Zo. Kom maar binnen met je knecht.quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:36 schreef vosss het volgende:
Ik ben van mening dat wij daar totaal niets te zoeken hebben en beter vandaag nog vertrekken.
Leuk dat die militairen zelf vinden dat ze goed werk verrichten, ik vind dat niet.
Een groot deel van de bevolking daar wil ons niet hebben.
Laat dat derderangs gare kutland maar verrekken.
Lullig voor de paar goeie die er wonen.
Dat het niet subtiel is weet ik, maar zo denk ik er gewoon over.quote:
Ik stort 9,11 euro per paypal voor elke dode Nederlander. Kunnen die Taliban jongens ook een keer kerst vieren.quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:36 schreef vosss het volgende:
Ik ben van mening dat wij daar totaal niets te zoeken hebben en beter vandaag nog vertrekken.
Leuk dat die militairen zelf vinden dat ze goed werk verrichten, ik vind dat niet.
Een groot deel van de bevolking daar wil ons niet hebben.
Laat dat derderangs gare kutland maar verrekken.
Lullig voor de paar goeie die er wonen.
Dit is wat ik bedoel inderdaad.quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:39 schreef Vortix het volgende:
Anyway, voor de rest vind ik wel dat je gelijk hebt. Prima dat je tegen de missie bent, maar ga dan schoppen tegen de beleidsmakers, niet tegen de mensen die voor hetzelfde geldt de Rwandese genocide hadden kunnen voorkomen, of jou van het dak van je huis halen als het weer eens overal blank staat.
Je moet toch een boterham verdienen en het is best een aardig beroep lijkt me.quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:45 schreef Golden_Pauper het volgende:
Het leger an sich is een goeie werkgever voor al het hersenloze volk wat er in NL rondloopt.
En verder gun ik niemand de dood of een trauma. Respect voor mensen in het leger kan ik niet echt opbrengen.
Je laat je toch niet als een pion in een zogenaamde vredesmissie inzetten terwijl je weet dat het enkel om economische belangen en garanties gaat.
Ik heb echter wel respect voor de shit die ze moeten doen met trainingen dat is wel bittere shit en moet je ook echt doorzettingsvermogen voor hebben.
Als je dit vindt, kan je vast uit je hoofd vertellen hoeveel geld het leger kost?quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:32 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik vind dat het leger veel teveel geld opslurpt en dat dit allemaal wel wat minder mag.
Wellicht. Ik denk dat een dergelijk blijk van waardering door het merendeel wel op prijs gesteld wordt.quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:04 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Als je dit vindt, kan je vast uit je hoofd vertellen hoeveel geld het leger kost?
Ontopic: In Nederland hebben we inderdaad geen "support the troops"-traditie, en ik denk ook niet dat het de betreffende militairen veel uitmaakt wat MinderMutsig van ze vindt...
Ik stort 100 euro als jij nu met een blok beton aan je poten in een kanaal springt.quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:39 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Ik stort 9,11 euro per paypal voor elke dode Nederlander. Kunnen die Taliban jongens ook een keer kerst vieren.
Maar draag je dat wel eens uit? Want dát is eigenlijk voornamelijk wat ik mis.quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:40 schreef Verbal het volgende:
Op zich eens met TS, al vind ik het compleet onnodig om door middel van een kenmerk uit te dragen hoe ik erover denk.
V.
Datzelfde geldt ook voor politieagenten en brandweermannen maar die krijgen die waardering wel. (of in ieder geval veel vaker)quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:31 schreef NanKing het volgende:
Oneens, aangezien we een beroepsleger hebben. De mensen die er nu zijn, zitten er min of meer vrijwillig en niet omdat het moet door dienstplicht.
Ik vind dat niet te vergelijken met het leger die in een land zit waar ze eik helemaal niet welkom zijn en imo ook niet echt iets fundamenteels kunnen oplossen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:43 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Datzelfde geldt ook voor politieagenten en brandweermannen maar die krijgen die waardering wel. (of in ieder geval veel vaker)
Je snapt het niet.quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:46 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik vind dat niet te vergelijken met het leger die in een land zit waar ze eik helemaal niet welkom zijn en imo ook niet echt iets fundamenteels kunnen oplossen.
quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:32 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik vind het wel eens jammer dat wij in Nederland niet een symbool hebben als de 'yellow ribbon' in de VS. Een teken dat men, ondanks de eigen opvattingen over beleid en politiek, de manschappen steunt in hun werk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |