Slaap lekker Bossiequote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:57 schreef Bos81 het volgende:
DAMN het is al 22.00.
Ik zou er al een uur in moeten liggen.
Tot morgen dan maar
Tja, en Bluezz ook bijna niet meerquote:
Die komt alleen maar zeggen dat het in Cul SC zo leuk is. En Borisz trapt erinquote:
leuk te zien dat je weer ff post !quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:14 schreef Againzender het volgende:
Overigens ben ik over het algemeen niet zo gek actief meer op FOK!. Blijf bij een paar topics: 3FM, atmosfeer, Amsterdam en ook Hools hoor! Maar het is hier thuis toch behoorlijk zwaar met Axel en Marc, en de derde die er bijna zit aan te komen.
Gelukkig heb ik nog een collega die mij van de laatste FOK! ontwikkelingen op de hoogte houdt
heb je nog een linkje?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:23 schreef tong80 het volgende:
Againzender ooit een ode over hem geschreven
Ging over 5 jaar VBL. Je dacht eerst dat een ander het had geschreven.quote:
ah, er gaat een belletje rinkelenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ging over 5 jaar VBL. Je dacht eerst dat een ander het had geschreven.
Als je de hele happening een keer wil zien is het wel leuk om langs te gaan ja.quote:Op woensdag 12 mei 2010 09:15 schreef Bos81 het volgende:
Ik lees nu pas dat het glazen huis hier in de stad komt. Ben ik nu verplicht langs te gaan?
Herkenbaarquote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:14 schreef Againzender het volgende:
Overigens ben ik over het algemeen niet zo gek actief meer op FOK!. Blijf bij een paar topics: 3FM, atmosfeer, Amsterdam en ook Hools hoor! Maar het is hier thuis toch behoorlijk zwaar met Axel en Marc, en de derde die er bijna zit aan te komen.
Gelukkig heb ik nog een collega die mij van de laatste FOK! ontwikkelingen op de hoogte houdt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |