quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:51 schreef dieselnoi het volgende:
Er zullen vast toch wel kopieetjes van de passagierslijsten ergens zijn. Of je kunt het toch zelf aan hem vragen. Ik denk niet dat hij gaat liegen in zo een serieuze situatie.
Dit en die passagierslijsten zijn nog helemaal niet vrijgegeven, en gaat ook niet erg snel gebeuren waarschijnlijk. En al helemaal niet om enkel het geslacht van de overlevende te bepalenquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:51 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik denk zelfs dat hij niet eens gaat praten.
Ik vind het behoorlijk ongepast in ieder geval. Beelden die voor de rest van je leven terug te vinden zijn.quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:49 schreef Kaptein het volgende:
Net op de NOS beelden van het meisje (blijkbaar). Is dat nou normaal, een paar uur na de crash een overlevende op de IC, die waarschijnlijk haar familie kwijt is, te filmen?
Dit is Libië, daar is een stuk meer mogelijk. Daar hebben ze niet voor elke situatie een procudure.quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:50 schreef Vaatwasafwasmiddel het volgende:
[..]
Nee, bij de schiphol crash kon je er ook al binnen een half uur niet meer iin de buurt komen
idd jaquote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:51 schreef dieselnoi het volgende:
Er zullen vast toch wel kopieetjes van de passagierslijsten ergens zijn.
Dat weet ik, dat leg ik hem ook uitquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:52 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dit is Libië, daar is een stuk meer mogelijk. Daar hebben ze niet voor elke situatie een procudure.
Ja, of je zorgt eerst dat hij/zij weer opgelapt wordt en geopereerd enzo...quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:51 schreef dieselnoi het volgende:
Er zullen vast toch wel kopieetjes van de passagierslijsten ergens zijn. Of je kunt het toch zelf aan hem vragen. Ik denk niet dat hij gaat liegen in zo een serieuze situatie.
Ongeacht in hoeveel stukjes dat vliegtuig is, en hoe zo'n wonder het is dat het kind het overleefd heeft, zou ik niet weten waarom die beelden gelijk de media inmoeten.quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:51 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Is het normaal dat een vliegtuig in duizenden stukjes raakt en ene klein kind dat overleeft? Als dat kind dan nog gaat zeiken hierover dan is die echt super arrogant
Mja, het eerste wat ik dacht was propaganda, laten zien dat het land wel competente doktoren heeft ofzo. Lijkt me niet leuk voor familie in Nederland ofzo, om dat in het Journaal te zien.quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:52 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat is niet ongewoon in sommige Arabische landen.
..om de nieuwsgierigheid van een paar mensen te bevredigen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:52 schreef Tegan het volgende:
[..]
[..]
Dit en die passagierslijsten zijn nog helemaal niet vrijgegeven, en gaat ook niet erg snel gebeuren waarschijnlijk. En al helemaal niet om enkel het geslacht van de overlevende te bepalen.
quote:
Dude, dat kind heeft een vliegtuigcrash overleefd! Heb je gezien wat ervan over is? 't Is uberhaubt een wonder als hij/zij zijn/haar eigen naam nog kan vertellen een paar uur later.quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:51 schreef dieselnoi het volgende:
Je weet niet hoe de doden eruitzagenquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:54 schreef ShevaJB het volgende:
Van dat vliegtuig zijn alleen maar stukjes over, hoe is het mogelijk dat een kind dat heeft overleefd? Dat lijkt onmogelijk.
quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:49 schreef patatmetfriet het volgende:
[..]
Wow, ze moeten jou nog eens wat vragen!
quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:52 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat is niet ongewoon in sommige Arabische landen.
Geheel mee eens. Wat voor toegevoegde nieuwswaarde heeft het? Zoals ik al eerder zei; ik vind het nogal scheef dat criminelen het grootste recht op privacy verkrijgen, maar dit valt niet onder het kopje privacy??quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ongeacht in hoeveel stukjes dat vliegtuig is, en hoe zo'n wonder het is dat het kind het overleefd heeft, zou ik niet weten waarom die beelden gelijk de media inmoeten.
Er zit geen nobele reden achter het feit dat ze het uitzenden ofzo.
Tja, ze zijn daar nu eenmaal een stuk harder dan wij hier. In een land als Rusland is dit doorgaans ook het geval bijv.quote:
Prima, maar de Nederlandse media kiezen er wel voor het uit te zenden.quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:57 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Tja, ze zijn daar nu eenmaal een stuk harder dan wij hier. In een land als Rusland is dit doorgaans ook het geval bijv.
Precies, dat is de "pech" als je in een land zit waar dit normaal is. Ook bij bijvoorbeeld aanslagen enzo, je ziet dan altijd dat de beelden gewoon opgenomen worden waar de slachtoffers bijliggen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:57 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Tja, ze zijn daar nu eenmaal een stuk harder dan wij hier. In een land als Rusland is dit doorgaans ook het geval bijv.
tja, we hebben het over Libanon en niet over Amsterdam-Zuidquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:56 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Geheel mee eens. Wat voor toegevoegde nieuwswaarde heeft het? Zoals ik al eerder zei; ik vind het nogal scheef dat criminelen het grootste recht op privacy verkrijgen, maar dit valt niet onder het kopje privacy??
Lijkt me sterk dat een toestel uit September 2009 vol gebreken en achterstallig onderhoud zou zitten, voor vliegtuigbegrippen kwam dat ding net de fabriek uit rollen...quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:54 schreef Vaatwasafwasmiddel het volgende:
[..]
Iemand die beweerde dat de moterbladen kapot waren en dat het 9 dagen duurde voor ze gemaakt waren en toen kwamen er nog meer slechte dingen aan het licht ofz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |