Wat? Zo raar is dat niet hoor.. Deed het zelf ook in de tijd dat ik een beugel had. Met de hoeveelheid snoep en cola die ik nam ging er elke maand wel een slotje vanaf..quote:
niet lachen: heb ik al geprobeerd xD de vorige keer, werkte niet, toen maar naar ortho gegaanquote:
dacht al toen ik op invoeren drukte dat ze daarover gingen miepen...quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:34 schreef mstr het volgende:
Misschien kun je ook je boek van Nederlands aan je hoofd vastplakken zodat je niet meer vergeet hoe de Nederlandse taal gebruikt en geschreven moet worden.
nee, valt niet op, ze controleren plaatdinges nooitquote:Op woensdag 12 mei 2010 16:39 schreef Mdrop het volgende:
Als je het plakt valt het de eerst volgende keer direct op bij de ortho, beter om het dus gewoon door hem te laten repareren.
ja, wat verwacht je nou? Dit zijn echt hele domme dingen om zelf mee te prutsen....quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:43 schreef RockNijntje het volgende:
leeg topic als ik alleen de reacties waar ik wat aan heb laat staan...
klopt, wanhoopspogingquote:Op woensdag 12 mei 2010 16:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, wat verwacht je nou? Dit zijn echt hele domme dingen om zelf mee te prutsen....
Waardeer je mijn reacties wel? Je reageert er namelijk helemaal niet op.quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:43 schreef RockNijntje het volgende:
leeg topic als ik alleen de reacties waar ik wat aan heb laat staan...
jouw reacties zouden degene zijn die blijven staan als ik doe wat ik net zeiquote:Op woensdag 12 mei 2010 16:45 schreef LeNick het volgende:
[..]
Waardeer je mijn reacties wel? Je reageert er namelijk helemaal niet op.
zoals je al las: wanhoopspogingquote:Op woensdag 12 mei 2010 16:45 schreef Catch22- het volgende:
je hebt je voor deze domme vraag geregistreerd hiero?
En hoe zou je dat dan doen?quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
jouw reacties zouden degene zijn die blijven staan als ik doe wat ik net zei
had ik niet gelezenquote:
Dat is 'bijwijze van spreken' bedoeltquote:
Oke dan direct aan de slag, maar ik gok dat je genaaid wordt de eerste komende keer en het nogal duur kan uitpakken (Compleet nieuwe beugel ofzo.)quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
nee, valt niet op, ze controleren plaatdinges nooit
nieuwe moest vorige keer ook, maarja die paste ook niet meer echt...quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:52 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Oke dan direct aan de slag, maar ik gok dat je genaaid wordt de eerste komende keer en het nogal duur kan uitpakken (Compleet nieuwe beugel ofzo.)
xDquote:Op woensdag 12 mei 2010 16:54 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
nieuwe moest vorige keer ook, maarja die paste ook niet meer echt...
Jij bent egt een - kan best zonder schelden - wat vind je moeder er eigenlijk van dat je je bek wilt dichtplakken met lijm?quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:23 schreef RockNijntje het volgende:
maar iemand zei net: 'dat deed ik zelf ook zo vaak'
zijn er meer mensen die ooit z'n/haar beigel geplakt hebben?
hahahahahhahahahahhahahhahahahhaquote:Op woensdag 12 mei 2010 16:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
niet lachen: heb ik al geprobeerd xD de vorige keer, werkte niet, toen maar naar ortho gegaan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |