Klinkt allemaal goed, behalve die spinaziequote:Op donderdag 13 mei 2010 18:24 schreef SLP_ het volgende:
Wow, ik heb echt lekker gekooktSpinazie met wat kruidenkaas er door heen, samen met penne en daar overheen wat honing, pijnboompitjes en parmezaanse kaas
Goed bezig!quote:Op donderdag 13 mei 2010 17:24 schreef Rituals het volgende:
[..]
Goed zo!Ik ben ook bezig voor de uni, terwijl ik al bij loop!
Vind het echt een leuk blok.
Details! Je kunt wel streng zijn voor jezelf maar daar heb je weinig aan... ik zou nu vooral blij zijn dat je op dit moment bij bentquote:Op donderdag 13 mei 2010 17:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zo! ik kan officieel zeggen dat ik qua stof voor economie helemaal bij ben, morgen nog even laatste hoofdstuk samenvatten en dan loop ik zelfs voor op de stof!!
Stiekem een beetje trots is, alhoewel de planning was dat ik hiermee in de vakantie klaar zou zijn![]()
![]()
Wat voor werk/concurrent dan?quote:Op donderdag 13 mei 2010 21:03 schreef Sander het volgende:
Geniaal. Die aflevering van 6 mei van 'Help, mijn man heeft een hobby' gaat over de store-manager van een van onze concurrenten. Die vent kan zich niet meer vertonen op regio- en landelijke vergaderingen.
x2!quote:
Nope, ik zit al heerlijk in trainingsbroek en dikke truiquote:Op donderdag 13 mei 2010 21:48 schreef Sander het volgende:
En nu naar de van buren. Moest uiteindelijk 2300 beginnen. Heb d'r zin an. Zie ik één van jullie nog?
Same herequote:Op donderdag 13 mei 2010 22:23 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nope, ik zit al heerlijk in trainingsbroek en dikke trui
Jij moet toch komen werken dus? Onverwacht nog druk dan...vond er vanmiddag bijzonder weinig aan.quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:36 schreef Swine het volgende:
[..]
Same here![]()
Maar werd net alweer gebeld dat ik moest gaan omkleden
quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:50 schreef Rituals het volgende:
Ik woon in een vrij gehorig huis en m'n huisgenootje heeft het nu erg gezellig met d'r vriendje...![]()
Nee ben vrij, swarma belde net of ik mee ging biertjes drinkenquote:Op donderdag 13 mei 2010 22:43 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jij moet toch komen werken dus? Onverwacht nog druk dan...vond er vanmiddag bijzonder weinig aan.
Nog beterquote:Op donderdag 13 mei 2010 22:57 schreef Swine het volgende:
[..]
Nee ben vrij, swarma belde net of ik mee ging biertjes drinken
Voor elke vrouw die niet 150+ kilo weegt zijn daar in elke kroeg oplossingen voor te vinden hoorquote:
Tegen seksgeluiden van huisgenoten?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:06 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Voor elke vrouw die niet 150+ kilo weegt zijn daar in elke kroeg oplossingen voor te vinden hoor
Jup. Gewoon een man zoeken die ook oerwoudgeluiden kan producerenquote:
En zou ze dan ook iets actief terug doen?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:16 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Zou zij ook actief last hebben van IB en Yash?
Hij zit in de stad, met collega's. Ik blijf thuis, piekeren over mijn simulatie gesprek morgenquote:
Hè ja, piekeren, dat helpt altijd zo goed. Want die gesprekken waar het dan om gaat, lijken altijd precies op wat je van tevoren allemaal gepiekerd hebt!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:22 schreef Swine het volgende:
[..]
Hij zit in de stad, met collega's. Ik blijf thuis, piekeren over mijn simulatie gesprek morgen
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:20 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En zou ze dan ook iets actief terug doen?
Dudequote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:25 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ijstheewodka is nog best lekker
ik sta achter je momenteelquote:Op donderdag 13 mei 2010 21:48 schreef Sander het volgende:
En nu naar de van buren. Moest uiteindelijk 2300 beginnen. Heb d'r zin an. Zie ik één van jullie nog?
Dat je 't nog vraagt...geef die arme jongen niet te veel hoop, straks denkt hij nog dat 'ie daadwerkelijk een kans maakt bij de vrouwenquote:
quote:
Gelukkig hebben we een heel groot huis en woon ik ver van IB en Yash vandaan.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:16 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Zou zij ook actief last hebben van IB en Yash?
Swarmi en een move maken?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:04 schreef Sander het volgende:
Het was wel weer grappig dat hij mijn post aan dat meisje liet lezen voordat ie hem zelf had gelezen.
En swarmi, als je een move had gemaakt was je er vanochtend naast wakker geworden. Just saying.
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:28 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Swarmi en een move maken?. Daar is 'ie toch veel te schattig voor
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |