Dies van de preview. Code is 77-9587. Zie ook laatste post van keepwalking op pagina 2 van dit topicquote:Op donderdag 13 mei 2010 13:31 schreef ElizabethI het volgende:
[..]
aaww die MOET ik hebben!! Aangezien je plaatje naar de site linkt neem ik aan dat de jurk op de site staat. Maar waar??? Ik kan em niet vinden
quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:25 schreef Tegan het volgende:
Ik zat allemaal jurkjes te bekijken en kwijlen, en toen bedenken dat ik echt geen geld had. Maar toen zag ik dat ze 4,95 waren![]()
.
Die tas is leuk, is die uitverkocht momenteel?quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:23 schreef Sooph het volgende:
Ik kon het niet laten![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:28 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Dat heb ik ook altijd! Dan denk ik; nee, maar ik heb genoeg. Of ik heb idd geen geld. Maar ze zijn zo goedkoop! En je hebt er zoveel plezier van als het leuk zit enzo![]()
![]()
Dat excuus voor manlief verzinnen we dan later wel, denk ik altijd maar
Nee, komt uit de herstcatalogusquote:Op donderdag 13 mei 2010 18:31 schreef Tegan het volgende:
[..]
Die tas is leuk, is die uitverkocht momenteel?
[..]
. Ik heb geen manlief, dat scheelt wel. Maar wel een vakantie te betalen aan het einde van de maand
![]()
. Maarja, op vakantie moet ik natuurlijk ook kleren aanhebben
.
Oeps, ja, dat moet natuurlijk ook welquote:Op donderdag 13 mei 2010 18:31 schreef Tegan het volgende:
[..]
Die tas is leuk, is die uitverkocht momenteel?
[..]
. Ik heb geen manlief, dat scheelt wel. Maar wel een vakantie te betalen aan het einde van de maand
![]()
. Maarja, op vakantie moet ik natuurlijk ook kleren aanhebben
.
quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:25 schreef keepwalking het volgende:
[..]
Haha ja hoor!
Doe meteen alle kleuren:
65-1497 grijs gemêleerd
65-1661 marine/gestreept
65-1422 zwart
65-1653 beige/gestreept
Die laatste bedoelde je toch, ofniet?
Ach, moet lukken toch! Desnoods thuis oefenen,quote:Op donderdag 13 mei 2010 20:28 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja hezien er wel dodelijk hoog uit dus dat wordt balanceren weer
Sorry moet verder leren kijken dan mn neus lang isquote:Op donderdag 13 mei 2010 16:18 schreef Eva4Evah het volgende:
[..]
Dies van de preview. Code is 77-9587. Zie ook laatste post van keepwalking op pagina 2 van dit topic
Ik heb maat 37/38 en wat je zegt klopt helemaalquote:Op donderdag 13 mei 2010 21:18 schreef CherryLips het volgende:
Als ik gewoon maat 38 had gehad ipv maat 41 had echt m'n halve kamer vol gestaan met schoenen
Die grijze schoenen, is dat van de herfstcollectie? Hoe duur zijn ze als ik vragen mag?quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:23 schreef Sooph het volgende:
Ik kon het niet laten![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja en 39.95 (exc 10% korting)quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:33 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die grijze schoenen, is dat van de herfstcollectie? Hoe duur zijn ze als ik vragen mag?
Ik heb m ook besteldquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |