Vader, Moeder en zusje of broertje van 11quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik lees het eigenlijk net pas en schrok er ook van.
Dat kindje wat het heeft overleefd vind ik bizar en vraag mij gelijk af of zijn familie ook bij hem in het toestel zat.
Kut.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:31 schreef Jian het volgende:
[..]
Vader, Moeder en zusje of broertje van 11
Hoiquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:29 schreef Leandra het volgende:
Waarop Pietje met een "verneuk mijn topic niet" post kwam.
Mijn hart gaat prima, ik hou alleen niet van stalkers, en helemaal niet als ze hoogstwaarschijnlijk aangemoedigd zijn door een uitermate onbetrouwbaar persoon.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
Denk aan je hart, Lea.
Ga je nou nog vertellen waar wij dat allemaal kunnen lezen? Ik ben het politiek gezien niet met Amos_ eens maar ken hem niet als iemand die anderen lastigvalt.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mijn hart gaat prima, ik hou alleen niet van stalkers, en helemaal niet als ze hoogstwaarschijnlijk aangemoedigd zijn door een uitermate onbetrouwbaar persoon.
Als iemand mij als nieuweling verwijten gaat maken dat ik niet moet gaan "droogmodden" of wat dat ook mag zijnquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Ga je nou nog vertellen waar wij dat allemaal kunnen lezen? Ik ben het politiek gezien niet met Amos_ eens maar ken hem niet als iemand die anderen lastigvalt.
Hij liep te droogmodden waar het niet nodig was en het was irritant.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Ga je nou nog vertellen waar wij dat allemaal kunnen lezen? Ik ben het politiek gezien niet met Amos_ eens maar ken hem niet als iemand die anderen lastigvalt.
Rutte ziet 't niet zo zitten met de PvdAquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:35 schreef Disana het volgende:
Wat heb ik je genoemd?? Een Kutnewbie? Welkom op FOK!quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:36 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Als iemand mij als nieuweling verwijten gaat maken dat ik niet moet gaan "droogmodden" of wat dat ook mag zijnen dan vervolgens zie dat ik ook nog eens met wat verwensingen wordt genoemd dan ga ik verhaal halen. Ik ben van de in your face mentaliteit.
Zeg het gewoon in mijn gezicht ipv achter mijn rug om.Zo ben ik namelijk ook
modden in blackquote:
Nee, laat hem eerst maar eens zeggen waarom hij is gaan stalken, dat is niet om "newbie" in dat topic geweest maar om kutnewbie hier, en dan ben ik benieuwd wie hem daar op gewezen heeft....quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Rutte ziet 't niet zo zitten met de PvdA
Je hart, laat 'm gaan.
Kutnewbie, het is zo geil als je dat zegtquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:38 schreef Leandra het volgende:
Nee, laat hem eerst maar eens zeggen waarom hij is gaan stalken, dat is niet om "newbie" in dat topic geweest maar om kutnewbie hier, en dan ben ik benieuwd wie hem daar op gewezen heeft....
Ja en waarom was dat nodig dan? Niet echt handig om mensen aan een forum te binden door ze zo te "begroeten" als ze denken eens iets goed te doen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat heb ik je genoemd?? Een Kutnewbie? Welkom op FOK!
Als je je daar al over gaat lopen opwinden in de trant van "verwensingen" dan moet je nog een hoop leren
Whahahahaha ja.... en zo hoort dat ookquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Kutnewbie, het is zo geil als je dat zegt. Al mijn nostalgische vezels beginnen dan te dansen.
Ik heb gewoon je postgeschiedenis bekeken, dat kan door op je naam te klikken en toen zag ik die post.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, laat hem eerst maar eens zeggen waarom hij is gaan stalken, dat is niet om "newbie" in dat topic geweest maar om kutnewbie hier, en dan ben ik benieuwd wie hem daar op gewezen heeft....
Ik heb werkelijk geen flauw idee waar het over gaat en te lui om op het linkje te klikken, maar dat is wel een beetje des Fok!s he?quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:39 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Ja en waarom was dat nodig dan? Niet echt handig om mensen aan een forum te binden door ze zo te "begroeten" als ze denken eens iets goed te doen.
Geef eerst maar eens antwoord op de vraag waarom (en waardoor) ik gestalked word door jou.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:39 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Ja en waarom was dat nodig dan? Niet echt handig om mensen aan een forum te binden door ze zo te "begroeten" als ze denken eens iets goed te doen.
Dit vind je stalken? Ik was gewoon nieuwsgierig wat voor iemand met zo'n uitspraak zou komen en gaandeweg zie ik dan die post staan...quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geef eerst maar eens antwoord op de vraag waarom (en waardoor) ik gestalkd word door jou.
En werkelijk, als je op FOK! valt over de kreet "Kutnewbie" terwijl je je simpelweg zo gedraagt dan kan ik je adviseren het FOK!woordenboek eens te gaan doorlezen...... vergeet de K niet trouwens.
"Ik wil me er niet mee bemoeien, maarrrrrr....."quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen flauw idee waar het over gaat en te lui om op het linkje te klikken, maar dat is wel een beetje des Fok!s he?
Kankerkachel?quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geef eerst maar eens antwoord op de vraag waarom (en waardoor) ik gestalkd word door jou.
En werkelijk, als je op FOK! valt over de kreet "Kutnewbie" terwijl je je simpelweg zo gedraagt dan kan ik je adviseren het FOK!woordenboek eens te gaan doorlezen...... vergeet de K niet trouwens.
Het Officiële FOK!woordenboek
Toch vind ik het wel jammer, want mijn intentie was geheel goedbedoeld. Dat achter de rug om gelul hier vind ik dan ook ergerquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen flauw idee waar het over gaat en te lui om op het linkje te klikken, maar dat is wel een beetje des Fok!s he?
Kees!quote:
Sorry Piet!quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
"Ik wil me er niet mee bemoeien, maarrrrrr....."!
Maakt niks uit hoor, het is toch allemaal Lea's schuld.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Sorry Piet!![]()
Doe het dan ook niet zo in mijn face, dan moet ik mij er gewoon wel even tegenaan bemoeien.
Ik vind het erger en triester dat je iemand gaat stalken omdat ze zich in een post zegt te ergeren aan het feit dat je als newbie loopt te droogmodden.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:43 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Toch vind ik het wel jammer, want mijn intentie was geheel goedbedoeld. Dat achter de rug om gelul hier vind ik dan ook erger
LOL.... tuurlijk is het mijn schuld, maar ik ben dan ook hormonaal en emotioneel uit balansquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Maakt niks uit hoor, het is toch allemaal Lea's schuld.
Wat een newbie is ze eigenlijk.
Mwoah, ik mopper hier ook wel eens over andere topics, dit is zeg maar mijn basis, van hieruit bagger ik de rest van Fok! onder.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:43 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Toch vind ik het wel jammer, want mijn intentie was geheel goedbedoeld. Dat achter de rug om gelul hier vind ik dan ook erger
Ik denk dat we Huubs aandeel niet moeten vergeten.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
LOL.... tuurlijk is het mijn schuld, maar ik ben dan ook hormonaal en emotioneel uit balans![]()
Hee..... er zijn grenzen hèquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik denk dat we Huubs aandeel niet moeten vergeten.
Er is natuurlijk ook maar één sp3c.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:49 schreef Disana het volgende:
Ik verwachtte een hele rel maar Amos_ dacht gewoon dat iets beter op zijn plaats zou zijn in VKZ FB.
Tja, VKZ. Ik post er zelf niet nadat ik meteen een aanmaning kreeg van de man des huizes en er werd gedreigd met notes. Ik lees er nog wel, en er wordt anders gemod dan in NWS en POL.
Ok, maar ik ben nu eenmaal meer In your Face...vandaar.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mwoah, ik mopper hier ook wel eens over andere topics, dit is zeg maar mijn basis, van hieruit bagger ik de rest van Fok! onder.
Jammer, ik vind 't er wel tof. Wat ontspannender dan altijd dezelfde gezichten in POL.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:49 schreef Disana het volgende:
Ik verwachtte een hele rel maar Amos_ dacht gewoon dat iets beter op zijn plaats zou zijn in VKZ FB.
Tja, VKZ. Ik post er zelf niet
Ik kom er ook alleen nog maar per ongeluk terecht.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:49 schreef Disana het volgende:
Tja, VKZ. Ik post er zelf niet nadat ik meteen een aanmaning kreeg van de man des huizes en er werd gedreigd met notes. Ik lees er nog wel, en er wordt anders gemod dan in NWS en POL.
Lea kan er niet mee omgaanquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:51 schreef Leandra het volgende:
Ik kom er ook alleen nog maar per ongeluk terecht.
Eigenlijk is het allemaal gewoon de schuld van Pietje, die had het topic gewoon in POL moeten posten![]()
En bedankt Pietje
In NWS mag in elk geval meer dan in VKZ. Niet dat ik het een nou beter vind dan het ander hoor. Het hangt maar net van het topic af.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Er is natuurlijk ook maar één sp3c.![]()
Dat is ook prima.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:51 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Ok, maar ik ben nu eenmaal meer In your Face...vandaar.
Die mening ben ik nog steeds toegedaanquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:49 schreef Disana het volgende:
Kom je vaker in POL dan in VKZ? POL heb ik al tijden niet meer gezien.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik kom er ook alleen nog maar per ongeluk terecht.
Eigenlijk is het allemaal gewoon de schuld van Pietje, die had het topic gewoon in POL moeten posten![]()
En bedankt Pietje
In VKZ?quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, idd... dat zal het zijn, open er een topic over
Jij ook, kom nog eens gezellig buurtenquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:53 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Die mening ben ik nog steeds toegedaanMaar dat terzijde.
Nou, ik ben er weer van weg mensen. Veel plezier hier![]()
Ik geef het weinig kans, ik heb niet veel op met soapsquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jij ook, kom nog eens gezellig buurten.
Nah, in VKZ FB had was het vanmorgen ook al besproken, en ik vond het een beetje overbodig om dan in het topic nog naar de FB te gaan verwijzen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Kom je vaker in POL dan in VKZ? POL heb ik al tijden niet meer gezien.
Ik zou er niet zo zwaar aan tillen, ik ken Amos_ al wat langer en die bedoelt het niet slecht. Jij trouwens ook niet hoor
Je weet gewoon waar RLS voor staat, zo newbie ben je dus ook weer niet.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:55 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Ik geef het weinig kans, ik heb niet veel op met soaps![]()
Dat staat er notabene bovenaanquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je weet gewoon waar RLS voor staat, zo newbie ben je dus ook weer niet.
Ja ik heb het gelezen. De indruk bestaat dat je over Wilders minder mag zeggen dan over willekeurig welke andere politicus, en die indruk deel ik.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nah, in VKZ FB had was het vanmorgen ook al besproken, en ik vond het een beetje overbodig om dan in het topic nog naar de FB te gaan verwijzen.
Al afgezien van het feit dat ik het in de FB al niet met hem eens was
Nou, ik hou wel van politiek en ik reageer op topics die me wat kunnen schelen, maar tegenwoordig dus bijna niet meer omdat je regelmatig in VKZ terecht blijkt te komen....
Da's slechts een schuilnaam, onder die alias gebeuren hier de meest vreselijke dingenquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:55 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Ik geef het weinig kans, ik heb niet veel op met soaps![]()
LOLquote:
Ja, eigenlijk bestaat dit subforum alleen maar bij de gratie van Kutnewbies die elders op het forum irritaties opwekkenquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:58 schreef Jian het volgende:
[..]
Da's slechts een schuilnaam, onder die alias gebeuren hier de meest vreselijke dingen
Ja maar deze is 't bijlezen waardquote:
Nou... het is tijdens DGK wel erger geworden hoor, en eigenlijk is het nooit meer helemaal goedgekomen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat moesten we toch zonder dgk / cbl / tbo / rls sc, 10 gedaantes 1 omgangsvorm.
LOL....quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja maar deze is 't bijlezen waard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |