abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 13 mei 2010 @ 14:52:52 #151
5428 crew  miss_sly
pi_81381066
Senna krijgt hetzelfde als Lente, behalve ook nog een boterham 's ochtends na de ochtendvoeding

Leuk, zwemmen en uitgeput daarna he
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_81381095
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 13:22 schreef Groofsken het volgende:

[..]

Zoethouden klinkt zo stom, vind ik. Als jet het ziet als gewoon een extra eetmoment. S eet ook altijd rond 15.00uur nog het een en ander: yoghurt en een koekje, of een cracker met smeerkaas, of een appel uit het handje. je kunt dat zoethouden noemen tot het avondeten, of gewoon als tussendoortje zien. Of zie ik het helemaal verkeerd? Ze eet trouwens boterhammen zo tegen twaalven en avondeten rond 17.30uur. Ik zou dat een lange ruk vinden zonder eten tussendoor.
Ik vind het heel logisch dat een kind regelmatig iets tussendoor eet. Ik eet zelf ook elke 2 uur. Ik begrijp niet helemaal waarom mijn neefje bijvoorbeeld om 16:00 uur niet iets meer krijgt zodat hij het makkelijker uithoudt tot het avondeten om 18:00 uur. Dat lijkt nu best wel vaak een worsteling. Als hij nou zijn avondeten moeilijker zou eten als hij iets meer substantieels kreeg dan begreep ik het wel.

Mijn neefje is trouwens al 1 geweest.

[ Bericht 2% gewijzigd door Claudia_x op 13-05-2010 15:04:43 ]
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_81382084
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 14:00 schreef Groofsken het volgende:
Pfff, het is maar goed dat ik gewoon geen bal weet van suiker, calorieën, vezels en koolhydraten.

Ik kook vers, geef weinig koekjes en vooralsnog geen snoep, voeg geen suiker en zout toe, en dan moet het maar goed zijn hoor.
Mag ik me hierbij aansluiten? Ik vind het behoorlijk oninteressant wat Thijs aan koolhydraten etc binnenkrijgt. Hij eet zoutarm, krijgt geen 'zichtbare suiker' en doet het prima.

Er zullen vast mensen zijn die ervan gruwelen dat Thijs na het brood een beker vruchtensap of dixap krijgt, so be it. Om nog maar te zwijgen van die paar door ons afgesabbelde patatjes die hij krijgt als wij zo af en toe eens bij de Mac zitten.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_81382108
En aan zoethouden doe ik eigenlijk niet... Thijs slaapt van fruit - brood en van koekje - warm eten
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
  donderdag 13 mei 2010 @ 15:40:09 #155
100412 mefke79
komt goed!
pi_81382360
Ssserpente, Driekus zwemt als de beste, maar zijn mond echt dicht doen onder water, nuh. Wel slikt ie het water niet in en ademt ie ook niet onder water. Maar mondje dicht is te veel gevraagd. Vond ze het onder water gaan wel leuk? Driekus maak je tegenwoordig niet meer blij met een keertje kopje onder. Die gooit zijn eigen gezicht onder water en doet het ook weer omhoog. En zelf draaien van rug naar buik met bandjes aan.

Over het eten, ik weeg het nooit en doe het op gevoel. Heb wel het idee dat meneer nu iets minder eet dan een week of drie geleden, maar toen at ie ook wel heel veel. Tussendoortjes zijn hier eigenlijk altijd fruit.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_81385966
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 15:40 schreef mefke79 het volgende:
Ssserpente, Driekus zwemt als de beste, maar zijn mond echt dicht doen onder water, nuh. Wel slikt ie het water niet in en ademt ie ook niet onder water. Maar mondje dicht is te veel gevraagd. Vond ze het onder water gaan wel leuk? Driekus maak je tegenwoordig niet meer blij met een keertje kopje onder. Die gooit zijn eigen gezicht onder water en doet het ook weer omhoog. En zelf draaien van rug naar buik met bandjes aan.

Over het eten, ik weeg het nooit en doe het op gevoel. Heb wel het idee dat meneer nu iets minder eet dan een week of drie geleden, maar toen at ie ook wel heel veel. Tussendoortjes zijn hier eigenlijk altijd fruit.
O ja, bandjes, die hadden we ook wel kunnen proberen. we hebben nu zo'n babyband gekocht, maar daar is nog veel te klein voor. Ze zit er wel recht en stevig in, maar dat zitvlak zit veel diep, zeg maar. D'r koppie komt maar net boven die band uit.

Ik weet niet wat ze verder van onder water gaan vindt. Ze ademt gewoon door en stikt dan de moord natuurlijk, dus erg lang en vaak heb ik het niet geprobeerd.

Zat er ook aan te denken om Lente ook 's ochtends een boterham te geven. Dan heeft ze dat pyjamapapje misschien niet eens meer nodig omdat ze dan overdag wat meer binnenkrijgt. Maar dan moet ik nog vroeger m'n bed uit. En ik ben al zo'n zonnetje 's ochtends... Blegh. Maar goed, het zal er toch een keer van moeten komen...
pi_81386559
Hoeveel slapen jullie kindjes trouwens? Lente al een week of twee maar een uurtje per dag. Ze is niet chagrijnig verder en heeft ook echt geen behoefte aan meer, maar vind het wel erg weinig. Ze gaat rond 1930 uur naar bed, krijgt 's ochtends rond 0700 uur een voeding en dan slapen we samen nog tot een uue of 0900.

Op het kdv slaapt ze trouwens wel meer.
pi_81386992
5 uren (3 + 2)
pi_81387375
Maar Thijs is een slaapkop!
pi_81387494
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 18:01 schreef Ssserpente het volgende:
Maar Thijs is een slaapkop!
Voor mij is dat normaal..... Ik weet niet wat gemiddeld is, maar Thijs zal dat gemiddelde wel omhoog halen
pi_81387597
Haha, ik denk het ook. Thijs slaapt 's ochtends toch ook zo lekker uit altijd? Lente was altijd al voor zessen wakker, maar Linda heeft me op het idee gebracht op d'r minimaal tot zeven uur te laten liggen. En waarempel, het heeft geholpen. Ze slaapt nu uit zichzelf 'uit' tot zeven uur.
pi_81387697
Ssserpente, hier ook meestal een uurtje per dag. Soms ietsje langer. Maar altijd maar één slaapje tegenwoordig.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_81388451
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 18:08 schreef Ssserpente het volgende:
Haha, ik denk het ook. Thijs slaapt 's ochtends toch ook zo lekker uit altijd? Lente was altijd al voor zessen wakker, maar Linda heeft me op het idee gebracht op d'r minimaal tot zeven uur te laten liggen. En waarempel, het heeft geholpen. Ze slaapt nu uit zichzelf 'uit' tot zeven uur.
Graag gedaan

Leuk en gezellig, zo'n baby, maar mn nachtrust is me ook wat waard. Voor nachtvoedingen ed. ging ik er op ieder tijdstip uit, maar die heeft ze nu al 4 maanden niet meer. Als ze voor 7en wakker is, krijgt ze een speen. En ja, heel flauw, ook als het om 5 voor 7 is. Anders weet ik precies hoe het gaat, 5 voor 7 wordt 10 voor 7 enz. enz.

Mar dat vroeg je niet Vandaag was wel een extreme dag qua slapen, maar ging zo:
08:15-10:00
11:15-13:00
15:00-15:30
16:20-16:50
en nu ligt ze er alweer in.

Normaal is het ong:
07:45-09:00
11:15-12:00
15:00-16:00
Kan afwijken, maar de lengte blijft ongeveer gelijk. Bedtijd valt hier meestal tussen 18:00 en 20:00, maar over het algemeen zo rond half 7
Lotte!
Noah!
pi_81388580
Claudia en Ivan, welkom in het lijstje
Oeke, wat je zegt over het verhuizen naar het volgende topic, dat heb ik ook hoor. Denk dat ik gewoon stiekem nog even hier blijf plakken na Graeme zn verjaardag

Graeme slaapt overdag meestal 2 keer 2 uur. Maar soms is het ook 2 keer 1 uur of 3 keer 1 uur. Hij gaat tussen 18.00 en 19.00 naar bed en dan slaapt ie ongeveer tot 8.30.
Vandaag ging het trouwens veel beter met hem, de koorts was weg. Hij is wel heel verkouden, snotneusje en hoesten/schor. Nu had hij net wel weer iets verhoging en dronk ook voor het eerst sinds hele lange tijd zijn fles niet helemaal leeg
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_81388757
Pasen en pinksteren vallen vanaf vandaag op één dag.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_81388810
Voor de duidelijkheid, aan de andere kant zit ik
pi_81388857
Krijg nou tieten!
pi_81388929
Ja zeg dat wel. En ook gewoon zonder aarzelen, alsof ze nooit anders gedaan heeft. Ik zat haar pap te voeren met een lepeltje en ze zat vreselijk te mieren. Ik zei tegen B.:"Zal ik het voor de gein in een fles met een papspeen doen?"

En ze dronk gewoon als een bezetene
  donderdag 13 mei 2010 @ 18:46:24 #169
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_81388939
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 18:42 schreef Sorbootje het volgende:
Voor de duidelijkheid, aan de andere kant zit ik

ongelofelijk!!!

wat goehoed!!!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_81388962
Ik denk dat het is wat Oeke een keer zei. Zo in de kinderstoel staat het zo ver van BV af dat het gewoon 'eten' is.
pi_81388991
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 18:41 schreef Sorbootje het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Gelukkig staat dr middle-name al op dr slab

Kleine grapjas
Lotte!
Noah!
pi_81389085
Vreselijk ding die slab... maar wel handig én toepasselijk
pi_81390152
Ik heb een filmpje gemaakt van het schudden met z'n hoofd (al doet hij het hier niet zo heel erg). Toen ik filmde was hij behoorlijk moe aan het worden en ging hij meteen naar bed. Ik vind het toch best eng.

pi_81390331
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 19:20 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb een filmpje gemaakt van het schudden met z'n hoofd (al doet hij het hier niet zo heel erg). Toen ik filmde was hij behoorlijk moe aan het worden en ging hij meteen naar bed. Ik vind het toch best eng.

Zoals Lotte deed inderdaad. Alhoewel ze het meestal deed als ze lag. Komt goed
Lotte!
Noah!
pi_81390408
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 18:41 schreef Sorbootje het volgende:
SPOILER

!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')