Bij 90% van alle vrouwen werkt dit zo, spreek al teveel uit ervaring.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:55 schreef Civilian het volgende:
Een kind willen omdat mensen in haar omgeving ook kinderen krijgen? Ja, goede reden om kinderen te willen
Er is geen goede reden meer tegenwoordig in de huidige maatschappij om kinderen te nemen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:55 schreef Civilian het volgende:
Een kind willen omdat mensen in haar omgeving ook kinderen krijgen? Ja, goede reden om kinderen te willen
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:56 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Bij 90% van alle vrouwen werkt dit zo, spreek al teveel uit ervaring.
Ow, fijnquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:56 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Er is geen goede reden meer tegenwoordig in de huidige maatschappij om kinderen te nemen.
beetje een botte reactie. dat is niet waar ik rekening mee aan het houden wasquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:53 schreef Xebrozius het volgende:
Je gaat haar binnenkort neuken, zij wordt zwanger... Wat een toeval aangezien ze achter je rug om is gestopt met de pil en gaatjes heeft geprikt in de condooms.
Veel plezier met het ongewenste kind.
Natuurlijk wel.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:56 schreef SharQueDo het volgende:
Er is geen goede reden meer tegenwoordig in de huidige maatschappij om kinderen te nemen.
Nee inderdaad, er is geen kinderopvang, onderwijs, lange levensverwachting, begeleiding, extreme rijkdom en een goed sociaal zorgstelsel. Een kind baren in een van de rijkste westerse landen is gewoon onmenselijk...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:56 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Leg je er gewoon bij neer, als een vrouw zwanger wil worden dan wordt ze dat. Met OF zonder jou.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:58 schreef javert25 het volgende:
[..]
beetje een botte reactie. dat is niet waar ik rekening mee aan het houden was
Ik denk dat hij meer doelde op aswolken, Arabische chocoladeletters, Albert Verlinde en het achterstallige onderhoud van de groene Draeck.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:58 schreef Xebrozius het volgende:
Nee inderdaad, er is geen kinderopvang, onderwijs, lange levensverwachting, begeleiding, extreme rijkdom en een goed sociaal zorgstelsel. Een kind baren in een van de rijkste westerse landen is gewoon onmenselijk...
En wat dacht je van 19% BTW betalen als je dubbel modaal verdient? Als Pim nog leefde....quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:02 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ik denk dat hij meer doelde op aswolken, Arabische chocoladeletters, Albert Verlinde en het achterstallige onderhoud van de groene Draeck.
Als dat de grootste problemen zijn die je in je leven hebt, dan heb je niks te klagenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:02 schreef elcastel het volgende:
Ik denk dat hij meer doelde op aswolken, Arabische chocoladeletters, Albert Verlinde en het achterstallige onderhoud van de groene Draeck.
AOW van jouw kinderen, bedoel je?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:58 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Natuurlijk wel.
Mijn AOW moet betaald worden.
Wij betalen de AOW van de oudjes nu.quote:
Dus je neemt kinderen alleen omdat je anders geen AOW krijgt?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:06 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Wij betalen de AOW van de oudjes nu.
Onze kinderen moeten onze AOW betalen.
Ik neem geen kinderen; voorlopig althans niet.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:11 schreef SharQueDo het volgende:
Dus je neemt kinderen alleen omdat je anders geen AOW krijgt?
Lekker egoïstisch. Overbevolkte wereld vol honger, oorlog en geweld, maar nee, we nemen nog een kind of twee.
Je vriendin dit dolgraag een kind van je wil dit cadeau doenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:09 schreef Xebrozius het volgende:
javert25, je zou je eigenlijk stiekem moeten laten steriliseren en dan haar vertellen dat je dolgraag een kindje wilt hebben...
Voor de "Die Hards"...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:13 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Je vriendin dit dolgraag een kind van je wil dit cadeau doen![]()
[ afbeelding ]
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |