Tankenquote:Op woensdag 12 mei 2010 18:10 schreef kwiwi het volgende:
Ik raakte niet in paniek hoorWant ik ben een stoere kwiwi
zijn tankstations open morgen? of de carwash?quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:10 schreef kwiwi het volgende:
Ik raakte niet in paniek hoorWant ik ben een stoere kwiwi
tankstations ja, dus de carwash ernaast waarschijnlijk ook, kortom, stap in je auto, ga kijken en je weet het zekerquote:Op woensdag 12 mei 2010 18:18 schreef Salatrel het volgende:
[..]
zijn tankstations open morgen? of de carwash?
dat is een zoekopdracht voor google en dan krijg je dit als eerste hit: http://nl.wikipedia.org/wiki/Hemelvaartquote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:18 schreef Salatrel het volgende:
[..]
zijn tankstations open morgen? of de carwash?
quote:
Die jezus is ook een slechte zoon, slechts 1 maal per jaar z'n vader bezoeken!quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:22 schreef Klonk het volgende:
[..]
dat is een zoekopdracht voor google en dan krijg je dit als eerste hit: http://nl.wikipedia.org/wiki/Hemelvaart
dan ga je doodquote:Op woensdag 12 mei 2010 18:25 schreef Drinky het volgende:
Ok
maar ik kan niet gaan inslaan voor de sportschool, en morgen is ie dicht echt onzin
Handigquote:Op woensdag 12 mei 2010 18:33 schreef Klonk het volgende:
Ik werk in de zorg en kan je melden dat de uitvaartbedrijven gewoon mensen ophalen op feestdagen
Wat?quote:
Ach, boeie meidquote:Op donderdag 13 mei 2010 11:17 schreef apij4125 het volgende:
Nee verdoemde hemelvaard had game online gekocht kan die nu dit vandaag bezorgen =(
lolwhut?quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:17 schreef apij4125 het volgende:
Nee verdoemde hemelvaard had game online gekocht kan die nu dit vandaag bezorgen =(
Je zit te huilen om je spelletje , terwijl ik mijn examenboeken moetquote:
De rest van het jaar zelfs, aangezien Kerst&Oud en Nieuw in het weekend vallen.quote:Op donderdag 13 mei 2010 21:45 schreef Sinarades het volgende:
Zo nou volgende week nog pinksteren en dan voorlopig klaar met die feestdagen.
Troost je, dit gedonder hebben we ieder jaar. Atijd na een paar van die paniektopics komt er iets centraalsquote:Op donderdag 13 mei 2010 13:17 schreef xxiessiexx het volgende:
Een centraal topic, had dat niet wat eerder gekund, zo rond Koninginnedag al zegmaar? Had een boel "TNT" topics gescheeld
wat lul jij dan weer?quote:
Ik kreeg vandaag ook een brief maar dat komt omdat hij gister verkeerd bezorgd was en de bewoner van dat huis wist waar ik woonquote:Op donderdag 13 mei 2010 17:22 schreef TheOnion het volgende:
Vandaag heb ik toch een pakketje ontvangen of misschien kwam hij gisteren laat aan...
wist ik veelquote:Op donderdag 13 mei 2010 22:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
op tweede pinksterdag is ieder jaar de elfstedentocht voor fietsen en motoren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |