet met het ding gevlogen, volgens de mail, omdat er nog steeds problemen waren met de motor.
Maar goed anonieme bron....we pakken er nog een speculaasje bij
Die Sandra uit het bericht is een collega van mij. De buren hebben blijkbaar nog enige hoop maar op kantoor hoorde ik vanmiddag al van een collega dat de vluchtnummers overeen komen dus het is wel 99.99% zeker dat ze in het vliegtuig zat.quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:34 schreef Bart884 het volgende:
http://www.gelderlander.n(...)-om-bij-aircrash.ece
Verschrikkelijk nieuws dat nu bij veel meer mensen ook meer persoonlijk gaat aankomen, ik bedoel de mensen die uit Nederland in het vliegtuig zaten gaan een naam krijgen; bij familie, bij klasgenootjes, vrienden en anderen
Heb te doen met familieleden uit dit bericht die achterbleven.
Sterkte voor iedereen!
Als er geen replacements aanwezig zijn... Motoren zijn echt extreem duur.quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:01 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat een motor werd vervangen als er een probleem mee is. Dat is goedkoper dan de kist aan de grond houden
Of van een nabestaande aan wie dat slachtoffer de foto heeft gemaild tijdens de vakantie.quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:06 schreef capricia het volgende:
[..]
Sorry, maar dat kun je niet menen...echt?
Dus ze hebben van gevonden foto-camera's op de plek des onheils foto's laten zien?
Dat is echt misselijk.
Dat lijkt me sterkquote:Op woensdag 12 mei 2010 23:06 schreef capricia het volgende:
Dus ze hebben van gevonden foto-camera's op de plek des onheils foto's laten zien?
Dat is echt misselijk.
Nee. Ze lieten een vakantiefoto van een paar jaar geleden zien van een vrouw met haar vriend. Die vrouw zat waarschijnlijk in dat vliegtuig.quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:06 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat is echt misselijk.
Oh, okay...ik was er al boos om.quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:09 schreef Mestras het volgende:
[..]
Nee. Ze lieten een vakantiefoto van een paar jaar geleden zien van een vrouw met haar vriend. Die vrouw zat waarschijnlijk in dat vliegtuig.
Dat hoeft natuurlijk niet. Kan ook dat iemand tijdens de vakantie foto's online heeft gezet of heeft gemaild naar vrienden.quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:06 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat is echt misselijk.
Het valt me uberhaupt nog mee dat er op telegraaf.nl niet al 6 verhalen staan van "mn neefje zn vriendin, haar broer die zat waarschijnlijk op dezelfde voetbalvereniging als dat jongetje wat het overleeft heeft." Of die bewaren ze natuurlijk voor de speciale uitgave van morgen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:10 schreef Jane het volgende:
[..]
Dat hoeft natuurlijk niet. Kan ook dat iemand tijdens de vakantie foto's online heeft gezet of heeft gemaild naar vrienden.
Niet dat het dan per se smaakvol is om ze in HvN te tonen...
Ze hadden contact gezocht met familie volgens mij. Ze lieten ook zien dat familie/vrienden van de vrouw bij haar huis bij elkaar kwamen om op nieuws te wachten.quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:10 schreef capricia het volgende:
[..]
Oh, okay...ik was er al boos om.![]()
Maar dan vraag ik me weer af: hoe komen ze aan die foto's? Misschien van iemand zijn hyves afgehaald of zo?
dat hoef ik dus niet te lezen he.quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:15 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Het valt me uberhaupt nog mee dat er op telegraaf.nl niet al 6 verhalen staan van "mn neefje zn vriendin, haar broer die zat waarschijnlijk op dezelfde voetbalvereniging als dat jongetje wat het overleeft heeft." Of die bewaren ze natuurlijk voor de speciale uitgave van morgen.
hebben ze de filmrechten al gekocht?quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:16 schreef Deisyy het volgende:
Voorpagina Telegraaf: "Het jongetje heet Ruben van Ashout".
Ik kots op de hele berichtgeving over deze ramp
Ik zie Danielle en Reinout al op de bank zitten: "Het is toch niet te filmen!"quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:16 schreef capricia het volgende:
[..]
hebben ze de filmrechten al gekocht?
quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:18 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Ik zie Danielle en Reinout al op de bank zitten: "Het is toch niet te filmen!"
Tsjah. Hoe je het ook wendt of keert, het is nieuws. Het verkoopt. En zie het aantal topics dat er hier is doorgegaan vandaag, we lezen en posten hier zelf ook.quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:16 schreef Deisyy het volgende:
Voorpagina Telegraaf: "Het jongetje heet Ruben van Ashout".
Ik kots op de hele berichtgeving over deze ramp
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |