Wel een gepaste opmerking uiteraard.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mja, achteraf wou hij alleen maar wat vegetarisch
Het is ook de manier waarop je het zegt hèquote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:13 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Wel een gepaste opmerking uiteraard.
Zal ik vast de politie bellen
Bij ons is onze voorraad de laatste tijd kut. We hebben een nieuwe 1e assistent en alleen hij wil de bestelling nog maken. Ik heb heel wat OZ'tjes gereden deze week.. Voor de gekste dingen
Vanaf 13 juni hebben wij MLS levering op zondagochtend. Dan heb ik ook vroeg, met 5 man![]()
Zeker, zolang je de humor er maar van inziet op zulke momenten is het goedquote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Het is ook de manier waarop je het zegt hè
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:45 schreef Yannick567 het volgende:
Allemaal applaus, Studiotje heeft contractverlening gehad. Wanneer trakteer je in je restaurant ons op een happymeal?![]()
Let me know.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 02:18 schreef Battlefan het volgende:
Dus bij een groot Big Mac menu met een flurry er bij krijg je dus een extragratis hamburger![]()
Vind de campagnefolder wat minder overzichtelijk dan de oude![]()
[..]
Nee sorryAls ik iets definitiefs weet dan hoor je het wel
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
aan de counter, komt er zo'n vent die zegt; 'ik ga heel lastig doen', waarop ik hem vroeg of ik de politie vast moest bellen
Wij hebben ook wle eens gehad dat flurrybekers en deksels opwaren.quote:Op maandag 31 mei 2010 10:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wij hadden het gisteren allemachtig druk, flurry's waren uitverkocht, 3 ladewissels gehad omdat ze volzaten
quote:Op maandag 31 mei 2010 12:56 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Wij hebben ook wle eens gehad dat flurrybekers en deksels opwaren.
Verder getapt in een kleine beker, ongeveer halfvol op flurryformaat met een frisdeksel en dan maar mixen
Gister had ik een man aan de kassa die wou een flurry kitkat met chocoladesaus. Ik maakte hem duidelijk dat dat niet mocht wegens regels enzo, hij helemaal moeilijk doen en discussie van hier tot tokio aangaan, diep beledigd wastie. Manager naast mij vroeg wat er aan de hand was toen hij weg was, bleek dat hij zelf bij onze franchise had gewerkt in een ander filiaal. Kneusje
Ik snap ook wel een beetje de 'frustratie' van sommige mensen, want in Frankrijk heb je ook een Flurry KitKat en daar mag je wel kiezen tussen chocola of caramelsaus. Flurry Festival ofzo?quote:Op maandag 31 mei 2010 13:21 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Dat zijn leuke dingen, mensen die de standaard recepten veranderenSundae Caramel en Chocolade door elkaar gemixt, McFlurry KitKat met M&M's en chocolade saus, Big mac met Tasty saus of Tasty met big mac saus..
van het weekend had ik een oud vrouwtje, die wou een Happymeal met een kroket er in, legde uit dat het niet kan maar wel als de kroket er lost bij nam, vond ze niet kunnen want klant is koning.
dus, nieuw soort actie met gratis burgers? Gaat de Franchise leuk vinden, die heeft totaal niks met het woord gratis
Wij hebben toen ook een hele heftige woordenwisseling gehad met een vrouw in de drive. Die vrouw moest en zou een McChicken in haar happymeal, want dat kon in Nieuwegein ook. Allemaal dreigen dat ze ging klagen bij McDonald's Nederland, en dat ze onze tent zou laten sluiten. Rightquote:Op maandag 31 mei 2010 13:51 schreef Battlefan het volgende:
Wij raden ze dan aan te klagen bij McDonald's Nederland, net als dat er geen fish iets meer in een Happy Meal zit, dat is echt een ramp bij ons (en nog groter bij Jetfly waarschijnlijk), gewoon laten klagen bij McD NL in de hoop dat ze daar eens wakker worden![]()
Dat Flurry Festival kunnen ze hier ook best doen, zo moeilijk moet dat niet zijn, en dan met iets van 2 toppings en dan 50 cent extra vragen voor nog meer toppings
En dat iets gister wel mocht, je hoort dan ook van 'Ja maar in .... mag het wel', dan krijgen ze als antwoord 'Ga je toch lekker daar heen'![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |