abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82080809
whehe geniaal
pi_82080979
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 23:00 schreef MarkoAlmelo het volgende:
whehe geniaal
Mja, achteraf wou hij alleen maar wat vegetarisch
Brutal. Fucking. Metal.
pi_82081550
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 23:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Mja, achteraf wou hij alleen maar wat vegetarisch
Wel een gepaste opmerking uiteraard.
Zal ik vast de politie bellen

Bij ons is onze voorraad de laatste tijd kut. We hebben een nieuwe 1e assistent en alleen hij wil de bestelling nog maken. Ik heb heel wat OZ'tjes gereden deze week.. Voor de gekste dingen

Vanaf 13 juni hebben wij MLS levering op zondagochtend. Dan heb ik ook vroeg, met 5 man
pi_82081773
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 23:13 schreef Yannick567 het volgende:

[..]

Wel een gepaste opmerking uiteraard.
Zal ik vast de politie bellen

Bij ons is onze voorraad de laatste tijd kut. We hebben een nieuwe 1e assistent en alleen hij wil de bestelling nog maken. Ik heb heel wat OZ'tjes gereden deze week.. Voor de gekste dingen

Vanaf 13 juni hebben wij MLS levering op zondagochtend. Dan heb ik ook vroeg, met 5 man
Het is ook de manier waarop je het zegt hè
Brutal. Fucking. Metal.
  zaterdag 29 mei 2010 @ 23:25:43 #255
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_82082219
Bij ons is de bestelling echt heel wisselend, ben blij dat ik het niet hoef te regelen verder OZ'tjes zijn bij ons een stuk makkelijker, gewoon 3 minuten lopen ofzo
Here you leave today and enter the world of yesterday, tomorrow and fantasy
- Walt Disney
pi_82082880
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 23:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Het is ook de manier waarop je het zegt hè
Zeker, zolang je de humor er maar van inziet op zulke momenten is het goed

Bij is de dichtsbijzijnde OZ 5 minuten met de auto. Over de snelweg. Binnendoor 15 minuten
  zondag 30 mei 2010 @ 00:31:18 #257
175369 Studiotje
Kleuterjuf
pi_82085976
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 20:45 schreef Yannick567 het volgende:
Allemaal applaus, Studiotje heeft contractverlening gehad. Wanneer trakteer je in je restaurant ons op een happymeal?

En toch blijft 't kut
pi_82095534
wees blij dat hij verlengd is, ze wilden die van mij niet verlengen (voor 10 dagen en dan ga ik tot 1 september naar een festival om te werken). Dinsdag de laatste dag . Oja ik mocht wel terug komen maar ze wisten dan niet of er plek was XD. Ik zal wel te duur zijn met andere woorden, dat was iemand van 27 ook die minimumloon zou verdienen.
pi_82125314
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 02:18 schreef Battlefan het volgende:
Dus bij een groot Big Mac menu met een flurry er bij krijg je dus een extragratis hamburger

Vind de campagnefolder wat minder overzichtelijk dan de oude
[..]

Nee sorry Als ik iets definitiefs weet dan hoor je het wel
Let me know.
Op zondag 29 augustus 2010 14:03 schreef Mirel het volgende:
Wat is die Jetfly toch een aardige jongeman.
pi_82128477
naar mijn idee krijg je bij elk groot menu 1 sticker, bij 8 een gratis tasty, sensation, dutch deluxe 6 een QP fishfilet of een chicken, en bij 4 een gratis HB of CB.

vaga actie
  maandag 31 mei 2010 @ 03:52:36 #261
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_82130652
Hangt er vanaf wat voor een groot menu je neemt, als je een groot big mac menu met cola hebt dan zijn het er 3, neem je een groot mcchicken menu met een flesje water dan heb je er 1

Stickers zitten ook op de salad shakers en op de flurry bekers
- Walt Disney
  maandag 31 mei 2010 @ 09:52:42 #262
293215 mstyle
Ik trok een streep...
pi_82133185
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 22:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]
aan de counter, komt er zo'n vent die zegt; 'ik ga heel lastig doen', waarop ik hem vroeg of ik de politie vast moest bellen

Wahahahahahaha GENIAAL
  maandag 31 mei 2010 @ 10:01:00 #263
293215 mstyle
Ik trok een streep...
pi_82133368
Zaterdag weer dikke elende... We 'HADDEN' drie sluiters incl. Manager. één sluiter vond het nodig om niet te komen dus hadden we er twee. Nog andere sluiters proberen te regelen -uit onze andere restaurants-, is niet gelukt.

Afijn de hele avond heel erg druk komt er op een gegeven moment een groep van zo'n dertig a veertig man binnen zetten. Straal maar dan ook straal bezopen. Allemaal gillen. Een kippenhok was er helemaal niks bij. Zelfs onze vrouwelijke manager wist er geen raad mee
Gelukkig liep een collega manager langs [die was ook aan t stappen] en heeft toen in zijn uitgaanskleding lopen nabrengen en kassa gepakt.... Tevens was hij zo bijdehand om onze securityman die er altijd op vrijdagavond staat ff te bellen. Toen keerde de rust weer weder... Laatste trein gemist dus mocht weer 15 km. fietsen

Nog een leuke bestelling aan de bin: "Jantje" mag ik één ijshoorn a.u.b.? Ik loop naar het frietstation.... en zie een manager kijken toen d8 ik wtf bestelde ik net
pi_82134411
Wij hadden het gisteren allemachtig druk, flurry's waren uitverkocht, 3 ladewissels gehad omdat ze volzaten
Brutal. Fucking. Metal.
pi_82139257
quote:
Op maandag 31 mei 2010 10:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wij hadden het gisteren allemachtig druk, flurry's waren uitverkocht, 3 ladewissels gehad omdat ze volzaten
Wij hebben ook wle eens gehad dat flurrybekers en deksels opwaren.
Verder getapt in een kleine beker, ongeveer halfvol op flurryformaat met een frisdeksel en dan maar mixen

Gister had ik een man aan de kassa die wou een flurry kitkat met chocoladesaus. Ik maakte hem duidelijk dat dat niet mocht wegens regels enzo, hij helemaal moeilijk doen en discussie van hier tot tokio aangaan, diep beledigd wastie. Manager naast mij vroeg wat er aan de hand was toen hij weg was, bleek dat hij zelf bij onze franchise had gewerkt in een ander filiaal. Kneusje
  maandag 31 mei 2010 @ 13:21:33 #266
175369 Studiotje
Kleuterjuf
pi_82140215
quote:
Op maandag 31 mei 2010 12:56 schreef Yannick567 het volgende:

[..]

Wij hebben ook wle eens gehad dat flurrybekers en deksels opwaren.
Verder getapt in een kleine beker, ongeveer halfvol op flurryformaat met een frisdeksel en dan maar mixen

Gister had ik een man aan de kassa die wou een flurry kitkat met chocoladesaus. Ik maakte hem duidelijk dat dat niet mocht wegens regels enzo, hij helemaal moeilijk doen en discussie van hier tot tokio aangaan, diep beledigd wastie. Manager naast mij vroeg wat er aan de hand was toen hij weg was, bleek dat hij zelf bij onze franchise had gewerkt in een ander filiaal. Kneusje

Dat zijn leuke dingen, mensen die de standaard recepten veranderen Sundae Caramel en Chocolade door elkaar gemixt, McFlurry KitKat met M&M's en chocolade saus, Big mac met Tasty saus of Tasty met big mac saus..

van het weekend had ik een oud vrouwtje, die wou een Happymeal met een kroket er in, legde uit dat het niet kan maar wel als de kroket er lost bij nam, vond ze niet kunnen want klant is koning .

dus, nieuw soort actie met gratis burgers? Gaat de Franchise leuk vinden, die heeft totaal niks met het woord gratis
pi_82140465
quote:
Op maandag 31 mei 2010 13:21 schreef Studiotje het volgende:

[..]

Dat zijn leuke dingen, mensen die de standaard recepten veranderen Sundae Caramel en Chocolade door elkaar gemixt, McFlurry KitKat met M&M's en chocolade saus, Big mac met Tasty saus of Tasty met big mac saus..

van het weekend had ik een oud vrouwtje, die wou een Happymeal met een kroket er in, legde uit dat het niet kan maar wel als de kroket er lost bij nam, vond ze niet kunnen want klant is koning .

dus, nieuw soort actie met gratis burgers? Gaat de Franchise leuk vinden, die heeft totaal niks met het woord gratis
Ik snap ook wel een beetje de 'frustratie' van sommige mensen, want in Frankrijk heb je ook een Flurry KitKat en daar mag je wel kiezen tussen chocola of caramelsaus. Flurry Festival ofzo?
Krijg je de meest rare combinaties. Maargoed
Regels zijn regels. Kunnen ze lang en kort lullen, ze krijgen het niet hier
Mooi is dat, beginnen ze gelijk van 'ja gisteren mocht het nog'. Nou dan had je gister geluk want vandaag mag het niet.
Gelijk uitgeluld en diep beledigd
  maandag 31 mei 2010 @ 13:51:13 #268
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_82141341
Wij raden ze dan aan te klagen bij McDonald's Nederland, net als dat er geen fish iets meer in een Happy Meal zit, dat is echt een ramp bij ons (en nog groter bij Jetfly waarschijnlijk), gewoon laten klagen bij McD NL in de hoop dat ze daar eens wakker worden

Dat Flurry Festival kunnen ze hier ook best doen, zo moeilijk moet dat niet zijn, en dan met iets van 2 toppings en dan 50 cent extra vragen voor nog meer toppings

En dat iets gister wel mocht, je hoort dan ook van 'Ja maar in .... mag het wel', dan krijgen ze als antwoord 'Ga je toch lekker daar heen'
- Walt Disney
pi_82141699
quote:
Op maandag 31 mei 2010 13:51 schreef Battlefan het volgende:
Wij raden ze dan aan te klagen bij McDonald's Nederland, net als dat er geen fish iets meer in een Happy Meal zit, dat is echt een ramp bij ons (en nog groter bij Jetfly waarschijnlijk), gewoon laten klagen bij McD NL in de hoop dat ze daar eens wakker worden

Dat Flurry Festival kunnen ze hier ook best doen, zo moeilijk moet dat niet zijn, en dan met iets van 2 toppings en dan 50 cent extra vragen voor nog meer toppings

En dat iets gister wel mocht, je hoort dan ook van 'Ja maar in .... mag het wel', dan krijgen ze als antwoord 'Ga je toch lekker daar heen'
Wij hebben toen ook een hele heftige woordenwisseling gehad met een vrouw in de drive. Die vrouw moest en zou een McChicken in haar happymeal, want dat kon in Nieuwegein ook. Allemaal dreigen dat ze ging klagen bij McDonald's Nederland, en dat ze onze tent zou laten sluiten. Right
Net als die Fish in happymeal ja, heel herkenbaar. Best lullig eigenlijk, want sommige mensen met geloofsovertuiging die eten alleen maar vis en dan kunnen ze voor hun kinderen geen happy meal nemen. Best lullig ja.
  maandag 31 mei 2010 @ 14:11:18 #270
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_82142136
Nou, ik weet vrij zeker dat dat in Nieuwegein niet kan En het is inderdaad jammer voor die mensen met die geloofsovertuiging, en aangezien dat een fors deel van onze gasten is is het ook voor ons jammer Net als dat zowel wij als de McD aan de oude gracht geen groentenburger hebben, en Hoog Catharijne, die om 8 uur dicht gaan ofzo wel, dat is eigenlijk ook best slecht
- Walt Disney
  maandag 31 mei 2010 @ 15:51:19 #271
175369 Studiotje
Kleuterjuf
pi_82146599
Blijf nog echt 1 verhaal vast hangen met klagende mensen mooiste ooit, ooit hier al verteld dus doe het niet nog een keer, was met een El Nacho en QP
  maandag 31 mei 2010 @ 16:08:38 #272
305328 Zwollutoch
Zwolle is die shit baby..
pi_82147442
Leuk topic!!

Ik werk ook bij McDonalds, daarom heb ik mij op fok! aangemeld.
Om ervaringen te delen enzeuw
Ik ben werkzaam in McD Zwolle (zuid).

Ik werk twee dagen in de week, en ben student.
Bij ons gingen alle werkzaamheden goed, afgelopen dag. Alleen hebben we een nieuwe collega derbij van Zwolle centrum, hij staat in de drive (raam 1), wegens een manke poot. Aangezien Centrum geen Drive heeft, moest ie wel bij ons aan de slag. Alleen die kerel heeft een adhd, ik word er helemaal gek van.
Oja, wat nieuws; we krijgen bijna een bop systeem.
  maandag 31 mei 2010 @ 17:09:19 #273
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_82150875
BOP
- Walt Disney
  maandag 31 mei 2010 @ 17:33:44 #274
175369 Studiotje
Kleuterjuf
pi_82152140
ZWOLLE ZUID Daar ben ik vaak geweest toen me zus d'r nog in de buurt woonde