Ik las het. Geez..quote:Op donderdag 13 mei 2010 13:40 schreef laforest het volgende:
[..]
Ja overleden met haar zoontje. vliegramp in Tripoli.
Wel kontje afvegen he?quote:
Beter dat dan depriquote:Op donderdag 13 mei 2010 17:36 schreef 8108139dpths het volgende:
omgvolgens mij ben ik een beetje melig
![]()
![]()
Je kunt ook uitrusten zonder te stervenquote:Op donderdag 13 mei 2010 20:19 schreef carla_ het volgende:
ik zit er had aan te denken om een end aan mijn leven te maken ben het f*cken moe van dit leven
Hoe droogquote:Op donderdag 13 mei 2010 20:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je kunt ook uitrusten zonder te sterven
Oh dat is wel even lekkerquote:Op vrijdag 14 mei 2010 05:47 schreef heavenstar het volgende:
Zwaar dag voor de boeg maar morgen weekend en als het zo doorgaat hoef ik niet te werken....dus voel me goed...![]()
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 07:13 schreef laforest het volgende:
Ja ik voel me een stuk beter.
Helaas geen vakantie in Juli maar wel Augustuswoeiiiiiiiiiiiii
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:46 schreef 8108139dpths het volgende:
Ik heb een onverwachte vrije dag!![]()
![]()
Ik ga me vandaag prima vermaken met herrie (muziek) maken, beetje Fok!en...![]()
![]()
... eens kijken of ik misschien zelfs nog een nummer kan schrijven, dat zou helemaal gaaf zijn.
Iets andersquote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:53 schreef candygirl het volgende:
Op naar de kapper!!!! wil iets heel anders en eigenlijk ook weer niet!
Wat moet ik nu...
Het is echt leuk geworden ,de lengte en kleur gehouden maar heel veel laagjes en leuke pony , ben er blij meequote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:53 schreef candygirl het volgende:
Op naar de kapper!!!! wil iets heel anders en eigenlijk ook weer niet!
Wat moet ik nu...
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:11 schreef candygirl het volgende:
[..]
Het is echt leuk geworden ,de lengte en kleur gehouden maar heel veel laagjes en leuke pony , ben er blij mee
Niet eens zo'n slecht plan eigenlijkquote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:36 schreef Houniet het volgende:
Vanavond maar eens een weekend weg.
datquote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:40 schreef Sistyria het volgende:
sigh... Waarom gaat nu nooit eens wat goed
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:22 schreef laforest het volgende:
Goed
Ik ben klaar met zwakke, onzekere, "needy" vrouwen.
De storm is weer wat gaan liggen, maar ik heb nog steeds geen idee wat ik ga doen dit weekendquote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:00 schreef Thrackan het volgende:
Zo, en toen wist ik even niet meer hoe ik dit weekend door ga komen
same here , maar ik doe het ook echt nietquote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:43 schreef larry_flynt het volgende:
Moet eigenlijk zeer veel voor de studie doen, maar ik kan me er niet toe zetten....
Goed bezigquote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:22 schreef laforest het volgende:
Goed
Ik ben klaar met zwakke, onzekere, "needy" vrouwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |