quote:In an italian forum, EveryEye.it...there's a reviewer who has got the game.
These are his impressions....
- Economy system is much more important than GTA IV..the max he (the reviewer) can get from a mission is 30$ so far (after 10 hours)...weapons costs at least 250$....munitions 35$....best horses from the emporium 2500/3000 $ (you can buy the horse deed).......
- Tabacco regenerates Dead-Eye
- disarm a wanted bandit is difficult...and if you catch him alive....his buddies will come to help him.
- The procedural and scripted events are about 10/15....not 200.
- horses are divided in category: 1,2,3 stars. You can't see the category in the wild horses.
- to get the bounty off your head....you can write a pardon letter (which are difficult to find...you can find 'em in some bandits hole)...you can pay yourself it...or you can bribe the lawmen and the witness (...when the lawmen arrest you....you'll spend sometime in the jail..there, you can bribe lawmen/witness...and the price of corruption depends on your fame).
- you can't mix the outfits
- RDR AI and GTA IV AI during the gunfight are basically the same.
- At the beginning...the map in not detailed....you gotta explore or buy some detailed map to discover and mark all the place on the map.
-three rain intensity
- you can't play stealthy...during all the missions, if you kill somebody in a stealth way, the other enemies will become alarmed anyway. That's what the reviewer said, but another forum member who works for R*....said that in one mission you have to play in a stealth way... and the quest-givers will give you a proper weapon. (Maybe after that...you can play in a stealth way!?)
- You can rob every store/bank...and generic houses as well.
- the interior are not much detailed...
- You can work for gang...during the game the reviewer have found a bandit hole....and a message said "the den now is empty, come back later and you could get some job"....
- if you wear the bandana....you can't lose honor.
- there's the death penalty.
- in the duels....you don't earn honor just killing the enemy....you earn honor if you disarm him or hit the hat. (if you disarm and hit the hat you reach the max honor you can get)
- there're hang-gliders
- you can make a sort of "execution"...if the person you are shooting is near to you.
- other than rent room in saloon and other "normal" place...you can rent a """room""" in a farm (a cowshed)
dit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en inderdaad, sorry tauch, maar de TT is "apart"
Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
pony rapersquote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:28 schreef Dynd het volgende:
Wat vinden jullie van de posse naam: The Midnite Pony Rapers?
zo te zien is het nog best grootquote:
Hmm je hebt gelijk, misschien is rapists beter.quote:
Maar die reeks begon waarschijnlijk na de release van GTA SA, zonder dat de game ook maar aangekondigd was.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:29 schreef HL_Dog43 het volgende:
Heb nog ff teruggekeken naar de topics voor de release van GTA 4....30 topics! 30!!!!!
daar gaan we vast wel overheenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:29 schreef HL_Dog43 het volgende:
Heb nog ff teruggekeken naar de topics voor de release van GTA 4....30 topics! 30!!!!!
Ja precies! en daarna ook geen tijd om te spelen.. dan moet ik zuipen en feestenquote:
vind je dat erg dan?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:55 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Ja precies! en daarna ook geen tijd om te spelen.. dan moet ik zuipen en feesten
qftquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:23 schreef WSquater het volgende:
Het duurt me allemaal te lang (a).
Lekkere infoquote:
Zou niet de eerste keer zijnquote:Op woensdag 12 mei 2010 00:36 schreef -Menn0- het volgende:
Misschien zijn ze bij de Bart Smit dom genoeg
Ik niet.quote:Op woensdag 12 mei 2010 00:38 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Zou niet de eerste keer zijn![]()
FIFA 10 had ik ook 2 dagen eerder
Hier iig niet, vroeger wel.quote:Op woensdag 12 mei 2010 00:36 schreef -Menn0- het volgende:
Misschien zijn ze bij de Bart Smit dom genoeg
MGS4quote:Op woensdag 12 mei 2010 00:38 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Zou niet de eerste keer zijn![]()
FIFA 10 had ik ook 2 dagen eerder
Ow tof! Ik wist niet dat het deel onder de rivier ook bereikbaar is.quote:Op woensdag 12 mei 2010 01:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hier iig niet, vroeger wel.
De andere winkel hier : top1toys verkoopt ze al helemaal niet vroeger, ondanks dat ik daar vaak zat me games haal en dan toch maar zeg, dat de BS de game al 3 dagen eerder in de verkoop had.
Maar goed,bang voor de boete
[ afbeelding ]
meer info op de map
Anders was dat de eerste teleurstellingquote:Op woensdag 12 mei 2010 01:13 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ow tof! Ik wist niet dat het deel onder de rivier ook bereikbaar is.
Ik kan niet wachten om rustig alles per paard te verkennen en te jagen op de lege grote vlaktes![]()
Wat ga jij als eerst doen als je de game hebt?quote:Op woensdag 12 mei 2010 01:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Anders was dat de eerste teleurstelling. Zou wat zijn, als we volgende week allemaal hier aan het klagen zijn
Lekker een potje Modern Warfare 2 doenquote:Op woensdag 12 mei 2010 01:27 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Wat ga jij als eerst doen als je de game hebt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 mei 2010 01:32 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Lekker een potje Modern Warfare 2 doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarschijnlijk eerst de intro's volgen en de eerste verplichte missie doenquote:Op woensdag 12 mei 2010 01:27 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Wat ga jij als eerst doen als je de game hebt?
En dan zie je in 1 keer een kudde paarden lopen. En dan?quote:Op woensdag 12 mei 2010 01:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk eerst de intro's volgen en de eerste verplichte missie doen
Daarna ga ik proberen de trein te pakken
Don't thins so!quote:Op woensdag 12 mei 2010 01:53 schreef DrDentz het volgende:
Ik join hem wel en own samen met hem jullie pussy fokclan.
En dan denk ik, ik ben lekker aant zwartrijden en zit hier goedquote:Op woensdag 12 mei 2010 01:42 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
En dan zie je in 1 keer een kudde paarden lopen. En dan?
Die party zelf wel ja die jaren daarna worden een regelrechte hel.quote:Op woensdag 12 mei 2010 08:47 schreef zatoichi het volgende:
Pff gaat hard met dit topic... De release ga ik nog wel meemaken, maar in dat weekend ga ik waarschijnlijk helemaal kapot gemaakt worden voor mijn vrijgezelleparty.... Nou ja, dat is ook leuk
quote:Op woensdag 12 mei 2010 08:53 schreef Clownbaby het volgende:
[..]
Die party zelf wel ja die jaren daarna worden een regelrechte hel.
Hehe we zullen zien; als ik over een paar weken niet meer online kom dan mag ik niet meer gamen van mijn vrouw...quote:Op woensdag 12 mei 2010 08:53 schreef Clownbaby het volgende:
[..]
Die party zelf wel ja die jaren daarna worden een regelrechte hel.
gefeliciteerd dan maar alvastquote:Op woensdag 12 mei 2010 08:47 schreef zatoichi het volgende:
Pff gaat hard met dit topic... De release ga ik nog wel meemaken, maar in dat weekend ga ik waarschijnlijk helemaal kapot gemaakt worden voor mijn vrijgezelleparty.... Nou ja, dat is ook leuk
Nope. Ik ben 21.quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:21 schreef zatoichi het volgende:
Wat ik zeg; we zijn gemiddeld zo jong nog niet hiero! (of zei ik dat in het BC2 topic...)
ik ben 17quote:
Je dochter misschienquote:
Je hebt gelijk, sorryquote:
ik moest hard lachenquote:
no wayquote:
die speelt nu nog fulltime MW2quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:52 schreef kutkabouter het volgende:
over een weekje 19
maar sowieso, doopy was toch ook in de 30 ofzo? daar hoor ik ook niks meer van trouwens
quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:55 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
die speelt nu nog fulltime MW2
Ik voel me dan net 34.quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:03 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Maar als ik jouw posts lees voel ik me net 26.
Boeiend? Online heb je een open wereld en kan je met vrienden toffe dingen doen. De rest boeit mij niet.quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:58 schreef Henk-B het volgende:
Wat moet ik me eigenlijk van deze game voorstellen?
Het is van Rockstar dus grafisch zal het wel goed zitten.
Rijst alleen nog de vraag gameplay en herhalend?
Ik heb GTA4 gekocht met grote verwachtingen, maar na een 30tal missies wordt het wel heel erg herhalend en heb hem dus ook niet uitgespeeld.
Dit lijkt ook zoiets te worden.
Ga van punt A naar B en doe een opdrachtje.
Of heb ik het helemaal fout en moet ik deze game heel anders zien en moet hij gewoon in mijn collectie?
het is wat je er zelf van maakt, je kan het inderdaad zo doen zoals jij het beschrijft, maar deze game heeft zoveel meer te bieden.quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:58 schreef Henk-B het volgende:
Wat moet ik me eigenlijk van deze game voorstellen?
Het is van Rockstar dus grafisch zal het wel goed zitten.
Rijst alleen nog de vraag gameplay en herhalend?
Ik heb GTA4 gekocht met grote verwachtingen, maar na een 30tal missies wordt het wel heel erg herhalend en heb hem dus ook niet uitgespeeld.
Dit lijkt ook zoiets te worden.
Ga van punt A naar B en doe een opdrachtje.
Of heb ik het helemaal fout en moet ik deze game heel anders zien en moet hij gewoon in mijn collectie?
Zelfs al zou het zo zijn dat je van A naar B etc gaat door de context en de setting voelt het volgens mij niet gauw saai.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:06 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
het is wat je er zelf van maakt, je kan het inderdaad zo doen zoals jij het beschrijft, maar deze game heeft zoveel meer te bieden.
n00bquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:36 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Zelfs al zou het zo zijn dat je van A naar B etc gaat door de context en de setting voelt het volgens mij niet gauw saai.
Just Cause 2 is eigenlijk ook rete saai en zeer herhalend.. toch heb ik er meer dan 86 uur in gestoken.
(98,75%)
nu weer lief doen tegen elkaarquote:
quote:
Foto is fake he! RP op een hoesje kan niet, staat voor rating pendingquote:Op woensdag 12 mei 2010 17:47 schreef Dynd het volgende:
[..]
Heb gisteren weer even GTA IV gespeeld, toen kwam dit liedje langs. Vind ik ook goed bij RDR passen.
In zweden is de game trouwens vertraagt vanwege de aswolk.![]()
te laatquote:Op woensdag 12 mei 2010 18:01 schreef spiderweb1 het volgende:
Ik zou alleen me uren kunnen vermaken om op m'n hortsjik te gaan jagen op herten en wat nog niet meer.
Heel enthousiast, maar niet te hoge verwachtingen scheppen ofcourse.
Bij alle Gamestop shops in Denemarken, Noorwegen, Zweden en Finland is de release veranderd in 28 mei. Wellicht zijn ze gewoon een beetje voorzichtig, hopelijk hebben ze het mis...quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:47 schreef Dynd het volgende:
[..]
In zweden is de game trouwens vertraagt vanwege de aswolk.![]()
Fuck. That. Shit.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:20 schreef Edwinuss het volgende:
Neeeeeee. Niet 28 mei..
Ja wil ik daar ook doen, maar is dat nou echt alleen dat vakje met email en nummer aan de rechterkant invullen?quote:
bij de dixons is de LE ook niet meer te krijgenquote:Op woensdag 12 mei 2010 20:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
Valt mee dat ze hem nog hebben! Meeste winkels hebben hem al niet meer als limited edition. Bij frs kreeg je eerst de LE, daarna alleen golden guns en nu alleen maar de warhorse
Ergens maar goed ook in mijn mening.quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:07 schreef Dynd het volgende:
Er werd net door Rockstar op Kotaku radio gezegd dat de auto's in het spel niet rijdbaar zullen zijn.
Naja, het zou een welkome afwisseling geweest kunnen zijn. Maar dan ook, zodra je een auto hebt, wie gaat er dan nog op een paard rijden.quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:25 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Ergens maar goed ook in mijn mening.
Kinda had it with cars na al die gta delen.
Eindelijk de hele map??????????quote:
Is dit niet groot genoeg?quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:47 schreef Basssie024 het volgende:
[..]
Eindelijk de hele map??????????
of word ie nog groter ik zie dat er stukken afgebrand zijn
Invullen en je krijgt mail waneer je kan pre-orderen! wel snel bij zijn dus!quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:12 schreef Dynd het volgende:
[..]
Ja wil ik daar ook doen, maar is dat nou echt alleen dat vakje met email en nummer aan de rechterkant invullen?
en ze scheren zich zonder zeep met enkele mesjesquote:Op donderdag 13 mei 2010 00:11 schreef zatoichi het volgende:
Precies cowboys wassen zich ook niet; cowboys en water gaat gewoon niet samen... alleen maar whiskey!
Hoezo, ze hebben gewoon een knife dat ze langs de langere haren halen om weer stoppels te krijgen!quote:Op donderdag 13 mei 2010 01:01 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
en ze scheren zich zonder zeep met enkele mesjes
gedaan maar ben dan nog met vakantiequote:Op donderdag 13 mei 2010 00:58 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Invullen en je krijgt mail waneer je kan pre-orderen! wel snel bij zijn dus!
Pics or it didn't happenquote:Op donderdag 13 mei 2010 01:13 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
gedaan maar ben dan nog met vakantiedus zal wel een gewone versie moeten kopen zonder de extra's
![]()
Oja, lieve posse vriendjes... Ik join dus een weekje later, eerst mokkels in bikini's checken op het strand
dealquote:
alleen de bad guysquote:Op donderdag 13 mei 2010 01:10 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Hoezo, ze hebben gewoon een knife dat ze langs de langere haren halen om weer stoppels te krijgen!
ik vind dat dus serieus een moeilijke keuzequote:Op donderdag 13 mei 2010 01:36 schreef DrDentz het volgende:
Wie wordt een held en wie wordt hier een outlaw?
dat was toch alleen in scandinavië?quote:Op donderdag 13 mei 2010 01:46 schreef SoldMayor het volgende:
Er gaan geruchten rond op het internet dat RDR zal worden uitgesteld omdat de verzendingen vertraging oplopen door de aswolk van ijsland
Ja maar alles komt via Engeland en als die ook vertraging oplopen dan zijn wij ook de klosquote:Op donderdag 13 mei 2010 01:47 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
dat was toch alleen in scandinavië?
kakquote:Op donderdag 13 mei 2010 01:49 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja maar alles komt via Engeland en als die ook vertraging oplopen dan zijn wij ook de klos
Ja dan heeft Amerika de game 10 dagen eerder en dus een enorme voorsprong onlinequote:Op donderdag 13 mei 2010 01:54 schreef kutkabouter het volgende:
http://www.sat24.nl/Eyjafjallajokull-volcano.aspx
als de wind iets naar het zuiden draait dan wordt het een weekje later
ik doe alles voor RDR $quote:Op donderdag 13 mei 2010 01:36 schreef DrDentz het volgende:
Wie wordt een held en wie wordt hier een outlaw?
ja dat levenloze volk heeft dan al een speeldag of 3 erop zitten waarschijnlijkquote:Op donderdag 13 mei 2010 01:57 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja dan heeft Amerika de game 10 dagen eerder en dus een enorme voorsprong online
Ja zou niet moeten kunnen,quote:Op donderdag 13 mei 2010 01:58 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ja dat levenloze volk heeft dan al een speeldag of 3 erop zitten waarschijnlijk
ja dan krijg je weer een stuk of 20 zelfmoorden in de USAquote:Op donderdag 13 mei 2010 02:02 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja zou niet moeten kunnen,
Dan in USA ook uitstellen
Ja dat is niet zo erg,quote:Op donderdag 13 mei 2010 02:03 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ja dan krijg je weer een stuk of 20 zelfmoorden in de USA
maar nu ga ik slapenik moet morgen weer examens leren
Jij komt natuurlijk op voor de Navajo indianenquote:Op donderdag 13 mei 2010 01:57 schreef Basssie024 het volgende:
[..]
ik doe alles voor RDR $
met monddoekje om hahaha
-
-
-
Zag hem net ook jaquote:Op donderdag 13 mei 2010 03:36 schreef Dynd het volgende:
Over indianen gesproken, kan je ook met pijl & boog schieten? Lijkt me leuk om zo te jagen.
Oh en dit:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 mei 2010 03:36 schreef Dynd het volgende:
Over indianen gesproken, kan je ook met pijl & boog schieten? Lijkt me leuk om zo te jagen.
Oh en dit:
[ afbeelding ]
Mwa, volgens mij zit het embargo er nog steeds op. Dit weekend zal er wel het 1 en ander op internet staat.quote:Op donderdag 13 mei 2010 08:34 schreef Edwinuss het volgende:
Reken er dus maar op dat vanavond laat de eerste gameplay zal verschijnen.
En je weet dat omdat?quote:Op donderdag 13 mei 2010 10:07 schreef abruzzese het volgende:
Na het weekend zullen ook de MediaMarkt winkels de vooraad van Red Read Redemption binnen krijgen .
Deze week zullen alleen de vrachten met dozes klaar staan , maar ik geloof niet dat er winkels zijn die ze nu al op voorraad hebben ( lijkt mij wel heel sterk ) .
Maar ik ga toch morgenvroeg naar de MediaMarkt Maastricht en eens rondvragen hoe en wat .
quote:Op donderdag 13 mei 2010 03:36 schreef Dynd het volgende:
Oh en dit:
[ afbeelding ]
Kunnen bepaalde mensen niet normaal doen?quote:Op donderdag 13 mei 2010 06:05 schreef HL_Dog43 het volgende:
*kwijlt*
*glimlacht naar de volle doos RDR games*
*kijkt om zich heen*
*doet zijn broek naar beneden*
*maakt een scheet met een hand tussen zijn knieholten*
ik schiet roodhuiden voor mijn ochtendgymnastiekquote:Op donderdag 13 mei 2010 02:09 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Jij komt natuurlijk op voor de Navajo indianen
Mijn geboortejaar 1943quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:09 schreef YOgamerYO het volgende:
Ik wil trouwens niet weten wat die 43 in die naam betekent...
quote:Op donderdag 13 mei 2010 13:43 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Mijn geboortejaar 1943
en @ normaal doen... dude![]()
Normaal is zo overated.
Ik zou er niet vanuit gaan.. "op = op" acties.. ja dat staat dan eeuwig op de productpagina maar feit is natuurlijk dat het allang "op" was na de eerste 4 dagen.quote:
Gistere stond er nog bij dat je alleen de warhorse kreegquote:Op donderdag 13 mei 2010 14:11 schreef Stroopwafels het volgende:
Zojuist besteld bij Free Record Shop, krijg nu die Assassin outfit. Zat eerst te twijfelen om hem bij Bart Smit te kopen i.v.m. alle extra's. Maar ach, een ezel heeft ook wel wat.
Nja zolang het er nog op de site staat, ga ik er vanuit dat ze het nog hebbenquote:Op donderdag 13 mei 2010 14:25 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Ik zou er niet vanuit gaan.. "op = op" acties.. ja dat staat dan eeuwig op de productpagina maar feit is natuurlijk dat het allang "op" was na de eerste 4 dagen.
Waar? ik wacht op de bartsmit denk ik.quote:Op donderdag 13 mei 2010 14:42 schreef kutkabouter het volgende:
ik ben nu aan het bestellen, als die kutrabobank teminste eens een keer opschiet
ik moest eerst mijn spaarrekening plunderenquote:Op donderdag 13 mei 2010 14:49 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Waar? ik wacht op de bartsmit denk ik.
hmm, nog maar eens verder kijken danquote:Op donderdag 13 mei 2010 15:04 schreef KneusTeun het volgende:
Ik heb hem maar bij de lokale gameboer besteld, vertrouw de Bartsmit niet helemaal.
Bij battlefield beloofde ze ook de special en bij Final Fantasy ook en bij beide niet gekregen....
Onbetrouwbare gozer dus, die Bart Smit.quote:Op donderdag 13 mei 2010 15:04 schreef KneusTeun het volgende:
Ik heb hem maar bij de lokale gameboer besteld, vertrouw de Bartsmit niet helemaal.
Bij battlefield beloofde ze ook de special en bij Final Fantasy ook en bij beide niet gekregen....
Heb hem ook bij de FRS staan, Alan Wake hebben ze al verzonden en die komt morgen uitquote:Op donderdag 13 mei 2010 15:07 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
hmm, nog maar eens verder kijken dan
is de free record shop iets? heeft iemand daar ervaring mee?
dan wordt dat hemquote:Op donderdag 13 mei 2010 15:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Heb hem ook bij de FRS staan, Alan Wake hebben ze al verzonden en die komt morgen uit
MW2 en AC2 daar besteld met de ANWB korting, netjes op de release dag binnen gekregen!quote:Op donderdag 13 mei 2010 15:07 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
hmm, nog maar eens verder kijken dan
is de free record shop iets? heeft iemand daar ervaring mee?
*kuch* nou is het zeker *kuch*quote:
ja vastquote:
sneeuw hoort niet in het wilde westenquote:Op donderdag 13 mei 2010 16:50 schreef DrDentz het volgende:
Tall Trees zal dat zijn waar Bassie en Adriaan ook waren met die hele hoge bomen? Want er schijnt ook ergens sneeuw te liggen in het noorden van de map.
Wel in de bergen, de blizzard.quote:Op donderdag 13 mei 2010 17:06 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
sneeuw hoort niet in het wilde westen
In de trailers is genoeg sneeuw te zienquote:Op donderdag 13 mei 2010 17:06 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.. het was echt niet alleen maar zand en woestijn.quote:Op donderdag 13 mei 2010 17:06 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Mischien kun je vragen of Rockstar Games een speciale versie voor jou maakt zonder sneeuw?quote:Op donderdag 13 mei 2010 17:12 schreef kutkabouter het volgende:
in het wilde westen hoort het heet, droog en stoffig te zijn, met eindeloze zoutwoestijnen, met gedroogde en gebleekte menselijke skeletten erin waar aasgieren opzitten
GEEN SNEEUW GODVERDOMME
als je er je naam in kan pissen na een fles whiskey dan mag de sneeuw wel blijven van mijquote:Op donderdag 13 mei 2010 17:16 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Mischien kun je vragen of Rockstar Games een speciale versie voor jou maakt zonder sneeuw?
quote:Op donderdag 13 mei 2010 17:16 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Mischien kun je vragen of Rockstar Games een speciale versie voor jou maakt zonder sneeuw?
Walgelijk inderdaad. Het kan wel gewoon, dat zag je ook bij GTAIV.quote:Op donderdag 13 mei 2010 17:45 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Altijd dat domme gezeik van amerika op dinsdagen en europa x dagen later.
Terwijl het echt allemaal allang in de magazijnen ligt of zal liggen dit weekend.
ik vind de muziek een beetje raar, die trompetten of wat het ook zijn halverwege ergensquote:Op donderdag 13 mei 2010 18:31 schreef Stroopwafels het volgende:
Officiële release trailer:
http://www.rockstargames.com/reddeadredemption/
Trompetten ja, maar in Mexicaanse muziek zit dat vaak.quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:51 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ik vind de muziek een beetje raar, die trompetten of wat het ook zijn halverwege ergens
dat gifjequote:Op donderdag 13 mei 2010 18:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
Gaan leuke dagen worden volgende week :
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:31 schreef Stroopwafels het volgende:
Officiële release trailer:
http://www.rockstargames.com/reddeadredemption/
nevermind.quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:10 schreef HL_Dog43 het volgende:
Pfff eerst eens ff wachten totdat ding geladen is.
Die launch trailer he.
edit:
AHA
Lekker snel.![]()
quote:
Die podcast is wel tof. Hij was aan het jagen en kwam een andere jager tegen die dezelfde bull als hem wou vangen. Toen die bull wegging reed die jager achter hem aan en reed zo een cliff afquote:Op donderdag 13 mei 2010 21:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
Iemand dit ook al gelezen :
http://kotaku.com/5537430/the-first-hour-of-red-dead-redemption
leuk stukjequote:Op donderdag 13 mei 2010 21:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
Iemand dit ook al gelezen :
http://kotaku.com/5537430/the-first-hour-of-red-dead-redemption
Zit ook te luisteren idd.quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:03 schreef Edwinuss het volgende:
Ze zeggen net in de podcast dat er geen 1 enkel verschil tussen de PS3 en 360 versie.
quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
Voor mensen die willen kijken :
http://www.justin.tv/failgaming
Jeweettoch, je boyquote:
Kan nu ook niet kijken, zit op me telefoon nuquote:Op donderdag 13 mei 2010 22:18 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik ga kijken. Hij was net met een missie bezig..
Doet het niet..quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:50 schreef Griebus het volgende:
http://nl.justin.tv/yenos#r=uw6UcDg~
wachtwoord is timtim.
Djeeez, het is gewoon Grand Theft Horse
Merk wel, dat er hier meer mensen op dezelfde forums rond kijkenquote:Op donderdag 13 mei 2010 23:16 schreef Dynd het volgende:
Die gast van de stream heeft ook een pic van de map gemaakt die bij de game komt.
[ afbeelding ]
En dat is erg?quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:50 schreef Griebus het volgende:
http://nl.justin.tv/yenos#r=uw6UcDg~
wachtwoord is timtim.
Djeeez, het is gewoon Grand Theft Horse
Zeg het maar in een spoiler. Als je A zegt moet je ook B zeggen.quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:58 schreef kutkabouter het volgende:
wtf, wat ik net zag op die stream was een dikke faal, maar ik zal het niet zeggen, ik wil het niet bederven
quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:59 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Zeg het maar in een spoiler. Als je A zegt moet je ook B zeggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:03 schreef kutkabouter het volgende:
[..]Geloof ik niks van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja ik zat zelf ook vanquote:
Rot toch op gast.quote:
Ja, maar net niet. Want hij moest iets verzinnen wat hij zogenaamd had gezien.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:09 schreef Sharpdressedman het volgende:
A) ik ben met vakantie dus geen special edition voor moi![]()
B) elke keer als ik mij 'mijn actieve topics' kijk en naar dit topic kijk staat kutkabouter als laatste reactie, WTF
waar haal jij het spel? reservering?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:10 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ja, maar net niet. Want hij moest iets verzinnen wat hij zogenaamd had gezien.
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:08 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Rot toch op gast.
Ze gebruiken de euphoria engine, de meest realistische engine als het het gaat om geloofwaardige bewegingen als iemand neergeschoten wordt.
En nu ga jij mij vertellen dat jij hebt gezien dat die dude iemand 4 keer op z'n hoofd knalde en nog niet dood was?
Troll.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:03 schreef kutkabouter het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:13 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]lees de 2e danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:13 schreef kutkabouter het volgende:
[..]Gast. Het is gewoon een feit dat het niet kan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oke we zullen zien over een paar dagen. iedereen kan het wel eens mis hebben maar ik weet het echt zekerquote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:15 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Gast. Het is gewoon een feit dat het niet kan.
dat is dan deels toeval, deels dat ik bijna heel de dag op fok zit omdat ik toch geen fuck te doen heb behalve examens lerenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:09 schreef Sharpdressedman het volgende:
elke keer als ik mij 'mijn actieve topics' kijk en naar dit topic kijk staat kutkabouter als laatste reactie, WTF
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
De lucky guy :
http://profile.mygamercard.net/Yenos
[..]Heb in de filmpjes van rockstar ook gezien, dat iemand 4x werd geraakt en toch door kon lopen. Maar dat was MP, en weet niet of het daardoor komtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Want? Hij heeft de game gekocht hoorquote:
niet zo jaloers, wees blij voor hemquote:
hmm het leek op SP, maargoed ik hoop dan maar dat het alleen MP is, want de SP zou wel leuk zijn als die goed realistisch is.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Heb in de filmpjes van rockstar ook gezien, dat iemand 4x werd geraakt en toch door kon lopen. Maar dat was MP, en weet niet of het daardoor komt
ben 2 weken met vakantiequote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:56 schreef SoldMayor het volgende:
En hoe zit het bij iedereen voor volgende week?
Iedereen lekkah vrij op vrijdag of moet iedereen dan werken, school en rukken?
Ik heb geregeld dat ik nu mijn stage afmaak en dus volgende vrij ben. En dan is het die maandag daar op ook nog eens pinksteren dus dan ook vrij...![]()
MAAAAAAAAAAAAAR DAN!!!![]()
25 mei
Dinsdag, woensdag, donderdag, en halve vrijdag in Frankrijk
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:58 schreef Tauchmeister het volgende:
6 minuten en 51 seconden gameplay:
http://www.dailymotion.com/video/xdap1l_not-new_videogames
Het beginquote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:58 schreef Tauchmeister het volgende:
6 minuten en 51 seconden gameplay:
http://www.dailymotion.com/video/xdap1l_not-new_videogames
[..]Misschien een NPC die niet dood kan ivm de continuïteit van het spel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen
over een 2 uur staat ie zelfs al op internet :/!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:23 schreef DrDentz het volgende:
Dus de game is al uit?
Hacked accountquote:Op vrijdag 14 mei 2010 01:46 schreef SoldMayor het volgende:
Nu al 1000/1000 met RDR?![]()
http://www.mygamercard.net/leaderboard.php?g=1208
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen
Vanavond ook goed? Ga vanmiddag dingen doen enzo.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 07:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ah die op internet komt is ook nog eens RF, als ze slim zijn dan gooien ze hem wel eerder in de verkoop
Ed, ik zal je vanmiddag een paar ingame screens sturen
Dat wou ik zeggen ja, ik kan niet wachten, maar het moet tochquote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:38 schreef zatoichi het volgende:
Dan kunnen ze hem net zo goed in de verkoop doen...
hoe kom je eraan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |