abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 14 mei 2010 @ 20:57:40 #251
299076 Bruno25
brunoboy
pi_81432732
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 20:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Maar hoe komen ze nu aan hun geld? Gaan ze dat tegen 6% lenen bij de ING?
2.500.000 woningen met een balanswaarde van 24.000 euro
verkoopwaarde x 125.000 euro - 300.000.000.000
ofwel meer dan de staatschuld

en verhuur tegen 500 x 12 x 2.500.000 = 15.000.000.000 huuropbrengst
ofwel 25% bruto rendement per jaar
I don't know if God exists, but it would be better for His reputation if He didn't.
Als de HEER zou mogen stemmen, dan is het zeer onwaarschijnlijk dat hij op het CDA zou stemmen
pi_81432771
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 20:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

Heel sterk het is immers gewoon zo
Het staat geschreven!
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
  vrijdag 14 mei 2010 @ 20:58:45 #253
299076 Bruno25
brunoboy
pi_81432794
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 20:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Iedereen kan aanspraak maken op de HRA
daarom moeten ze het ook asap afschaffen het is een domme villasubsidie
I don't know if God exists, but it would be better for His reputation if He didn't.
Als de HEER zou mogen stemmen, dan is het zeer onwaarschijnlijk dat hij op het CDA zou stemmen
pi_81432812
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 20:57 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Geweldig, ga door met deze intelligente oneliners. Gewoon lekker mensen uitschelden en verder geen enkel antwoord geven.
Waar geef ik geen antwoord op?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_81432851
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 20:58 schreef Bruno25 het volgende:

[..]

daarom moeten ze het ook asap afschaffen het is een domme villasubsidie
Hoeveel % van de mensen die HRA trekken hebben een villa?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_81432894
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 20:57 schreef luckyb1rd het volgende:

[..]

lol goedkoop huren ook

haha
Jah... inderdaad
I'll sing you a lullaby.
pi_81432923
DAM, kap toch eens met ´t uitschelden van je mede-users, laatste waarschuwing.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_81432977
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 21:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
DAM, kap toch eens met ´t uitschelden van je mede-users, laatste waarschuwing.
Waar doe ik dat?
  vrijdag 14 mei 2010 @ 21:02:13 #259
299076 Bruno25
brunoboy
pi_81433014
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 20:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Hoeveel % van de mensen die HRA trekken hebben een villa?
De mensen met villas profiteren er het meest van.

Dee mensen die een huis kopen van 1.000.000 en laten financieren op 1.250.000 hypotheek zonder aflossing
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 14 mei 2010 @ 21:02:40 #260
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_81433038
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 20:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Waar geef ik geen antwoord op?
Waar geef je wel antwoord op kan je beter vragen. Ik heb je al 6 keer gevraagd wat je nu denkt aan te tonen met je suggestieve vraagjes over financiering van woningcorporaties. Een antwoord heb je niet gegeven. Ik heb je meerdere keren gevraagd waarom mensen die scheefhuren uit hun huis zouden moeten. Tja, als je"omdat het ten koste gaat van iemand' een antwoord wil noemen....
pi_81433050
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 21:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waar doe ik dat?
In deze reeks, meer dan dagelijks. Roepen dat mensen niet sporen, debiel zijn en je 8.000 synoniemen vallen daar allemaal onder.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_81433213
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 21:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Waar doe ik dat?

Mmm... laat ik het zo stellen, probeer een beetje respectvol om te gaan met je mede-users. Hoewel we het niet met elkaar eens zijn is het niet meer dan redelijk om elkaar op een respectvolle toon aan te spreken. Je hebt de neiging om bepaalde kwalificaties te gebruiken naar mensen die jouw scherpe kritiek geven.
I'll sing you a lullaby.
pi_81433541
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 21:02 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Waar geef je wel antwoord op kan je beter vragen. Ik heb je al 6 keer gevraagd wat je nu denkt aan te tonen met je suggestieve vraagjes over financiering van woningcorporaties. Een antwoord heb je niet gegeven. Ik heb je meerdere keren gevraagd waarom mensen die scheefhuren uit hun huis zouden moeten. Tja, als je"omdat het ten koste gaat van iemand' een antwoord wil noemen....
Das inderdaad een antwoord, zo moeilijk is het niet om te begrijpen dat als iemand een huis huurt dat iemand anders dat zelfde huis niet meer kan huren
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 14 mei 2010 @ 21:20:22 #264
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_81433993
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 21:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Das inderdaad een antwoord, zo moeilijk is het niet om te begrijpen dat als iemand een huis huurt dat iemand anders dat zelfde huis niet meer kan huren
Nee dat geldt ook voor het eten van een brood. De bakker zorgt gewoon dat er voldoende brood van een bepaalde prijs gebakken wordt voor de vraag ipv mensen die meer te besteden hebben te DWINGEN een duurder brood te kopen.

zo moeilijk is het niet om te begrijpen dat mensen gedwongen duurder laten wonen geen reet gaat oplossen.

Daarnaast is dit pas 1 antwoord op 2 vragen die al in de post staan die je quote.
pi_81434140
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 21:20 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Nee dat geldt ook voor het eten van een brood. De bakker zorgt gewoon dat er voldoende brood van een bepaalde prijs gebakken wordt voor de vraag ipv mensen die meer te besteden hebben te DWINGEN een duurder brood te kopen.

zo moeilijk is het niet om te begrijpen dat mensen gedwongen duurder laten wonen geen reet gaat oplossen.

Daarnaast is dit pas 1 antwoord op 2 vragen die al in de post staan die je quote.
Stel jij wil een brood en de bakker verkoopt het voor 1 euro

Maakt het dan uit of die euro van jou is of van je moeder?
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 14 mei 2010 @ 21:23:59 #266
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_81434200
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 21:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Stel jij wil een brood en de bakker verkoopt het voor 1 euro

Maakt het dan uit of die euro van jou is of van je moeder?
wederom geef je geen antwoord op de vraag en om op je hypothetische kwestie in te gaan

stel de bakker vraagt 1 euro en dat is teveel, en je krijgt vervolgens 50 cent van je moeder en de bakker maakt het brood 1,25 is dat dan goed voor de markt?
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 14 mei 2010 @ 21:25:11 #267
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_81434253
Anyway ik ben wel klaar met deze troll. Jammer dat de crew geen flikker doet aan het constant trollen, zuigen en offtopic gedrag.
pi_81434270
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 21:23 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

wederom geef je geen antwoord op de vraag en om op je hypothetische kwestie in te gaan

stel de bakker vraagt 1 euro en dat is teveel, en je krijgt vervolgens 50 cent van je moeder en de bakker maakt het brood 1,25 is dat dan goed voor de markt?
Dan verkoopt hij het brood niet want bij de buurman ligt het brood voor 1 euro in de winkel
pi_81439478
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 21:25 schreef Swetsenegger het volgende:
Anyway ik ben wel klaar met deze troll. Jammer dat de crew geen flikker doet aan het constant trollen, zuigen en offtopic gedrag.
Mmm... de crew doet genoeg imho, op een gegeven moment kan je besluiten je aan de 'mislukte' discussie te onttrekken.
I'll sing you a lullaby.
pi_81439526
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 21:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

Dan verkoopt hij het brood niet want bij de buurman ligt het brood voor 1 euro in de winkel
Prijs/kwaliteit, daar draait het om. Ik wil best meer betalen voor een goed brood, als ik dat kan betalen tenminste.
I'll sing you a lullaby.
pi_81439691
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 23:01 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Prijs/kwaliteit, daar draait het om. Ik wil best meer betalen voor een goed brood, als ik dat kan betalen tenminste.
Voorbeeld dus van een vrije markt, zoals dat de verkoop markt van huizen dat ook is.

De huurmarkt is dat niet, dat zou het pas zijn als de staat geen maximum prijzen zou toestaan
pi_81439767
Wat zou er gebeuren als de staat zou bepalen dat een appartment in Amsterdam nog maar voor 1000 euro per m2 mag worden verkocht?
pi_81442122
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 23:03 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

Voorbeeld dus van een vrije markt, zoals dat de verkoop markt van huizen dat ook is.

De huurmarkt is dat niet, dat zou het pas zijn als de staat geen maximum prijzen zou toestaan
Voor de prijs van brood heeft de overheid jaren lang een minimum prijs gehanteerd. Dus zo'n goed voorbeeld voor een vrije markt is dat eigenlijk niet. Hetzelfde geld ook voor de woningmarkt, de overheid houd kunstmatig de productie eenheden laag om zo een prijsvorming te bewerkstelligen, daarmee word in feite een minimumprijs voor wonen (via de prijsvorming van de grondprijs) ingevoerd.
I'll sing you a lullaby.
pi_81442216
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 23:45 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Voor de prijs van brood heeft de overheid jaren lang een minimum prijs gehanteerd. Dus zo'n goed voorbeeld voor een vrije markt is dat eigenlijk niet. Hetzelfde geld ook voor de woningmarkt, de overheid houd kunstmatig de productie eenheden laag om zo een prijsvorming te bewerkstelligen, daarmee word in feite een minimumprijs voor wonen (via de prijsvorming van de grondprijs) ingevoerd.
Het ging over de maximumprijs.

Ik denk ik zeg het effe
pi_81442254
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 23:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat zou er gebeuren als de staat zou bepalen dat een appartment in Amsterdam nog maar voor 1000 euro per m2 mag worden verkocht?
Nederland is veel groter dan die paar pandjes rond een paar oude grachten. De overheid heeft vast wel iets beters te doen dan zich zorgen te maken over de prijs van Amsterdamse appartementjes.
Tot dusver kost 020 de belastingbetaler alleen maar klauwen met geld, netto gezien gaat er meer geld naar die stad toe dan er uit komt.
I'll sing you a lullaby.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')