Ik denk dat we Huubs aandeel niet moeten vergeten.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
LOL.... tuurlijk is het mijn schuld, maar ik ben dan ook hormonaal en emotioneel uit balans![]()
Hee..... er zijn grenzen hèquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik denk dat we Huubs aandeel niet moeten vergeten.
Er is natuurlijk ook maar één sp3c.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:49 schreef Disana het volgende:
Ik verwachtte een hele rel maar Amos_ dacht gewoon dat iets beter op zijn plaats zou zijn in VKZ FB.
Tja, VKZ. Ik post er zelf niet nadat ik meteen een aanmaning kreeg van de man des huizes en er werd gedreigd met notes. Ik lees er nog wel, en er wordt anders gemod dan in NWS en POL.
Ok, maar ik ben nu eenmaal meer In your Face...vandaar.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mwoah, ik mopper hier ook wel eens over andere topics, dit is zeg maar mijn basis, van hieruit bagger ik de rest van Fok! onder.
Jammer, ik vind 't er wel tof. Wat ontspannender dan altijd dezelfde gezichten in POL.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:49 schreef Disana het volgende:
Ik verwachtte een hele rel maar Amos_ dacht gewoon dat iets beter op zijn plaats zou zijn in VKZ FB.
Tja, VKZ. Ik post er zelf niet
Ik kom er ook alleen nog maar per ongeluk terecht.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:49 schreef Disana het volgende:
Tja, VKZ. Ik post er zelf niet nadat ik meteen een aanmaning kreeg van de man des huizes en er werd gedreigd met notes. Ik lees er nog wel, en er wordt anders gemod dan in NWS en POL.
Lea kan er niet mee omgaanquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:51 schreef Leandra het volgende:
Ik kom er ook alleen nog maar per ongeluk terecht.
Eigenlijk is het allemaal gewoon de schuld van Pietje, die had het topic gewoon in POL moeten posten![]()
En bedankt Pietje
In NWS mag in elk geval meer dan in VKZ. Niet dat ik het een nou beter vind dan het ander hoor. Het hangt maar net van het topic af.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Er is natuurlijk ook maar één sp3c.![]()
Dat is ook prima.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:51 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Ok, maar ik ben nu eenmaal meer In your Face...vandaar.
Die mening ben ik nog steeds toegedaanquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:49 schreef Disana het volgende:
Kom je vaker in POL dan in VKZ? POL heb ik al tijden niet meer gezien.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik kom er ook alleen nog maar per ongeluk terecht.
Eigenlijk is het allemaal gewoon de schuld van Pietje, die had het topic gewoon in POL moeten posten![]()
En bedankt Pietje
In VKZ?quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, idd... dat zal het zijn, open er een topic over
Jij ook, kom nog eens gezellig buurtenquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:53 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Die mening ben ik nog steeds toegedaanMaar dat terzijde.
Nou, ik ben er weer van weg mensen. Veel plezier hier![]()
Ik geef het weinig kans, ik heb niet veel op met soapsquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jij ook, kom nog eens gezellig buurten.
Nah, in VKZ FB had was het vanmorgen ook al besproken, en ik vond het een beetje overbodig om dan in het topic nog naar de FB te gaan verwijzen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Kom je vaker in POL dan in VKZ? POL heb ik al tijden niet meer gezien.
Ik zou er niet zo zwaar aan tillen, ik ken Amos_ al wat langer en die bedoelt het niet slecht. Jij trouwens ook niet hoor
Je weet gewoon waar RLS voor staat, zo newbie ben je dus ook weer niet.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:55 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Ik geef het weinig kans, ik heb niet veel op met soaps![]()
Dat staat er notabene bovenaanquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je weet gewoon waar RLS voor staat, zo newbie ben je dus ook weer niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |