Klopt, spiksplinternieuwe kist, maar de winglet lag er ook al af. Dus weet niet precies wat er met het toestel gebeurd is, hij was sowieso niet meer 100% in tact. Daarnaast is de a330 een van de meest geavanceerde technologische vliegtuigen ter wereld. Een defect in technische hoek zou mij ook niks verbazen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:58 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat een toestel uit September 2009 vol gebreken en achterstallig onderhoud zou zitten, voor vliegtuigbegrippen kwam dat ding net de fabriek uit rollen...
ik vraag me dat ook wel af, dat ze alle slachtoffers er wel héél snel tussenuit gevist hebben... dan waren de lichamelijk kennelijk toch nog overwegend intact.....quote:
Als ik de brokstukken zo zie, dan denk ik dat er zeer weinig lichamen intact zijn gebleven. Ze zijn gewoon stukjes mens aan het oprapen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:05 schreef poffu het volgende:
Je ziet nergens lijkenook geen afgedekte dmv lakens oid, hebben ze meteen de bulldozer erbij gehaald die dwaze libiers?
Staart van het vliegtuig lijkt een beetje intact. Er zijn delen van een vliegtuig die sterker zijn dan anderen, bijvoorbeeld de zittingen bij de vleugels. Een kind is ook wat kleiner, misschien heeft het daar iets mee te maken.quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:05 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik blijf het bizar vinden dat iemand hier met slechts botbreuken vanaf is gekomen...
Wat is hier bijzonder aan? Tussen 1962 en 2010 zijn er dus drie vluchten geweest met nummer 771 over de hele wereld die zijn verongelukt. Aangezien er zeer veel vluchten op de hele wereld zijn is dat niet zo bijzonder, lijkt mij.quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:06 schreef Ludootje het volgende:
Ik weet wel dat ik me op een vlucht met nummer 771 niet prettig zal voelen...
Daar denk ik nu ook aan.quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:08 schreef CarolusV het volgende:
Hoorde net iemand op tv iets zinnigs zeggen. Kan het niet een libisch kind zijn die op de grond aanwezig was en daar gewond is geraakt.
leuk werk dat puzzelenquote:Op woensdag 12 mei 2010 16:09 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Als ik de brokstukken zo zie, dan denk ik dat er zeer weinig lichamen intact zijn gebleven. Ze zijn gewoon stukjes mens aan het oprapen.
D'r is zelfs een naam voor: sole survivorsquote:Op woensdag 12 mei 2010 16:08 schreef deedeetee het volgende:
Een jaar of 20 mss wel 30 geleden is er in Europa ook 's een vliegtuig verongelukt waarbij maar 1 overlevende was. Ik meen een stewardes uit toenmalig Yoegoslavë die Vesna heette.
Het komt dus wel vaker voor dat 1 iemand zo'n ramp overleeft.
Arm kind, ik hoop dat ze snel familie traceren die het kan bijstaan.
Sorry als dit wat luguber klinkt, maar waarom zie je dan nérgens lichaamsdelen op die foto's? Hoe goed je ook kijkt? Dat kunnen ze toch niet zo snel al opgeruimd hebben?quote:
Dan vraag ik me af wat de fuck een kind daar doet, in de woestijn.quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:08 schreef CarolusV het volgende:
Hoorde net iemand op tv iets zinnigs zeggen. Kan het niet een libisch kind zijn die op de grond aanwezig was en daar gewond is geraakt.
In het NRC handelsblad staat dat de behandelende arts de Nederlandse ambassade heeft gebeld, en van de beelden op de NOS krijg ik toch wel het idee dat de jongen genoeg bij kennis was om te kunnen vertellen wie hij is.....quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:08 schreef CarolusV het volgende:
Maakt niet uit. Die lui kunnen er niets aan doen dat die berichten in de krant geplaatst worden.quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:45 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
maar mijn reacties komen ook niet direct in de telegraaf terecht
er is echt praktisch niets meer heel, alleen dat staartstuk.quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:09 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Als ik de brokstukken zo zie, dan denk ik dat er zeer weinig lichamen intact zijn gebleven. Ze zijn gewoon stukjes mens aan het oprapen.
Misschien fotograferen/tonen ze dat niet?quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:11 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Sorry als dit wat luguber klinkt, maar waarom zie je dan nérgens lichaamsdelen op die foto's? Hoe goed je ook kijkt? Dat kunnen ze toch niet zo snel al opgeruimd hebben?
Het vliegtuig stortte neer in de buurt van het vliegveld van Tripoli, en dat is een redelijk grote stad. ALS het iemand van de grond zou geweest kunnen zijn, dan is een vliegtuigspottertje niet onwaarschijnlijk..... en er zullen best ook wel woonwijken in de buurt van het vliegveld zijn natuurlijk.quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:12 schreef Wii-Style het volgende:
Dan vraag ik me af wat de fuck een kind daar doet, in de woestijn.
Het is bij het vliegveld niet midden in de sahara. Kind ziet er echt niet nederlands uit naar mijn mening, maar noord afrikaans.quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:12 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af wat de fuck een kind daar doet, in de woestijn.
ja, maar met een crash moet dat toen niet kunnen? Alles, pats boem wegquote:Op woensdag 12 mei 2010 16:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
er is echt praktisch niets meer heel, alleen dat staartstuk.
Hoewel ik wat wat stoelen zie staan.
je hebt wel een punt, maar er zijn inmiddels al zoveel foto's vanuit zoveel standpunten.... Kijk naar wat hier tussenzit, dan zou je toch op een foto iets moeten zien? http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ipoli-in-beeld.dhtmlquote:Op woensdag 12 mei 2010 16:13 schreef patatmetfriet het volgende:
[..]
Misschien fotograferen/tonen ze dat niet?
alsof die mensen niks beters te doen hebben dan vliegtuigenspotten.quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:14 schreef maartena het volgende:
[..]
Het vliegtuig stortte neer in de buurt van het vliegveld van Tripoli, en dat is een redelijk grote stad. ALS het iemand van de grond zou geweest kunnen zijn, dan is een vliegtuigspottertje niet onwaarschijnlijk..... en er zullen best ook wel woonwijken in de buurt van het vliegveld zijn natuurlijk.
Het ongeluk is dan ook heel wat uren geleden gebeurd.quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:16 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
je hebt wel een punt, maar er zijn inmiddels al zoveel foto's vanuit zoveel standpunten.... Kijk naar wat hier tussenzit, dan zou je toch op een foto iets moeten zien? http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ipoli-in-beeld.dhtml
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |