Ze zouden jou goftedomme tot acht uur des avonds op school moeten houden, als je serieus altijd zo je Nederlands op schrift brengt..quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:51 schreef chetec21 het volgende:
school tijden tot 14:00 uur ook stage tijden van het mbo moetten om laag in plaats van omhoog
quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:56 schreef ManianMan het volgende:
Terechte klacht TS. Ik zit hier vrijwel alleen in het gebouw waar ik stage loop.
AP is weer aan het klonen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:59 schreef Salamando het volgende:
TS heeft zich speciaal hiervoor geregistreerd
Kom maar eens hierheen dan zul je zien wat ik bedoel. Al mijn ICT-gerelateerde collega's zijn thuis of met vakantie. De overige werklui zijn ook bijna allemaal weg op 5 mensen na. Dus terechte klacht of eerder weg of een goede stagequote:
oh wacht, in dat gevalquote:
Ik leef met je mee. Open er een topic over.quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:00 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Kom maar eens hierheen dan zul je zien wat ik bedoel. Al mijn ICT-gerelateerde collega's zijn thuis of met vakantie. De overige werklui zijn ook bijna allemaal weg op 5 mensen na. Dus terechte klacht of eerder weg of een goede stage
Nee dan krijg ik weer te horen dat ik een aansteller benquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:01 schreef Rectum het volgende:
[..]
Ik leef met je mee. Open er een topic over.
ben je dat niet dan?quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:02 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Nee dan krijg ik weer te horen dat ik een aansteller ben
Mijn steun heb je!quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:02 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Nee dan krijg ik weer te horen dat ik een aansteller ben
als je meer vrije tijd had gewild had je niet een kantoor baan moeten kiezen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:51 schreef chetec21 het volgende:
school tijden tot 14:00 uur ook stage tijden van het mbo moeten om laag in plaats van omhoog
zo dat je meer vrije tijd hebt
Jij vrijwel en ik zit HELEMAAL alleenquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:56 schreef ManianMan het volgende:
Terechte klacht TS. Ik zit hier vrijwel alleen in het gebouw waar ik stage loop.
Zo zie ik het zelf niet nee. Als jij in dezelfde situatie zat als mij dan zou je ook liever weggaanquote:
Ik zit de hele dag allen op stage en ik krijg ook nog geen cent, de werkzaamheden zijn nutteloos en dan verwacht dat tuig ook nog dat ik 40 uur per week maakquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:04 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Zo zie ik het zelf niet nee. Als jij in dezelfde situatie zat als mij dan zou je ook liever weggaanIk krijg overigens nog niet eens 1 eurocent per uur
Alleen maar goed, kun je wennen aan het bestaan als arbeider: veel kutwerk voor veel te weinig geldquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:08 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
Ik zit de hele dag allen op stage en ik krijg ook nog geen cent, de werkzaamheden zijn nutteloos en dan verwacht dat tuig ook nog dat ik 40 uur per week maak
Kom op hé met een beloning van 10 euro zou ik al bij zijn maar nee je krijgt helemaal nietsquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Alleen maar goed, kun je wennen aan het bestaan als arbeider: veel kutwerk voor veel te weinig geld
Maar je bent wel weer een hele ervaring rijker. Dat kun je niet in een geldbedrag uitdrukken.quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:11 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Kom op hé met een beloning van 10 euro zou ik al bij zijn maar nee je krijgt helemaal niets
Pff ervaring rijkerquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:15 schreef Rectum het volgende:
[..]
Maar je bent wel weer een hele ervaring rijker. Dat kun je niet in een geldbedrag uitdrukken.
ja de ervaring dat mijn stagebaas enge foto's maaktquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:15 schreef Rectum het volgende:
[..]
Maar je bent wel weer een hele ervaring rijker. Dat kun je niet in een geldbedrag uitdrukken.
Voorspelbaarquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:17 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Pff ervaring rijker![]()
Die 2 keren dat ik ben opgestaan van mijn werkplek om iets aan te sluiten? De rest van de weken heb ik de hele tijd op Fok! gezeten
Wat had je dan verwacht als mbo systeembeheerders hulpjequote:Op woensdag 12 mei 2010 15:17 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Pff ervaring rijker![]()
Die 2 keren dat ik ben opgestaan van mijn werkplek om iets aan te sluiten? De rest van de weken heb ik de hele tijd op Fok! gezeten
Precies wanneer ik om werk vraag krijg ik niets nada noppes.quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:17 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
ja de ervaring dat mijn stagebaas enge foto's maakt![]()
nee verdomme ik heb talent en dat word niet gebruikt!!!
ik krijg niks ik geef alleen maar plus ik ben eenzaam
Waar heb jij het over?quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:17 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
Dat is blijkbaar alles wat je kanquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:17 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Pff ervaring rijker![]()
Ik heb godverdomme geleerd om servers te onderhouden niet om 2 keren op te staan om iets aan te sluiten. Kerel wees toch niet zo laagdenkend over mijquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:18 schreef Ra-z het volgende:
[..]
Wat had je dan verwacht als mbo systeembeheerders hulpje
Upload die enge foto's eensquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:17 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
Van wie niet?quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:21 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
die mag ik niet posten slimmerik!!!!
Oh nee het is niet persoonlijk. Maar (MBO)systeembeheer is gewoon niet meer dan af en toe een kabel patchen, een user aanmaken, backupje draaien, pebkac users helpen en computers verslepenquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:20 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ik heb godverdomme geleerd om servers te onderhouden niet om 2 keren op te staan om iets aan te sluiten. Kerel wees toch niet zo laagdenkend over mij
quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:54 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Ze zouden jou goftedomme tot acht uur des avonds op school moeten houden, als je serieus altijd zo je Nederlands op schrift brengt..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |