Ik vind het heel logisch dat een kind regelmatig iets tussendoor eet. Ik eet zelf ook elke 2 uur. Ik begrijp niet helemaal waarom mijn neefje bijvoorbeeld om 16:00 uur niet iets meer krijgt zodat hij het makkelijker uithoudt tot het avondeten om 18:00 uur. Dat lijkt nu best wel vaak een worsteling. Als hij nou zijn avondeten moeilijker zou eten als hij iets meer substantieels kreeg dan begreep ik het wel.quote:Op donderdag 13 mei 2010 13:22 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Zoethouden klinkt zo stom, vind ik. Als jet het ziet als gewoon een extra eetmoment. S eet ook altijd rond 15.00uur nog het een en ander: yoghurt en een koekje, of een cracker met smeerkaas, of een appel uit het handje. je kunt dat zoethouden noemen tot het avondeten, of gewoon als tussendoortje zien. Of zie ik het helemaal verkeerd? Ze eet trouwens boterhammen zo tegen twaalven en avondeten rond 17.30uur. Ik zou dat een lange ruk vinden zonder eten tussendoor.
Mag ik me hierbij aansluiten? Ik vind het behoorlijk oninteressant wat Thijs aan koolhydraten etc binnenkrijgt. Hij eet zoutarm, krijgt geen 'zichtbare suiker' en doet het prima.quote:Op donderdag 13 mei 2010 14:00 schreef Groofsken het volgende:
Pfff, het is maar goed dat ik gewoon geen bal weet van suiker, calorieën, vezels en koolhydraten.
Ik kook vers, geef weinig koekjes en vooralsnog geen snoep, voeg geen suiker en zout toe, en dan moet het maar goed zijn hoor.
O ja, bandjes, die hadden we ook wel kunnen proberen. we hebben nu zo'n babyband gekocht, maar daar is nog veel te klein voor. Ze zit er wel recht en stevig in, maar dat zitvlak zit veel diep, zeg maar. D'r koppie komt maar net boven die band uit.quote:Op donderdag 13 mei 2010 15:40 schreef mefke79 het volgende:
Ssserpente, Driekus zwemt als de beste, maar zijn mond echt dicht doen onder water, nuh. Wel slikt ie het water niet in en ademt ie ook niet onder water. Maar mondje dicht is te veel gevraagd. Vond ze het onder water gaan wel leuk? Driekus maak je tegenwoordig niet meer blij met een keertje kopje onder. Die gooit zijn eigen gezicht onder water en doet het ook weer omhoog. En zelf draaien van rug naar buik met bandjes aan.
Over het eten, ik weeg het nooit en doe het op gevoel. Heb wel het idee dat meneer nu iets minder eet dan een week of drie geleden, maar toen at ie ook wel heel veel. Tussendoortjes zijn hier eigenlijk altijd fruit.
Voor mij is dat normaal..... Ik weet niet wat gemiddeld is, maar Thijs zal dat gemiddelde wel omhoog halenquote:
Graag gedaanquote:Op donderdag 13 mei 2010 18:08 schreef Ssserpente het volgende:
Haha, ik denk het ook. Thijs slaapt 's ochtends toch ook zo lekker uit altijd? Lente was altijd al voor zessen wakker, maar Linda heeft me op het idee gebracht op d'r minimaal tot zeven uur te laten liggen. En waarempel, het heeft geholpen. Ze slaapt nu uit zichzelf 'uit' tot zeven uur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:42 schreef Sorbootje het volgende:
Voor de duidelijkheid, aan de andere kant zit ik
quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:41 schreef Sorbootje het volgende:
Pasen en pinksteren vallen vanaf vandaag op één dag.Gelukkig staat dr middle-name al op dr slabSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kleine grapjas
Lotte!
Noah!
quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:20 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb een filmpje gemaakt van het schudden met z'n hoofd (al doet hij het hier niet zo heel erg). Toen ik filmde was hij behoorlijk moe aan het worden en ging hij meteen naar bed. Ik vind het toch best eng.![]()
quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:41 schreef Sorbootje het volgende:
Pasen en pinksteren vallen vanaf vandaag op één dag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
Ik vind jullie geruststelling heel fijn om te horen! Ik zal het filmpje volgende week wel even op het CB laten zien voor de zekerheid.quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:25 schreef Linda2205 het volgende:
[..]Zoals Lotte deed inderdaad. Alhoewel ze het meestal deed als ze lag. Komt goed
Ja, tot 8 uur/half 9. En vanochtend tot 11:15.... de mafkees!quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:08 schreef Ssserpente het volgende:
Haha, ik denk het ook. Thijs slaapt 's ochtends toch ook zo lekker uit altijd? Lente was altijd al voor zessen wakker, maar Linda heeft me op het idee gebracht op d'r minimaal tot zeven uur te laten liggen. En waarempel, het heeft geholpen. Ze slaapt nu uit zichzelf 'uit' tot zeven uur.
Ik heb het er toentertijd ook met meedere mensen over gehad omdat ik het zo raar vond. Troel vertelde me dat het bij haar kinderen een teken van vermoeidheid is. Ruben (hij is 3 geloof ik) doet het nog steeds bij het naar bed gaanquote:Op donderdag 13 mei 2010 19:28 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik vind jullie geruststelling heel fijn om te horen! Ik zal het filmpje volgende week wel even op het CB laten zien voor de zekerheid.
Ik heb er net op zitten googelen (normaal gesproken vermijd ik dat omdat je ook vervelende dingen tegen kunt komen), maar dat heb ik inderdaad ook gevonden. Veel baby's schijnen het te doen en de oorzaak is niet helemaal duidelijk. Soms blijven kinderen het doen, met name om in slaap te komen. Zelfs sommige volwassenen doen het.quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:32 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Ik heb het er toentertijd ook met meedere mensen over gehad omdat ik het zo raar vond. Troel vertelde me dat het bij haar kinderen een teken van vermoeidheid is. Ruben (hij is 3 geloof ik) doet het nog steeds bij het naar bed gaan
3 zelfs.quote:Op donderdag 13 mei 2010 20:53 schreef Ssserpente het volgende:
Hm, alleen Willow heeft nog maar één slaapje dus. Graeme slaapt ook nog best wat en Lotte doet dus ook nog twee slaapjes overdag.
Ik heb Lente net in bed gelegd. Maar ze ligt nog op d'r kop te keten. Vanmiddag na het zwemmen heeft ze een uurtje geslapen. Ik wil zelf naar bed.
Ik had het ochtendslaapje niet meegerekend.quote:Op donderdag 13 mei 2010 20:54 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
3 zelfs.
Is N. er niet, dat jij alvast op bed kan liggen?
We gaan maar gewoon héél voorzichtig oefenen met één papfles. En wie weet wat ze nog meer uit gaat vreten!quote:Op donderdag 13 mei 2010 20:00 schreef Twinkly het volgende:![]()
![]()
![]()
ISABEAUTJE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat goed!! Wat super zeg, nu zal het voeden op de opvang of als jij weg bent zoveel makkelijk gaan, wat relaxed!!
Claudia dat is precies wat Linde deed en Esmee doet als ze moe zijn. Bij Linde maakten we ons er ook ongerust over, maar er bleek dus niks aan de hand te zijnquote:Op donderdag 13 mei 2010 19:20 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb een filmpje gemaakt van het schudden met z'n hoofd (al doet hij het hier niet zo heel erg). Toen ik filmde was hij behoorlijk moe aan het worden en ging hij meteen naar bed. Ik vind het toch best eng.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |