ja en 39.95 (exc 10% korting)quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:33 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die grijze schoenen, is dat van de herfstcollectie? Hoe duur zijn ze als ik vragen mag?
Ik heb m ook besteldquote:
Dat is verschillendquote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:48 schreef Puckzzz het volgende:
Wat betekend nou weer "Parcel has been pre-alerted" ja ik weet de vertaling maar wat houdt het in in H&M taal als in: hoe snel heb ik het in huis?
Die helemaal rechts vind ik juist supertof. Ik kan alleen geen H&M schoenen aan.quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:11 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Hmm ik vind die middelste best leuk
Als ze niet te vaal zijn
Dat grijs/zwarte jurkje is erg mooi!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:47 schreef PluisigNijntje het volgende:
Is dit jurkje rechtsonder nog te krijgen?
[ afbeelding ]
Je kunt hem niet meer bestellen, had je een uitnodiging voor moeten hebben.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:45 schreef heaven7 het volgende:
Truttig dingetje (dat rode geval).. Tas is wel leuk!
Waar kun je die herfstcatalogus dan zien en prebestellen??
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:33 schreef heaven7 het volgende:
Voor wie welIn zulke jurkjes voel ik me altijd zoiets:
[ afbeelding ]
Goed hequote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:13 schreef Jojoortje het volgende:
Is er een storing op de site of is dat zwart/witte jurkje echt 4.95?![]()
[ afbeelding ]
nee ik vind het niet leuk. zeker niet in deze combinatiequote:
Ik vind haar outfits ook niet altijd even tof, maar ze heeft iets heel sympathieks over zich vind ikquote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:59 schreef electronique het volgende:
[..]
nee ik vind het niet leuk. zeker niet in deze combinatie
ik vind die Chiara Ferragni eigenlijk over het algemeen altijd een beetje de net-niet factor hebben (haar outfits bedoel ik)
ja dat is wel waarquote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:08 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vind haar outfits ook niet altijd even tof, maar ze heeft iets heel sympathieks over zich vind ik
ik vind het eerlijk gezegd nogal 'mwah'quote:Op zaterdag 15 mei 2010 16:39 schreef Butterfly91 het volgende:
Ik heb ook een bestelling gedaan:
[ afbeelding ]
Aangezien hij pas eind juli geleverd wordt zal er vast nog wel wat bijkomen uit de preview.
Het zijn ook niet de 'wow' wat tof dingen, agreed. Wel dingen waar ik naar op zoek was, behalve dat vestje linksonder (was toch maar 4,95), maar als dat niks is dan gaat die terug.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:34 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ik vind het eerlijk gezegd nogal 'mwah'
Haha geeft niet johquote:Op donderdag 13 mei 2010 21:42 schreef ElizabethI het volgende:
[..]
Sorry moet verder leren kijken dan mn neus lang is. Hopelijk komt mijn catalogus morgen...Bedankt voor de code!
My eyes! It hurts!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:33 schreef heaven7 het volgende:
Voor wie welIn zulke jurkjes voel ik me altijd zoiets:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |