Dat is blijkbaar alles wat je kanquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:17 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Pff ervaring rijker![]()
Die 2 keren dat ik ben opgestaan van mijn werkplek om iets aan te sluiten? De rest van de weken heb ik de hele tijd op Fok! gezeten
Ik heb godverdomme geleerd om servers te onderhouden niet om 2 keren op te staan om iets aan te sluiten. Kerel wees toch niet zo laagdenkend over mijquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:18 schreef Ra-z het volgende:
[..]
Wat had je dan verwacht als mbo systeembeheerders hulpje
Upload die enge foto's eensquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:17 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
ja de ervaring dat mijn stagebaas enge foto's maakt![]()
nee verdomme ik heb talent en dat word niet gebruikt!!!
ik krijg niks ik geef alleen maar plus ik ben eenzaam
Van wie niet?quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:21 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
die mag ik niet posten slimmerik!!!!
Oh nee het is niet persoonlijk. Maar (MBO)systeembeheer is gewoon niet meer dan af en toe een kabel patchen, een user aanmaken, backupje draaien, pebkac users helpen en computers verslepenquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:20 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ik heb godverdomme geleerd om servers te onderhouden niet om 2 keren op te staan om iets aan te sluiten. Kerel wees toch niet zo laagdenkend over mij
quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:54 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Ze zouden jou goftedomme tot acht uur des avonds op school moeten houden, als je serieus altijd zo je Nederlands op schrift brengt..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |