Bij 90% van alle vrouwen werkt dit zo, spreek al teveel uit ervaring.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:55 schreef Civilian het volgende:
Een kind willen omdat mensen in haar omgeving ook kinderen krijgen? Ja, goede reden om kinderen te willen
Er is geen goede reden meer tegenwoordig in de huidige maatschappij om kinderen te nemen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:55 schreef Civilian het volgende:
Een kind willen omdat mensen in haar omgeving ook kinderen krijgen? Ja, goede reden om kinderen te willen
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:56 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Bij 90% van alle vrouwen werkt dit zo, spreek al teveel uit ervaring.
Ow, fijnquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:56 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Er is geen goede reden meer tegenwoordig in de huidige maatschappij om kinderen te nemen.
beetje een botte reactie. dat is niet waar ik rekening mee aan het houden wasquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:53 schreef Xebrozius het volgende:
Je gaat haar binnenkort neuken, zij wordt zwanger... Wat een toeval aangezien ze achter je rug om is gestopt met de pil en gaatjes heeft geprikt in de condooms.
Veel plezier met het ongewenste kind.
Natuurlijk wel.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:56 schreef SharQueDo het volgende:
Er is geen goede reden meer tegenwoordig in de huidige maatschappij om kinderen te nemen.
Nee inderdaad, er is geen kinderopvang, onderwijs, lange levensverwachting, begeleiding, extreme rijkdom en een goed sociaal zorgstelsel. Een kind baren in een van de rijkste westerse landen is gewoon onmenselijk...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:56 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Leg je er gewoon bij neer, als een vrouw zwanger wil worden dan wordt ze dat. Met OF zonder jou.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:58 schreef javert25 het volgende:
[..]
beetje een botte reactie. dat is niet waar ik rekening mee aan het houden was
Ik denk dat hij meer doelde op aswolken, Arabische chocoladeletters, Albert Verlinde en het achterstallige onderhoud van de groene Draeck.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:58 schreef Xebrozius het volgende:
Nee inderdaad, er is geen kinderopvang, onderwijs, lange levensverwachting, begeleiding, extreme rijkdom en een goed sociaal zorgstelsel. Een kind baren in een van de rijkste westerse landen is gewoon onmenselijk...
En wat dacht je van 19% BTW betalen als je dubbel modaal verdient? Als Pim nog leefde....quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:02 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ik denk dat hij meer doelde op aswolken, Arabische chocoladeletters, Albert Verlinde en het achterstallige onderhoud van de groene Draeck.
Als dat de grootste problemen zijn die je in je leven hebt, dan heb je niks te klagenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:02 schreef elcastel het volgende:
Ik denk dat hij meer doelde op aswolken, Arabische chocoladeletters, Albert Verlinde en het achterstallige onderhoud van de groene Draeck.
AOW van jouw kinderen, bedoel je?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:58 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Natuurlijk wel.
Mijn AOW moet betaald worden.
Wij betalen de AOW van de oudjes nu.quote:
Dus je neemt kinderen alleen omdat je anders geen AOW krijgt?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:06 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Wij betalen de AOW van de oudjes nu.
Onze kinderen moeten onze AOW betalen.
Ik neem geen kinderen; voorlopig althans niet.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:11 schreef SharQueDo het volgende:
Dus je neemt kinderen alleen omdat je anders geen AOW krijgt?
Lekker egoïstisch. Overbevolkte wereld vol honger, oorlog en geweld, maar nee, we nemen nog een kind of twee.
Je vriendin dit dolgraag een kind van je wil dit cadeau doenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:09 schreef Xebrozius het volgende:
javert25, je zou je eigenlijk stiekem moeten laten steriliseren en dan haar vertellen dat je dolgraag een kindje wilt hebben...
Voor de "Die Hards"...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:13 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Je vriendin dit dolgraag een kind van je wil dit cadeau doen![]()
[ afbeelding ]
![]()
Zo had ik een collega die ook absoluut geen kinderen wou. Dus hup steriliseren die hap om vervolgens zijn relatie ook maar te verbreken. Hij is nu geëmigreerd en is getrouwd met een vrouw met 3 kinderen. Dus dames : ook mannen kunnen liegen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:09 schreef trovey het volgende:
Gezien bij een buurvrouw van me die graag een kind wilde en haar vriend absoluut niet, uiteindelijk zijn ze gestopt met de relatie....nu heeft ze een kind met haar nieuwe vriend...echter hebben ze nog steeds een LAT-relatie en draagt hij financieel niet bij dus of ze nu echt beter af is....
imho is dat gedrag dat de meeste mannen wel hebben, en ook het gedrag dat je beschrijft is heel typisch, een beetje het 'negeren' van de wens van je vriendin je erop 'vast te leggen', terwijl zij redelijk druk maakt (weest iig blij dat ze er open en eerlijk over praat en niet gewoon jouw keuze achter je rug om neemt, dat spreekt al voor haar, het kan ook anders)quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:51 schreef javert25 het volgende:
Maar is het zo raar dat je soms de boot even af aan het houden bent.
Als jij niet echt reageert op iets wat voor haar kennelijk zo belangrijk is, kan ik ook wel snappen dat ze zich niet begrepen voelt. De boot afhouden wat betreft een zwangerschap op korte termijn kan, daar niet eerlijk over zijn niet. Of wil je ook in de toekomst geen kinderen met haar? Wees open tegen haar, zeg wat je denkt. Dan kan zij daar mee doen wat ze wil. En ja... misschien betekent dat het einde van je relatie (als je het ook in de toekomst niet wilt), maar ik begrijp een beetje dat jij al een kind (of kinderen) hebt en zij nog niet? Maakt jullie positie hierin wel wat verschillend he?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:51 schreef javert25 het volgende:
Ik heb een vraag, ik woon samen met mijn vriendin en dat gaat met pieken en dalen. Door persoonlijke omstandigheden is het een tijd erg moeilijk gegaan omdat ik kampte met een depressie.
Nu is dat wel van de baan en mijn vriendin geeft aan graag een kindje te willen wat ik natuurlijk een enorme eer vind hoor want het is heel bijzonder om samen een kind te hebben. Maar ik reageer er niet echt op en ze spreekt me daar steeds meer op aan, haar kinderwens is ineens heel erg groot zeker omdat vriendinnen van haar ook allemaal zwanger zijn of net bevallen zijn.
Persoonlijk voel ik momenteel nog niet zoveel voor een zwangerschap en het weer vader worden en dat heeft niets met haar te maken maar met een aantal situaties.
Om een lang verhaal kort te maken we krijgen daar dus ruzie over of ze voelt zich niet begrepen wat ik soms wel kan snappen . Maar is het zo raar dat je soms de boot even af aan het houden bent. Ik heb het idee dat om deze reden de relatie nog wel eens stuk zou kunnen of is dat wel heel ver gezocht van me....e noemt regelmatig dat ze dan wel iemand anders zoekt en dat ze anders gaat stoppen als we niet snel aan kinderen beginnen.
Ik neem aan dat TS al één of meerdere kinderen heeft?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:51 schreef javert25 het volgende:
Ik heb een vraag, ik woon samen met mijn vriendin en dat gaat met pieken en dalen. Door persoonlijke omstandigheden is het een tijd erg moeilijk gegaan omdat ik kampte met een depressie.
Nu is dat wel van de baan en mijn vriendin geeft aan graag een kindje te willen wat ik natuurlijk een enorme eer vind hoor want het is heel bijzonder om samen een kind te hebben. Maar ik reageer er niet echt op en ze spreekt me daar steeds meer op aan, haar kinderwens is ineens heel erg groot zeker omdat vriendinnen van haar ook allemaal zwanger zijn of net bevallen zijn.
Persoonlijk voel ik momenteel nog niet zoveel voor een zwangerschap en het weer vader worden en dat heeft niets met haar te maken maar met een aantal situaties.
Om een lang verhaal kort te maken we krijgen daar dus ruzie over of ze voelt zich niet begrepen wat ik soms wel kan snappen. Maar is het zo raar dat je soms de boot even af aan het houden bent. Ik heb het idee dat om deze reden de relatie nog wel eens stuk zou kunnen of is dat wel heel ver gezocht van me....e noemt regelmatig dat ze dan wel iemand anders zoekt en dat ze anders gaat stoppen als we niet snel aan kinderen beginnen.
Geen _goede_ redenen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:12 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik neem geen kinderen; voorlopig althans niet.
Maar jij zei dat er geen redenen zijn om tegenwoordig een kind te krijgen.
Ik noemde er 1.
Hahaha!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:23 schreef Xebrozius het volgende:
Ik zou iemand met de usernaam Mammietje niet al te serieus nemen, dit riekt naar belangenverstrengeling.
1. Je vriendin heeft groot gelijk dat als zij een kinderwens heeft, zij die belangrijker vindt dan haar relatie. Dat ze dan geen zin heeft om te investeren in iemand die geen kinderen wil, en dan liever op zoek gaat naar een vent die wel kinderen wil is te begrijpen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:51 schreef javert25 het volgende:
Om een lang verhaal kort te maken we krijgen daar dus ruzie over of ze voelt zich niet begrepen wat ik soms wel kan snappen. Maar is het zo raar dat je soms de boot even af aan het houden bent. Ik heb het idee dat om deze reden de relatie nog wel eens stuk zou kunnen of is dat wel heel ver gezocht van me....e noemt regelmatig dat ze dan wel iemand anders zoekt en dat ze anders gaat stoppen als we niet snel aan kinderen beginnen.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:58 schreef javert25 het volgende:
[..]
beetje een botte reactie. dat is niet waar ik rekening mee aan het houden was
Idd, heb het zelf 8 jaar terug meegemaakt met mijn ex.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:59 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Leg je er gewoon bij neer, als een vrouw zwanger wil worden dan wordt ze dat. Met OF zonder jou.
Ja, inderdaad! Liever drie trouwensquote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:11 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Dus je neemt kinderen alleen omdat je anders geen AOW krijgt?
Lekker egoïstisch. Overbevolkte wereld vol honger, oorlog en geweld, maar nee, we nemen nog een kind of twee.
Waarom?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:31 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Een persoonlijke voorkeur voor kinderen telt ook niet?
Scheelt hem weer een kind.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:53 schreef Mammietje het volgende:
die gozer krijgt hem straks niet eens meer omhoog....
Wie kan dan ook niet een DNA-onderzoek betalen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:45 schreef swollywood het volgende:
Ow, en TS, als de relatie al met ups en downs gaat, als je toch pappie wordt en het gaat uit, dan kun je alimentatie gaan betalen, zelfs als je het kind niet erkend hebt.
quote:Op woensdag 12 mei 2010 00:20 schreef Fortitude het volgende:
http://www.jurofoon.nl/nieuws/weblog.asp?id=1423
Ook een leuke. Ik weet alleen niet of dit nog / echt zo is.
http://www.rijksoverheid.(...)r-kind-niet-mogelijk
Volgens mij kan een man alleen een verzoek indienen bij de rechtbank.![]()
Tijgerbalsem?quote:TS je moet gewoon condooms met een zaaddodend middel kopen, en een kluis. Dan voor de daad even vragen of je vriendin de kamer verlaat zodat je veilig een condoom kan pakken. Niet vergeten om ook nog wat heet spul in het condoom te doen.
Eens, gewoon een poll maken.quote:Op woensdag 12 mei 2010 00:44 schreef Dipkip het volgende:
op fok gaan vragen wie er 'gelijk' heeft heeft totaal geen zin.
"Vriendin wil kind, zou ik haar geven?"quote:Op woensdag 12 mei 2010 00:47 schreef Dipkip het volgende:
[..]
"Vriendin wil kind, zou jij haar geven?"
"Vriendin wil kind, ik niet, hoe lang duurt het tot ze toch zwanger is?"quote:Op woensdag 12 mei 2010 00:49 schreef Fortitude het volgende:
[..]
"Vriendin wil kind, zou ik haar geven?"
Verschrikkelijk zulke vrouwen.quote:haar kinderwens is ineens heel erg groot zeker omdat vriendinnen van haar ook allemaal zwanger zijn of net bevallen zijn.
Het staat er nu heel bot gequote maar ik vind het geen manipulatie als je aangeeft dat je kinderen wil en als de ander dat niet wil dat voor jou reden is de relatie te stoppen. Een kinderwens is geen kwestie van 'kijken of het er toevallig van komt'. Als dat heel diep zit, dan ga je het de ander intens kwalijk nemen dus werkt die relatie dan sowieso niet, ook als je het nooit zo had uitgesproken. Vind het wel eerlijk, eigenlijk, om het te zeggen. Wat moet je anders?quote:Op woensdag 12 mei 2010 00:51 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
ze noemt regelmatig dat ze dan wel iemand anders zoekt en dat ze anders gaat stoppen als we niet snel aan
Manipulatie hoe doorzichtig...
Vrouwen met rammelende eierstokken...quote:Op woensdag 12 mei 2010 00:55 schreef vosss het volgende:
[..]
Verschrikkelijk zulke vrouwen.
Als haar vriendinnen van de brug af springen, springt zij dan ook?
Nee natuurlijk niet
Bah
Haha. Ik heb ooit vertelt op fok dat ik enorm last had van mn kinderwens (bleek later een hormonaal probleem te zijn, ik denk nu weer helder) en toen zei ik meen Swets dat ik binnen een half jaar zou komen vertellen dat ik zwanger was ondanks dat mn vriend pas over een paar jaar kinderen wilde.quote:Op woensdag 12 mei 2010 00:54 schreef swollywood het volgende:
"Vriendin wil kind, ik niet, hoe lang duurt het tot ze toch zwanger is?"
Ik heb dit ongeveer andersom. Idee van een kind lijkt mij wel leuk, maar elke keer als ik er weer eentje zie dan vind ik het voornamelijk een vervelend ettertje.quote:Op woensdag 12 mei 2010 00:55 schreef vosss het volgende:
[..]
Verschrikkelijk zulke vrouwen.
Als haar vriendinnen van de brug af springen, springt zij dan ook?
Nee natuurlijk niet
Bah
En dat.quote:Op woensdag 12 mei 2010 00:56 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Het staat er nu heel bot gequote maar ik vind het geen manipulatie als je aangeeft dat je kinderen wil en als de ander dat niet wil dat voor jou reden is de relatie te stoppen. Een kinderwens is geen kwestie van 'kijken of het er toevallig van komt'. Als dat heel diep zit, dan ga je het de ander intens kwalijk nemen dus werkt die relatie dan sowieso niet, ook als je het nooit zo had uitgesproken. Vind het wel eerlijk, eigenlijk, om het te zeggen. Wat moet je anders?
Dat meen je toch niet hoop ik?quote:Op woensdag 12 mei 2010 00:57 schreef swollywood het volgende:
En er schijnen nog steeds vrouwen te zijn die denken dat een kind een lapmiddel is voor een slechte relatie.
quote:Op woensdag 12 mei 2010 01:02 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Ik heb dit ongeveer andersom. Idee van een kind lijkt mij wel leuk, maar elke keer als ik er weer eentje zie dan vind ik het voornamelijk een vervelend ettertje.![]()
Ja uiteraard maar het lijkt een pressiemiddel tav ts om te doen wat zij wenstquote:Op woensdag 12 mei 2010 00:56 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Het staat er nu heel bot gequote maar ik vind het geen manipulatie als je aangeeft dat je kinderen wil en als de ander dat niet wil dat voor jou reden is de relatie te stoppen. Een kinderwens is geen kwestie van 'kijken of het er toevallig van komt'. Als dat heel diep zit, dan ga je het de ander intens kwalijk nemen dus werkt die relatie dan sowieso niet, ook als je het nooit zo had uitgesproken. Vind het wel eerlijk, eigenlijk, om het te zeggen. Wat moet je anders?
Mijn kind wordt natuurlijk niet zo.quote:Op woensdag 12 mei 2010 01:04 schreef trovey het volgende:
[..]
Een dagje dierentuin en je bent voorlopig weer genezen.
Je leest het nu wel vanuit zijn perspectief he, en laat het maar aan een man met bindingsangst over om in haar 'dit is hoe ik mijn toekomst wil inrichten' een of ander dreigement te horen. Ik vraag me af of zij wel weet hoe sterk hij twijfelt.quote:Op woensdag 12 mei 2010 01:06 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Ja uiteraard maar het lijkt een pressiemiddel tav ts om te doen wat zij wenst
Ts twijfelt en als een van de 2 twijfelt zou ik al gaan twijfelen aan de relatie...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |