abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81359310
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 21:32 schreef Soury het volgende:

[..]

De buitenlanders laat je verzuipen
Muis,,daar gaat het niet om...
Het gevoel Nederlander te zijn, is blijkbaar groter dan jezelf denkt....
En dat deel je met lotgenoten,,,,op moment dat het nodig blijkt te zijn...
pi_81359356
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 21:35 schreef hondjes het volgende:

[..]

Oh ja dat ver van mijn bed gevoel... Snapp um
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_81359439
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 20:54 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Zijn zinsconstructies zijn af en toe briljant.
Een combi van joran v'd sloot en brian qua taalgebruik
  woensdag 12 mei 2010 @ 21:38:41 #244
104871 remlof
Europees federalist
pi_81359487
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 21:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
SBS zit al in de wijk van slachtoffers buurtbewoners te interviewen, zonder dat er officieel bevestiging is. Riooljournalistiek, gadver
Daar vraag je ook om als je naar zo'n campingzender kijkt hè?
pi_81359539
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 21:38 schreef remlof het volgende:

[..]

Ze geven hik wel antwoord hik
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  Moderator woensdag 12 mei 2010 @ 21:42:47 #246
18653 crew  D.
pi_81359712
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 21:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
SBS zit al in de wijk van slachtoffers buurtbewoners te interviewen, zonder dat er officieel bevestiging is. Riooljournalistiek, gadver
Wanneer is de stille tocht?
  Moderator woensdag 12 mei 2010 @ 21:47:28 #247
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_81359955
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 21:35 schreef hondjes het volgende:

[..]

Hoe dichterbij het komt, hoe meer impact het heeft. "Nederland" is dichterbij dan een ander Europees land. Komen de slachtoffers uit je eigen stad of dorp, dan heeft het nóg meer impact. Ken je ze persoonlijk, dan nóg meer. Dus ja Hugo, zo werkt dat.
En dat mensen die dezelfde taal spreken elkaar opzoeken bij een calamiteit, is logisch. Op zo'n moment heb je geen zin om eens gezellig gesticulerend cultuur- en taalbarrièrres te gaan slechten als dat niet nodig is.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_81360133
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 21:38 schreef remlof het volgende:

[..]

Ja je kan ´m echt geen 5min langer aan hebben staan dan je van plan was .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_81360233
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 21:47 schreef Gert het volgende:

[..]

Hoe dichterbij het komt, hoe meer impact het heeft. "Nederland" is dichterbij dan een ander Europees land. Komen de slachtoffers uit je eigen stad of dorp, dan heeft het nóg meer impact. Ken je ze persoonlijk, dan nóg meer. Dus ja Hugo, zo werkt dat.
En dat mensen die dezelfde taal spreken elkaar opzoeken bij een calamiteit, is logisch. Op zo'n moment heb je geen zin om eens gezellig gesticulerend cultuur- en taalbarrièrres te gaan slechten als dat niet nodig is.
Ik zou het niet weten, gelukkig nooit meegemaakt maar volgens mij spreek ik Frans, Engels, Spaans en Turks met handen en voeten als nodig.
pi_81360664
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 21:52 schreef Soury het volgende:

[..]

Ik zou het niet weten, gelukkig nooit meegemaakt maar volgens mij spreek ik Frans, Engels, Spaans en Turks met handen en voeten als nodig. Oh ja en Duits.. Als ik erg bezopen ben
  One tough cookie woensdag 12 mei 2010 @ 22:03:55 #251
169210 liesje1979
pi_81360763
Ik heb het al op vakantie, dat ik het dan leuk vind als ik toevallig ergens een nederlander tegenkom. Het wij gevoel he? Ik vind dat leuk

En nu weer verder met de film, we kijken triangle.
  Moderator woensdag 12 mei 2010 @ 22:04:01 #252
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_81360772
Toch apart hè, dat zo'n kereltje dan in shock zijn nationaliteit roept. En geen "help", of "mama".
quote:
wo 12 mei 2010, 21:37

Jongetje riep 'Holland, Holland!'

AMSTERDAM - Het weinige dat de Nederlandse autoriteiten weten van de enige overlevende van de vliegtuigcrash bij Tripoli is dat het jongetje van 10 jaar oud tussen de wrakstukken riep: "Holland, Holland."

Volgens demissionair minister Maxime Verhagen (Buitenlandse Zaken) is de identiteit van het jongetje nog niet met zekerheid vastgesteld.

Volgens de minister riep het kind ,,Holland, Holland'' tegen een arts, die dat op zijn beurt tegen een ambassademedewerker had gezegd.

Het slachtoffertje ligt op de intensive care van een ziekenhuis in Tripoli en hij maakt het naar omstandigheden goed. Hij is geopereerd aan meerdere botbreuken en zijn toestand is stabiel.

bron
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_81360928
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 22:03 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb het al op vakantie, dat ik het dan leuk vind als ik toevallig ergens een nederlander tegenkom. Het wij gevoel he? Ik vind dat leuk

Wat een kut film... Ben benieuwd
  Moderator woensdag 12 mei 2010 @ 22:07:11 #254
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_81360933
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 22:03 schreef liesje1979 het volgende:

Dat heb ik juist niet. En zéker niet op exotische plekken. Dan voelt het ineens een stukje "gewoner" om daar rond te lopen. Ja snobby, I know.
Dat je aan een costa Nederlanders lomp over terrassen hoort blèren, weet je van tevoren natuurlijk.
pi_81361161
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 22:07 schreef Gert het volgende:

[..]

Dat heb ik juist niet. En zéker niet op exotische plekken. Dan voelt het ineens een stukje "gewoner" om daar rond te lopen. Ja snobby, I know.
Dat je aan een costa Nederlanders lomp over terrassen hoort blèren, weet je van tevoren natuurlijk.
Meestal hebben op cruiseschepen, Nederlanders helemaal geen zin in mekaar...
Daarom verbaasde het me zo,,,
pi_81361245
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 17:01 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

En een mongool meer of minder op Fok! maakt ook niet uit
Op je lazer gehad. Terecht
pi_81361880
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 22:11 schreef hondjes het volgende:

[..]

Meestal hebben op cruiseschepen, Nederlanders helemaal geen zin in mekaar...
Daarom verbaasde het me zo,,,
Nee tis vreten en zuipen todat we wel degelijk verzuipen
pi_81362429
De identiteit van de enige overlevende van de vliegtuigramp in Tripoli is bekend. Het gaat om een 8-jarige Nederlandse jongen genaamd Ruben van Ashout.

Volgens de Volkskrant

Dat arme pikkie. Dat ie maar goed verzorgd en opgevangen wordt.
pi_81362457
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 18:02 schreef Jian het volgende:

[..]

Jezus Teun, ik schiet in de lach, maar eigenlijk kan ie niet, toch ....... of toch wel ?
Gewoon lachen is prima, iedereen gunt iedereen gezonde kinderen
pi_81362532
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 22:13 schreef Soury het volgende:

[..]

Op je lazer gehad. Terecht
Nee hoor, waarom
Kom op, 't is geen bridgeclubje hier
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: