2.500.000 woningen met een balanswaarde van 24.000 euroquote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Maar hoe komen ze nu aan hun geld? Gaan ze dat tegen 6% lenen bij de ING?
Het staat geschreven!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Heel sterk het is immers gewoon zo
daarom moeten ze het ook asap afschaffen het is een domme villasubsidiequote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Iedereen kan aanspraak maken op de HRA
Waar geef ik geen antwoord op?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:57 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Geweldig, ga door met deze intelligente oneliners. Gewoon lekker mensen uitschelden en verder geen enkel antwoord geven.
Hoeveel % van de mensen die HRA trekken hebben een villa?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:58 schreef Bruno25 het volgende:
[..]
daarom moeten ze het ook asap afschaffen het is een domme villasubsidie
Jah... inderdaadquote:
Waar doe ik dat?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
DAM, kap toch eens met ´t uitschelden van je mede-users, laatste waarschuwing.
De mensen met villas profiteren er het meest van.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Hoeveel % van de mensen die HRA trekken hebben een villa?
Waar geef je wel antwoord op kan je beter vragen. Ik heb je al 6 keer gevraagd wat je nu denkt aan te tonen met je suggestieve vraagjes over financiering van woningcorporaties. Een antwoord heb je niet gegeven. Ik heb je meerdere keren gevraagd waarom mensen die scheefhuren uit hun huis zouden moeten. Tja, als je"omdat het ten koste gaat van iemand' een antwoord wil noemen....quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Waar geef ik geen antwoord op?
In deze reeks, meer dan dagelijks. Roepen dat mensen niet sporen, debiel zijn en je 8.000 synoniemen vallen daar allemaal onder.quote:
quote:
Das inderdaad een antwoord, zo moeilijk is het niet om te begrijpen dat als iemand een huis huurt dat iemand anders dat zelfde huis niet meer kan hurenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:02 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Waar geef je wel antwoord op kan je beter vragen. Ik heb je al 6 keer gevraagd wat je nu denkt aan te tonen met je suggestieve vraagjes over financiering van woningcorporaties. Een antwoord heb je niet gegeven. Ik heb je meerdere keren gevraagd waarom mensen die scheefhuren uit hun huis zouden moeten. Tja, als je"omdat het ten koste gaat van iemand' een antwoord wil noemen....
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Das inderdaad een antwoord, zo moeilijk is het niet om te begrijpen dat als iemand een huis huurt dat iemand anders dat zelfde huis niet meer kan huren
Stel jij wil een brood en de bakker verkoopt het voor 1 euroquote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:20 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]Nee dat geldt ook voor het eten van een brood. De bakker zorgt gewoon dat er voldoende brood van een bepaalde prijs gebakken wordt voor de vraag ipv mensen die meer te besteden hebben te DWINGEN een duurder brood te kopen.
zo moeilijk is het niet om te begrijpen dat mensen gedwongen duurder laten wonen geen reet gaat oplossen.
Daarnaast is dit pas 1 antwoord op 2 vragen die al in de post staan die je quote.
wederom geef je geen antwoord op de vraag en om op je hypothetische kwestie in te gaanquote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Stel jij wil een brood en de bakker verkoopt het voor 1 euro
Maakt het dan uit of die euro van jou is of van je moeder?
Dan verkoopt hij het brood niet want bij de buurman ligt het brood voor 1 euro in de winkelquote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:23 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
wederom geef je geen antwoord op de vraag en om op je hypothetische kwestie in te gaan
stel de bakker vraagt 1 euro en dat is teveel, en je krijgt vervolgens 50 cent van je moeder en de bakker maakt het brood 1,25 is dat dan goed voor de markt?
Mmm... de crew doet genoeg imho, op een gegeven moment kan je besluiten je aan de 'mislukte' discussie te onttrekken.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:25 schreef Swetsenegger het volgende:
Anyway ik ben wel klaar met deze troll. Jammer dat de crew geen flikker doet aan het constant trollen, zuigen en offtopic gedrag.
Prijs/kwaliteit, daar draait het om. Ik wil best meer betalen voor een goed brood, als ik dat kan betalen tenminste.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dan verkoopt hij het brood niet want bij de buurman ligt het brood voor 1 euro in de winkel
Voorbeeld dus van een vrije markt, zoals dat de verkoop markt van huizen dat ook is.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:01 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Prijs/kwaliteit, daar draait het om. Ik wil best meer betalen voor een goed brood, als ik dat kan betalen tenminste.
Voor de prijs van brood heeft de overheid jaren lang een minimum prijs gehanteerd. Dus zo'n goed voorbeeld voor een vrije markt is dat eigenlijk niet. Hetzelfde geld ook voor de woningmarkt, de overheid houd kunstmatig de productie eenheden laag om zo een prijsvorming te bewerkstelligen, daarmee word in feite een minimumprijs voor wonen (via de prijsvorming van de grondprijs) ingevoerd.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:03 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Voorbeeld dus van een vrije markt, zoals dat de verkoop markt van huizen dat ook is.
De huurmarkt is dat niet, dat zou het pas zijn als de staat geen maximum prijzen zou toestaan
Het ging over de maximumprijs.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:45 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Voor de prijs van brood heeft de overheid jaren lang een minimum prijs gehanteerd. Dus zo'n goed voorbeeld voor een vrije markt is dat eigenlijk niet. Hetzelfde geld ook voor de woningmarkt, de overheid houd kunstmatig de productie eenheden laag om zo een prijsvorming te bewerkstelligen, daarmee word in feite een minimumprijs voor wonen (via de prijsvorming van de grondprijs) ingevoerd.
Nederland is veel groter dan die paar pandjes rond een paar oude grachten. De overheid heeft vast wel iets beters te doen dan zich zorgen te maken over de prijs van Amsterdamse appartementjes.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat zou er gebeuren als de staat zou bepalen dat een appartment in Amsterdam nog maar voor 1000 euro per m2 mag worden verkocht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |