Nou dat is leuk dat je het zegt, dat vind ik eik eenzelfde interessant fenomeen. Waarom is het leuker als die winnen, waarom is het leuker als een NL een Touretappe wint?quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:03 schreef Elusive het volgende:
heb je dan wel een band met het nederlandse elftal? ik bedoel, die gasten ken je ook niet ?
Ja ik snap wel wat je bedoelt, die steeds groter wordende drang naar het lijkt wel onderdeel willen zijn van zulke gebeurtenissen, hoe tegenstrijdig dat ook mag klinken bij dit soort rampen. Dat lijkt soms zo sterk dat mensen bijna 'beledigd' lijken als ze er niet bij betrokken worden terwijl ze er eik helemaal niks mee te maken. Maar dat fenomeen staat los van het andere wat ik bedoel.quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:05 schreef OeJ het volgende:
Voor hetzelfde geld wel. Zoals met dat Ugandavoorbeeld. Het is maar net wat we oppakken. Invloed van de media is daar groot in.
Ik vind voetbal boeiend, en zo'n vliegtuigongeluk niet, dus krijg daar maar weinig van mee.quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:08 schreef Modus het volgende:
[..]
Nou dat is leuk dat je het zegt, dat vind ik eik eenzelfde interessant fenomeen. Waarom is het leuker als die winnen, waarom is het leuker als een NL een Touretappe wint?
En de 'verschuiving' die daar ook in kan zitten, Ajaxsupporters die 'tegen' Feyenoord zijn maar als die samen in het NL elftal zitten dat ineens weer minder of helemaal niet storend vinden.
Omdat Libiërs nog niet in het bewustzijn van mensen leven. Dat kan ook veranderen, als er maar aandacht voor is.quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:12 schreef Modus het volgende:
[..]
Als er alleen maar Libiërs in het vliegtuig hadden gezeten, denk ik toch echt dat er veel minder aandacht aan besteed was dan wat er nu gebeurt.
quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:52 schreef Ensaf het volgende:
Terechte klacht!
Ik heb laatst ook al een boze brief naar Omrop Fryslân gestuurd omdat ze meer aandacht hadden voor een auto-ongeluk bij Ferwert dan voor een busongeluk in Ulaanbatur!
quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:35 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
uhh dat lijkt me toch logisch..?
quote:Veel doden bij vliegtuigcrash India
` Bij de Indiase stad Mangalore is een
vliegtuig bij de landing doorgeschoten
en verongelukt.Het toestel van Air
India Express kwam uit Dubai.Er waren
ruim 160 mensen aan boord.
Indiase functionarissen vrezen dat
bijna alle inzittenden zijn omgekomen.
Zes mensen zouden zijn gered.Na het
ongeluk vloog het vliegtuig in brand.
Omdat de luchthaven in een vallei ligt,
kunnen hulpverleners moeilijk bij de
plek van het ongeluk komen.
De oorzaak van het ongeluk is evenals
de nationaliteit van de slachtoffers
onbekend.De landingsbaan in Mangalore
geldt als moeilijk voor piloten.
Vliegtuigen crashen de laatste tijd met bosjes, Arcee, je mag blij zijn dat je daar geen statistieken van bijhoudt, want dan kreeg je het erg druk.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |