Ik vind haar outfits ook niet altijd even tof, maar ze heeft iets heel sympathieks over zich vind ikquote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:59 schreef electronique het volgende:
[..]
nee ik vind het niet leuk. zeker niet in deze combinatie
ik vind die Chiara Ferragni eigenlijk over het algemeen altijd een beetje de net-niet factor hebben (haar outfits bedoel ik)
ja dat is wel waarquote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:08 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vind haar outfits ook niet altijd even tof, maar ze heeft iets heel sympathieks over zich vind ik
ik vind het eerlijk gezegd nogal 'mwah'quote:Op zaterdag 15 mei 2010 16:39 schreef Butterfly91 het volgende:
Ik heb ook een bestelling gedaan:
[ afbeelding ]
Aangezien hij pas eind juli geleverd wordt zal er vast nog wel wat bijkomen uit de preview.
Het zijn ook niet de 'wow' wat tof dingen, agreed. Wel dingen waar ik naar op zoek was, behalve dat vestje linksonder (was toch maar 4,95), maar als dat niks is dan gaat die terug.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:34 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ik vind het eerlijk gezegd nogal 'mwah'
Haha geeft niet johquote:Op donderdag 13 mei 2010 21:42 schreef ElizabethI het volgende:
[..]
Sorry moet verder leren kijken dan mn neus lang is. Hopelijk komt mijn catalogus morgen...Bedankt voor de code!
My eyes! It hurts!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:33 schreef heaven7 het volgende:
Voor wie welIn zulke jurkjes voel ik me altijd zoiets:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 16 mei 2010 11:19 schreef Maisnon het volgende:
Hoe geforceerd zit iedereen including H&M nu die grote schouder dingen te doen zeg trouwens
De ene keer valt het superleuk uit, de andere keer zijn het van die gigantische balonnen
Leukquote:Op zondag 16 mei 2010 15:10 schreef Debsterr het volgende:
Preview bestelling. Ik draag komende winter geen onderstukken
.
[ afbeelding ]
Die hakken vallen tegen hé? Heb ze laatst in de winkel zien staan..dacht dat ze veel leuker waren. Gelukkig heb ik ze niet besteldquote:Op zondag 16 mei 2010 16:04 schreef Tamashii het volgende:
[ afbeelding ]
Dit heb ik vorige week binnen gekregen, maar nog niet echt tijd gehad om te sorteren. De hakken vond ik niet zo tof en de blouse had inderdaad een groot gat, mijn vader en vriend zeiden gelijk dat ik het terug moest sturen en aangezien ik toch al een blouse heb doe ik dat ook, verder was die wel heel tof, dus dat gat is echt jammer.
Het blauwe jeans jurkje, ja mijn cupmaat is er misschien te groot voor.Maar dat zie ik dan nog wel, ik vind hem zo cute.
Het jasje heb ik al in de andere kleur, dus ook nog even naar kijken.
quote:Op zondag 16 mei 2010 18:24 schreef ChipsZak. het volgende:
Krijg ik een pakketje, mist er een jurkje.
Morgen maar bellen dan.
Ja, een van de twee maten mist,quote:
Pff wat stomquote:Op zondag 16 mei 2010 18:38 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja, een van de twee maten mist,. Dus nog even wachten,
.
Dat wordt weer vroeg opstaan voor mij, aangezien zij er vast 'niks aan kunnen doen'.
Ik ga iig wel schijt hebben aan de retourneerperiode, ik heb ze niet voor niets allebei besteld om te kunnen vergelijken.
Maat 36. Precies die ene die ik al een keer gepast had,quote:Op zondag 16 mei 2010 18:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Pff wat stom! Welke maat heb je nu wel dan? En hoe zit die
?
Hahahaquote:Op zondag 16 mei 2010 19:30 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Maat 36. Precies die ene die ik al een keer gepast had,.
Hij zit an sich wel goed.. maar ook weer niet helemaal, daarom wilde ik ook de 34 passen!
Idd, die hele collectie is uit de kluiten gewassen,quote:Op zondag 16 mei 2010 19:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahahaze vallen wel groot ja volgens mij, tenminste, ik heb meestal 36 en ik had geloof ik de 34 gepast en die zat niet strak ofzo.
Kloptquote:Op zondag 16 mei 2010 19:34 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Idd, die hele collectie is uit de kluiten gewassen,.
Nouja, morgen bellen nadat ik om 5:30 opsta..
Ja, ochtendmens,quote:Op zondag 16 mei 2010 19:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Klopt.. Maar jij was wel een ochtendmens toch
? Maakt het leed draaglijker.
Mag ik wel hopen dat die 34 je perfect zit!
Zie paar pagina's terug, daar zijn er foto's van gemaakt en kan je alsnog dingen bestellen met de codes van de producten via het bestelformulier, onlinequote:Op zondag 16 mei 2010 19:47 schreef huuphuup het volgende:
ik heb geen preview catalogus gehad![]()
muh. waar moet ik nou mn belastinggeld aan uitgeven?
woehoe!quote:Op zondag 16 mei 2010 19:51 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Zie paar pagina's terug, daar zijn er foto's van gemaakt en kan je alsnog dingen bestellen met de codes van de producten via het bestelformulier, online![]()
![]()
Nope, alleen de BIB en de Logg collectie qua dames spul.quote:Op zondag 16 mei 2010 19:57 schreef huuphuup het volgende:
[..]
woehoe!![]()
te snel gescrolld net, ik vond al dat ie zo langzaam laadde![]()
eens even speuren
staat er ook zwangerschapskleding in de catalogus? If yes, is iemand eventueel zo gek om voor mij foto's van die pagina's te maken?please?
weet je al dat je dat nodig hebt deze herfst dan?quote:Op zondag 16 mei 2010 19:57 schreef huuphuup het volgende:
[..]
woehoe!![]()
te snel gescrolld net, ik vond al dat ie zo langzaam laadde![]()
eens even speuren
staat er ook zwangerschapskleding in de catalogus? If yes, is iemand eventueel zo gek om voor mij foto's van die pagina's te maken?please?
het lijkt me ook wel leuk voor een keer, maar mijn haarkleur zit er niet bijquote:Op zondag 16 mei 2010 20:32 schreef Vivi het volgende:
Ik heb die extensions in het bruin en ze staan geweldig, niemand ziet dat het niet mijn eigen haar is!
weten niet, hopen welquote:Op zondag 16 mei 2010 20:31 schreef pinquit het volgende:
[..]
weet je al dat je dat nodig hebt deze herfst dan?
Als ze die daar op voorraad hebben dan kan dat.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:40 schreef feelsgoodman het volgende:
Hoe zit dat met ruilen als je online een bestelling hebt gedaan? Kan ik gewoon naar een willekeurige H&M lopen en hem daar ruilen tegen het zelfde artikel maar dan een kleinere maat? Fenkz.
Het is juist echt goudbruin irl!quote:Op zondag 16 mei 2010 20:35 schreef alors het volgende:
[..]
het lijkt me ook wel leuk voor een keer, maar mijn haarkleur zit er niet bijBlond is veel te blond en bruin is veel te rood.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |