quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Nee, joh. Wij zijn niet weg te slaan.quote:Op woensdag 12 mei 2010 09:04 schreef Rookert het volgende:
Ik dacht al dat ze allemaal terug waren naar Marokko
Bijna klaar.quote:
Debiel.quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 09:09 schreef GenusButeo het volgende:
ONZ / Probleem met mijn Turk
ONZ / Probleem met mijn Nederlander
quote:Op woensdag 12 mei 2010 09:03 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
kkrascist
Ben ik het waard dat je rest van je leven gaat creperen in bajes?quote:Op woensdag 12 mei 2010 03:05 schreef PatrickHenry het volgende:
[..]
Ik zeg dat ja en als je niet luistert kanker ik gewoon een bom op je huis achterlijke anatolier!
Het heeft bij mij in ieder geval voor dat welbekende griepgevoel gezorgdquote:
Lijkt wel of er een nieuwe tijdperk is aangebroken :/ het is fucking lente.quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:08 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het heeft bij mij in ieder geval voor dat welbekende griepgevoel gezorgd.
Stoer, hoor. Je weet wat m'n achternaam is.quote:
Je msn verraad jequote:Op woensdag 12 mei 2010 10:18 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Stoer, hoor. Je weet wat m'n achternaam is.
Verraden is een groot woord. Maar wat is er de toegevoegde waarde van dat je mijn achternaam openbaart? Niet dat het wat uitmaakt; er bestaan tienduizenden Ali Sahin's, dus heel ver kom je niet als je het intikt op Google.quote:
Minder Oprah kijken schatquote:Op woensdag 12 mei 2010 10:24 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Verraden is een groot woord. Maar wat is er de toegevoegde waarde van dat je mijn achternaam openbaart? Niet dat het wat uitmaakt; er bestaan tienduizenden Ali Sahin's, dus heel ver kom je niet als je het intikt op Google.Toch vraag ik me af waarom je zo interessant doet in de trant van 'o, ik ken jou wel, hoor'.
Verder: leuk dat je m'n oude e-mailadres nog weet te herinneren.
Misschien omdat het vandaag 'officieel' de Dag van de Verpleging is.quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:26 schreef MrChill007 het volgende:
Jan-Peter deze ochtend aanwezig bij opening Dag van de Verpleging in Bronovo ziekenhuis. Sabine is er ook
Sinds wanneer schrijf je ''dag'' midden in een zin met een hoofdletter?
En begint hij niet met een hoofdletter D van Deze?
Hij begint ook allochtoon te worden.
Even serieus. Jij bent echt een fucking randdebiel.quote:
Haa. Jij heb een punt.quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:29 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Misschien omdat het vandaag 'officieel' de Dag van de Verpleging is.
''jij bent''quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:30 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Even serieus. Jij bent echt een fucking randdebiel.
Ali, heb jij nog wel momenten dat je realistisch bent? Ik denk dat jij DENKT dat je uniek bent. Ben je ook, maar zo stoer doen naar mij is nergens voor nodig. Ik heb ook gevoelens. Ook al noemt me pa me 10000000000 x op een dag hayvan.quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:33 schreef GenusButeo het volgende:
'Ik vind'. Het is geen mening.
Oké. Is goed.quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:36 schreef MrChill007 het volgende:
[..]
Ali, heb jij nog wel momenten dat je realistisch bent? Ik denk dat jij DENKT dat je uniek bent. Ben je ook, maar zo stoer doen naar mij is nergens voor nodig. Ik heb ook gevoelens. Ook al noemt me pa me 10000000000 x op een dag hayvan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |