quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Nee, joh. Wij zijn niet weg te slaan.quote:Op woensdag 12 mei 2010 09:04 schreef Rookert het volgende:
Ik dacht al dat ze allemaal terug waren naar Marokko
Bijna klaar.quote:
Debiel.quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 09:09 schreef GenusButeo het volgende:
ONZ / Probleem met mijn Turk
ONZ / Probleem met mijn Nederlander
quote:Op woensdag 12 mei 2010 09:03 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
kkrascist
Ben ik het waard dat je rest van je leven gaat creperen in bajes?quote:Op woensdag 12 mei 2010 03:05 schreef PatrickHenry het volgende:
[..]
Ik zeg dat ja en als je niet luistert kanker ik gewoon een bom op je huis achterlijke anatolier!
Het heeft bij mij in ieder geval voor dat welbekende griepgevoel gezorgdquote:
Lijkt wel of er een nieuwe tijdperk is aangebroken :/ het is fucking lente.quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:08 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het heeft bij mij in ieder geval voor dat welbekende griepgevoel gezorgd.
Stoer, hoor. Je weet wat m'n achternaam is.quote:
Je msn verraad jequote:Op woensdag 12 mei 2010 10:18 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Stoer, hoor. Je weet wat m'n achternaam is.
Verraden is een groot woord. Maar wat is er de toegevoegde waarde van dat je mijn achternaam openbaart? Niet dat het wat uitmaakt; er bestaan tienduizenden Ali Sahin's, dus heel ver kom je niet als je het intikt op Google.quote:
Minder Oprah kijken schatquote:Op woensdag 12 mei 2010 10:24 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Verraden is een groot woord. Maar wat is er de toegevoegde waarde van dat je mijn achternaam openbaart? Niet dat het wat uitmaakt; er bestaan tienduizenden Ali Sahin's, dus heel ver kom je niet als je het intikt op Google.Toch vraag ik me af waarom je zo interessant doet in de trant van 'o, ik ken jou wel, hoor'.
Verder: leuk dat je m'n oude e-mailadres nog weet te herinneren.
Misschien omdat het vandaag 'officieel' de Dag van de Verpleging is.quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:26 schreef MrChill007 het volgende:
Jan-Peter deze ochtend aanwezig bij opening Dag van de Verpleging in Bronovo ziekenhuis. Sabine is er ook
Sinds wanneer schrijf je ''dag'' midden in een zin met een hoofdletter?
En begint hij niet met een hoofdletter D van Deze?
Hij begint ook allochtoon te worden.
Even serieus. Jij bent echt een fucking randdebiel.quote:
Haa. Jij heb een punt.quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:29 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Misschien omdat het vandaag 'officieel' de Dag van de Verpleging is.
''jij bent''quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:30 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Even serieus. Jij bent echt een fucking randdebiel.
Ali, heb jij nog wel momenten dat je realistisch bent? Ik denk dat jij DENKT dat je uniek bent. Ben je ook, maar zo stoer doen naar mij is nergens voor nodig. Ik heb ook gevoelens. Ook al noemt me pa me 10000000000 x op een dag hayvan.quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:33 schreef GenusButeo het volgende:
'Ik vind'. Het is geen mening.
Oké. Is goed.quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:36 schreef MrChill007 het volgende:
[..]
Ali, heb jij nog wel momenten dat je realistisch bent? Ik denk dat jij DENKT dat je uniek bent. Ben je ook, maar zo stoer doen naar mij is nergens voor nodig. Ik heb ook gevoelens. Ook al noemt me pa me 10000000000 x op een dag hayvan.
Jawel hoor, op bepaalde vlakkenquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:02 schreef MrChill007 het volgende:
[..]
Mens is mens.
Je gaat Obama toch ook niet meer vinden omdat hij president is?
Oei, dochter/moeder-fittie. Sterkte.quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:13 schreef Ayca het volgende:
Nou eigenlijk haat ik niet mezelf, maar mijn moeder mijmeer zeg ik niet
Ja oké, maar hij heeft geen meer waarde dan jou of mij of Ayça of Ali enzo.quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:18 schreef MrChill007 het volgende:
[ afbeelding ]
aHoaOuaOUaUOaouuoahuoaHUOaHOaOhaOHaOHoAHOAHUOaOUhaUOhaUOHuoaHUoAHUoAHOAOHAUOHAOhA
Doe niet zo overdreven.quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:18 schreef Rookert het volgende:
[..]
j4 m4aR wa4R0m d!3 h4At j0nGuHh kk m0nG0l
sory meneer de leraarrquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:20 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Doe niet zo overdreven.Dan is het niet meer overtuigend.
Da's beter. Hier en daar een cijfertje mag wel. Bijvoorbeeld: s0ry mener de l3eraarquote:
ja j3 doet nu wel of je de baas bent mar je bent ook maar gastje van internet ho0wrquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:23 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Da's beter. Hier en daar een cijfertje mag wel. Bijvoorbeeld: s0ry mener de l3eraar
quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:25 schreef Rookert het volgende:
[..]
ja j3 doet nu wel of je de baas bent mar je bent ook maar gastje van internet ho0wr
quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:25 schreef Rookert het volgende:
[..]
ja j3 doet nu wel of je de baas bent mar je bent ook maar gastje van internet ho0wr
Het poept.quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:28 schreef Ayca het volgende:![]()
Ik weet nog steeds niet wat die smiley moet voorstellen.
O.quote:
Want ik ben een grote lady gaga fan?quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:32 schreef Rookert het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/944481/e0c2a33c/paparazzi.html
Iets voor Ayça![]()
![]()
Toe maar. Goedemorgen.quote:
quote:
quote:
Tough luck, man.quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:35 schreef Rookert het volgende:
[..]
Dat is de enige reden om te kijken, shit
ejj :s wrm wijsig je me berigtquote:
Zeg je nu dat ik een slet ben?quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:43 schreef Rookert het volgende:
[..]
Zeg je nu dat je bent wat ik wil dat je bent?![]()
Slet
Ahhhh.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
Once upon a time there was an exclamation mark
Who did not want to be an exclamation mark
But just a vertical line with a dot underneath
quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:49 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ahhhh.
Hihi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:49 schreef Ayca het volgende:
[..]
Hihi.
Vanwaar die affectie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
Once upon a time there was an exclamation mark
Who did not want to be an exclamation mark
But just a vertical line with a dot underneath
Ik heb een ketting zaag.quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:02 schreef Rookert het volgende:
Ik ga maar eens een slot op mijn fiets bouwen ,tabee
Nee, nee, ik vraag me alleen af waarom ik het verdiend heb.quote:
Waarom sterven ze niet gewoon even snel, wat een plaag voor de mensheidquote:Op woensdag 12 mei 2010 10:55 schreef Rookert het volgende:
Serieus, wat voor mongolen komen op die bijeenkomsten af
Whehe.quote:Op woensdag 12 mei 2010 03:05 schreef PatrickHenry het volgende:
Ik zeg dat ja en als je niet luistert kanker ik gewoon een bom op je huis achterlijke anatolier!
Omdat je deze smiley postte:quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:26 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Nee, nee, ik vraag me alleen af waarom ik het verdiend heb.
¿quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:18 schreef MrChill007 het volgende:
Doen ze hier op Fok! aan een nickchange?
quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:32 schreef MrChill007 het volgende:
[..]
pff racisten!!
toch maar even proberen.
Ik ook niet.quote:
Wat?quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:35 schreef Bortecinem het volgende:
Omg, ik heb gewoon aan de binnenkant van mijn vingers?
Volgens mij vergeet je watquote:Op woensdag 12 mei 2010 12:35 schreef Bortecinem het volgende:
Omg, ik heb gewoon aan de binnenkant van mijn vingers?
quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:38 schreef Bortecinem het volgende:
Blaren ja.![]()
Ik type zo snel dat ik zelfs woorden vergeet.
Als je die jongeren dan ziet: Ze zien er niet uit als hoe ik zou denken dat een extremist eruit ziet.. Sterker nog, ze zien er hetzelfde uit als een typische Turkse/Marokkaanse jongen/bedekt meisje hier in Nederland. Dan vraag ik mij af; kan dat dan hier ook niet gebeurenquote:Op woensdag 12 mei 2010 12:30 schreef IHVK het volgende:
Duidelijk idioten. Bovendien geven dit soort mensen extreem-rechts meer voedingsbodem. Los van het feit dat het creeps zijn.
MrChill007 is geen correcte nick voor op zo site als Fok!quote:
Ja, ervan in je vingers krijgen lijkt ook mij geen pretje.quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:39 schreef Bortecinem het volgende:
Ja kindertjes, dat krijg je van al het harde werk.
quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:24 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ja, ervan in je vingers krijgen lijkt ook mij geen pretje.
Oh ja, het over hard werken hebben en om 12:39 vrij hebben.
quote:
Freudiaans.quote:
dat is wel een faal.quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:41 schreef IHVK het volgende:
Als kind ben ik trouwens een keer gevallen in een kuil die ik voor een ander had gegraven.
Wel een goed spreekwoord dus.
quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:17 schreef Bortecinem het volgende:
Damn, serieus, wat voor een kanker mongool ben je dan.
je zou haast denken: een sprookje.quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:18 schreef wikwakka2 het volgende:
Ziek hoor, die crash in Tripoli.
[ afbeelding ]
Zo, die wordt snel oud. Eerst was het nog een baby en daarna opeens acht jaarquote:Op woensdag 12 mei 2010 16:22 schreef MrChill007 het volgende:
[..]
je zou haast denken: een sprookje.
Kind van 10 jaar die het overleeft. Hééééél erg apart!
quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:28 schreef wikwakka2 het volgende:
[ afbeelding ]Vrede op aarde [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:24 schreef msnk het volgende:
[..]
Zo, die wordt snel oud. Eerst was het nog een baby en daarna opeens acht jaar
de fuckquote:
hèhèquote:Op woensdag 12 mei 2010 16:19 schreef Ayca het volgende:
Vroeger maakten wij ook altijd van die kuilen en dan bedekken met kranten en blaadjes enz![]()
quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:28 schreef wikwakka2 het volgende:
[ afbeelding ]Vrede op aarde [ afbeelding ]
En met een vergrootglas naar beestjes kijken als de zon scheenquote:Op woensdag 12 mei 2010 17:08 schreef IHVK het volgende:
[..]
hèhè
Deed je ook insecten in jampotjes enzo
Met gaten uiteraard.
Ik heb weleens een mier verbrand met een vergrootglas. Expresquote:Op woensdag 12 mei 2010 17:09 schreef Ayca het volgende:
[..]
En met een vergrootglas naar beestjes kijken als de zon scheen
Duh dat bedoel ik ookquote:Op woensdag 12 mei 2010 17:11 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik heb weleens een mier verbrand met een vergrootglas. Expres
Je verdiende loonquote:Op woensdag 12 mei 2010 17:13 schreef Ayca het volgende:
[..]
Duh dat bedoel ik ook
En fikkie stoken deden we ookmaar toen werden we een keer betrapt en moesten we nieuwe planten en bosjes aanbrengen
Lekker slimquote:Op woensdag 12 mei 2010 17:20 schreef wikwakka2 het volgende:
Wij hadden een keer een verdorde plant aangestoken met een gejatte aansteker. Bleek alles eromheen zo ontzettend droog te zijn dat de brand al gauw stevig uitbreidde en wij het zelf niet meer uit konden krijgen. Toen maar iemands ouders er bijgehaald die het met water uitmaakten
. Schrok me rot.
Ik heb er net 2 gegetenquote:Op woensdag 12 mei 2010 17:29 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ja
Die appelijsjes hadden ze vroeger ook, waren heerlijk, klein en maar 40 cent
Gekquote:Op woensdag 12 mei 2010 17:31 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik heb er net 2 gegetenik denk dat dat mijn avondeten is
Appelijsjes heb ik nooit gegeten
Hmmja niemand is thuis en er is niks thuis + ik heb geen zin om iets te makenquote:Op woensdag 12 mei 2010 17:32 schreef Rookert het volgende:
[..]
Gek
Die zijn ook voor jouw tijd, ik heb ze al 10 jaar niet op ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je caps stond aan. hihihiquote:Op woensdag 12 mei 2010 17:41 schreef Rookert het volgende:
I DO WHAT I WANT, I'M GONNA HAVE MY BABY.MY BABY WILL GET EVERYTHING IT NEEDS, BECAUSE I WIL GIVE IT TO HER. AND IF I DON'T HAVE THE MONEY FOR IT, I WILL SELL MY CLOTHES. AND I'VE GOT TONNES OF 'EM. SO MY MOMMA CA'NT SAY ANYTHING 'BOUT ME 'CAUSE I'M GONNA HAVE MY BABY.
Ja, ik dacht ook al... WTF lult hij.quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:50 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ehh, waar zie jij capslock?
En waarom zie jij het als enige, de rest niet volgens mij
Een overvaller.quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:48 schreef GenusButeo het volgende:
Wie is Nuretin Demir?
Ik las het al op GS, ja. Gezellig.quote:
Ja hequote:Op woensdag 12 mei 2010 17:51 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ja, ik dacht ook al... WTF lult hij.
Scheiße.quote:Fenerbahçe is hard op weg naar de achttiende Turkse titel in de historie. De ploeg van trainer Christoph Daum won zondag met 0-3 bij Ankaragücü en heeft met nog één wedstrijd te gaan een punt voorsprong op Bursaspor.
Fenerbahçe kan zich zondag bij winst op Trabzonspor verzekeren van het Turkse kampioenschap. Bursaspor ontvangt uittredend kampioen Besiktas.
Ik heb cam OP msn!!!!quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:18 schreef Bilmiyorem het volgende:
Eeeeey Manuel ik verveel me, wat te doen?
quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:35 schreef MrChill007 het volgende:
[..]
Selam, nbr?
http://www.dumpert.nl/med(...)uitsalade_maken.html
Is het alweer kut, of is het kutweer?quote:
Van Nieuwkerk die even de moraalridder uithangtquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:53 schreef Rookert het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)en_fuck_schelen.html
Wat vinden we ervan? Ik vind dat ie wel een punt heeft, het is alleen niet politiek correct
Ja, daar is ie wel goed inquote:Op woensdag 12 mei 2010 23:59 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Van Nieuwkerk die even de moraalridder uithangt.
Zat net naar de herhaling te kijken en euh ja... De reactie van Mathijs vond ik echt walgelijk "Ja maar wat zeg je nu Hugo". TYFT OPquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:53 schreef Rookert het volgende:
Wat vinden we ervan? Ik vind dat ie wel een punt heeft, het is alleen niet politiek correct
Waar blijven de eerste grapjes?quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:53 schreef Rookert het volgende:
iddquote:Op donderdag 13 mei 2010 00:27 schreef msnk het volgende:
[..]
Zat net naar de herhaling te kijken en euh ja... De reactie van Mathijs vond ik echt walgelijk "Ja maar wat zeg je nu Hugo". TYFT OPHij heeft toch gelijk, niet iedereen hoeft te caren.
Het kwam echt zo gespeeld en gemaakt verontwaardigd over, niet normaalquote:Op donderdag 13 mei 2010 00:27 schreef msnk het volgende:
[..]
Zat net naar de herhaling te kijken en euh ja... De reactie van Mathijs vond ik echt walgelijk "Ja maar wat zeg je nu Hugo". TYFT OPHij heeft toch gelijk, niet iedereen hoeft te caren.
FOK! en iets missen, kan niet hequote:Op donderdag 13 mei 2010 10:16 schreef maartjeh het volgende:
Ik heb gewoon bijna 2 hele topics gemist.
Verklaart weer al die mooie auto's op de weg daar.quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:01 schreef wikwakka2 het volgende:
http://www.economist.com/daily/chartgallery/displayStory.cfm?story_id=16102798&fsrc=scn/fb/wl/dc/italycars
Italië
Je hebt niks gemist..quote:Op donderdag 13 mei 2010 10:16 schreef maartjeh het volgende:
Telegraaf met extra gratis editiequote:Op donderdag 13 mei 2010 11:36 schreef IHVK het volgende:
De Telegraaf die met een extra vliegramp editie komt
Holy fuckquote:Op donderdag 13 mei 2010 11:01 schreef wikwakka2 het volgende:
http://www.economist.com/daily/chartgallery/displayStory.cfm?story_id=16102798&fsrc=scn/fb/wl/dc/italycars
Italië
rita verdonk is een blaat praterquote:Op donderdag 13 mei 2010 12:24 schreef IHVK het volgende:
Ik ging echt stuk op het einde.
Dit is een parodie voor de duidelijkheid.
Ja, zelfvertrouwen heeft ze wel, alleen ze bakt het op de verkeerde manierquote:Op donderdag 13 mei 2010 12:28 schreef wikwakka2 het volgende:
Alleen al die manier van spreken van Rita.
Leerzuh!quote:Op donderdag 13 mei 2010 14:17 schreef EchoAlpha het volgende:
Ok tijd om keihard te gaan leren aan geschiedenis![]()
Tot vanavond/vannacht misschien
OH NEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111111quote:Op donderdag 13 mei 2010 10:16 schreef maartjeh het volgende:
Volgens mij mist niemand hier ooit wat.quote:
Ik denk dat de meeste mensen hier wel een leven missen iedereen hier wel een leven mist.quote:Op donderdag 13 mei 2010 15:19 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Volgens mij mist niemand hier ooit wat.
quote:Op donderdag 13 mei 2010 15:19 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
OH NEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111111
Je bent zo lief, waar heb ik dit aan verdiend?quote:
De totaal misplaatste Turkse superioriteit komt weer naar boven hoorquote:Op donderdag 13 mei 2010 15:31 schreef EchoAlpha het volgende:
waarom is de nederlandse geschiedenis zooooooo saaaaaiii
quote:Op donderdag 13 mei 2010 15:21 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste mensen hier wel een leven missen iedereen hier wel een leven mist.
leren jijquote:Op donderdag 13 mei 2010 15:31 schreef EchoAlpha het volgende:
waarom is de nederlandse geschiedenis zooooooo saaaaaiii
Wtfquote:Op donderdag 13 mei 2010 15:43 schreef msnk het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.
12 april om 14:05 na lunch?
Een leven vinden?quote:
Hansie told me.quote:Op donderdag 13 mei 2010 15:44 schreef Rookert het volgende:
[..]
Wtf![]()
13 april om 11:32:42 uur![]()
Hoe schat je dat zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |