Tegen seksgeluiden van huisgenoten?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:06 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Voor elke vrouw die niet 150+ kilo weegt zijn daar in elke kroeg oplossingen voor te vinden hoor
Jup. Gewoon een man zoeken die ook oerwoudgeluiden kan producerenquote:
En zou ze dan ook iets actief terug doen?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:16 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Zou zij ook actief last hebben van IB en Yash?
Hij zit in de stad, met collega's. Ik blijf thuis, piekeren over mijn simulatie gesprek morgenquote:
Hè ja, piekeren, dat helpt altijd zo goed. Want die gesprekken waar het dan om gaat, lijken altijd precies op wat je van tevoren allemaal gepiekerd hebt!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:22 schreef Swine het volgende:
[..]
Hij zit in de stad, met collega's. Ik blijf thuis, piekeren over mijn simulatie gesprek morgen
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:20 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En zou ze dan ook iets actief terug doen?
Dudequote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:25 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ijstheewodka is nog best lekker
ik sta achter je momenteelquote:Op donderdag 13 mei 2010 21:48 schreef Sander het volgende:
En nu naar de van buren. Moest uiteindelijk 2300 beginnen. Heb d'r zin an. Zie ik één van jullie nog?
Dat je 't nog vraagt...geef die arme jongen niet te veel hoop, straks denkt hij nog dat 'ie daadwerkelijk een kans maakt bij de vrouwenquote:
quote:
Gelukkig hebben we een heel groot huis en woon ik ver van IB en Yash vandaan.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:16 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Zou zij ook actief last hebben van IB en Yash?
Swarmi en een move maken?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:04 schreef Sander het volgende:
Het was wel weer grappig dat hij mijn post aan dat meisje liet lezen voordat ie hem zelf had gelezen.
En swarmi, als je een move had gemaakt was je er vanochtend naast wakker geworden. Just saying.
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:28 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Swarmi en een move maken?. Daar is 'ie toch veel te schattig voor
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |